eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi kserowania oraz usługi dostarczenia powielonych materiałów do Instytutu Badań Edukacyjnych. Znak sprawyIBE/51/D/2011.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-02

Warszawa: Usługi kserowania oraz usługi dostarczenia powielonych materiałów do Instytutu Badań Edukacyjnych. Znak sprawy: IBE/51/D/2011.
Numer ogłoszenia: 270722 - 2011; data zamieszczenia: 02.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 205140 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Badań Edukacyjnych, ul. Górczewska 8, 01-180 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 241 71 00, faks 22 241 71 11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi kserowania oraz usługi dostarczenia powielonych materiałów do Instytutu Badań Edukacyjnych. Znak sprawy: IBE/51/D/2011..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług fotokopiowania oraz dostarczenie skopiowanych materiałów do siedziby Instytutu Badań Edukacyjnych lub w inne miejsce na terenie Warszawy wskazane każdorazowo przez Zamawiającego. Zlecenia będą składane partiami przez poszczególne zespoły Instytutu Badań Edukacyjnych. Zakres zamówienia jest zgodny z tabelą nr 1 Specyfikacja zamówienia usług fotokopiowania zamieszczoną w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Komplety materiałów powinny być wydrukowane na papierze offsetowym o gramaturze 80 gr/m2 w formacie A4. Standardowe zlecenie będzie obejmowało usługę fotokopiowania materiału o objętości ok.: a) 20 stron (10 kartek powielonych dwustronnie) z minimalnym jednorazowym zleceniem wykonania kopii w liczbie 100 kompletów (+/-50%) przy zachowaniu dla całości zamówienia (całości przedmiotu umowy) liczby kompletów (egzemplarzy) w kolorze 4+4 (2 000 kompletów) oraz liczby kompletów w kolorze czarno-białym (1 250 kompletów), a płatność będzie dokonana za rzeczywistą ilość wykonanych stron (na dwustronnie skserowanych kartkach) wszystkich kompletów w ramach konkretnego zamówienia; b) 40 stron (20 kartek powielonych dwustronnie) z minimalnym jednorazowym zleceniem wykonania kopii w liczbie 40 kompletów (+/-50%) przy zachowaniu dla całości zamówienia (całości przedmiotu umowy) liczby kompletów (egzemplarzy) w kolorze 4+4 (700 kompletów) oraz liczby kompletów w kolorze czarno-białym (300 kompletów), a płatność będzie dokonana za rzeczywistą ilość wykonanych stron (na dwustronnie skserowanych kartkach) wszystkich kompletów w ramach konkretnego zamówienia; c) ponadto 100 kartek w kolorze 4+4 w formacie A3 z minimalnym jednorazowym zleceniem wykonania jednej lub większej ilości kopii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.10.00 - Drukarskie usługi wykańczalnicze 79.52.10.00 - Usługi fotokopiowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: a) Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego - współfinansowanego z EFS, w ramach Programu PKOL; b) Opracowanie założeń merytorycznych i instytucjonalnych wdrażania KRK oraz Krajowego Rejestru Kwalifikacji dla uczenia się przez całe życie - współfinansowanego z EFS, w ramach Programu PKOL.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tomasz Sztyler BARTOM, ul. Sztajerka 28, 02-855 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 118239,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28085,00

  • Oferta z najniższą ceną: 28085,00 / Oferta z najwyższą ceną: 63700,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.