eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Lubelski › REWITALIZACJA MIASTA TOMASZÓW LUBELSKI POPRZEZ REMONT ULICZEK STAREGO MIASTA ORAZ PARKU MIEJSKIEGO W ZAKRESIE BUDOWY MONITORINGU MIEJSKIEGO ORAZ WYPOSAŻENIA CENTRUM MONITORINGU Z UWZGLĘDNIENIEM ISTNIEJĄCEJ SIECI MONITORINGU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-06

Tomaszów Lubelski: REWITALIZACJA MIASTA TOMASZÓW LUBELSKI POPRZEZ REMONT ULICZEK STAREGO MIASTA ORAZ PARKU MIEJSKIEGO W ZAKRESIE BUDOWY MONITORINGU MIEJSKIEGO ORAZ WYPOSAŻENIA CENTRUM MONITORINGU Z UWZGLĘDNIENIEM ISTNIEJĄCEJ SIECI MONITORINGU
Numer ogłoszenia: 27068 - 2015; data zamieszczenia: 06.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 403050 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta w Tomaszowie Lubelskim, ul. Lwowska 57, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6642125, faks 084 664 22 43.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REWITALIZACJA MIASTA TOMASZÓW LUBELSKI POPRZEZ REMONT ULICZEK STAREGO MIASTA ORAZ PARKU MIEJSKIEGO W ZAKRESIE BUDOWY MONITORINGU MIEJSKIEGO ORAZ WYPOSAŻENIA CENTRUM MONITORINGU Z UWZGLĘDNIENIEM ISTNIEJĄCEJ SIECI MONITORINGU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie systemu monitoringu zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym (załącznik nr 10 do SIWZ) do projektu pod nazwą: Rewitalizacja miasta Tomasów Lubelski poprzez remont uliczek starego miasta oraz parku miejskiego w zakresie budowy monitoringu miejskiego oraz wyposażenia centrum monitoringu z uwzględnieniem istniejącej sieci monitoringu. 2. Zakres przedmiotu zamówienia w szczególności obejmuje: a) wykonanie dokumentacji projektowej - projektu wykonawczego: w zakresie budowy monitoringu miejskiego oraz wyposażenia centrum monitoringu z uwzględnieniem istniejącej sieci monitoringu, b) wykonanie systemów według opracowanego projektu - wraz z dostawą materiałów, urządzeń, sprzętu i oprogramowania oraz montażem (instalacją), uruchomieniem, konfiguracją kompletnych systemów; DODATKOWE WYTYCZNE DO PROGRAMU FUNKCJONALNO - UŻYTKOWEGO Budowa i utrzymanie infrastruktury Zamawiający dopuszcza budowę nowej infrastruktury lub dzierżawę infrastruktury od innych operatorów. Zamawiający zastrzega, że wysokość miesięcznej opłaty za utrzymanie infrastruktury nie może przekroczyć kwot ustalonych przez urząd komunikacji elektronicznej (dla infrastruktury dzierżawionej od Orange Polska) oraz zarządców dróg publicznych (dla budowy nowej infrastruktury). Powyższe opłaty będzie ponosił Zamawiający po protokólarnym przekazaniu przedmiotu zamówienia do końca trwania umowy. Kwota miesięcznych opłat nie powinna być wliczona do ceny oferty. Centrum obserwacji powinno zostać wybudowane w oparciu o: - dwanaście sztuk monitorów Full HD 32 cale przeznaczonych do pracy ciągłej, o klasie energetycznej nie gorszej niż A+. Sposób montażu dostosować do architektury pomieszczeń i ergonomii pracy, - dwa manipulatory 3D sterujące pracą kamer PTZ, - dostęp do obrazów on-line oraz zapisów odbywa się z poziomu aplikacji klienckich z predefiniowanymi profilami operatorów i prawami dostępu użytkowników, - aplikacja musi zezwalać na sterowanie kamerami PTZ za pomocą różnych urządzeń wskazujących: joystick, mysz, klawiatura, - aplikacja musi posiadać API dające możliwość integracji i wymiany danych z innymi systemami teleinformatycznymi (systemy alarmowe, kontrola dostępu, identyfikacja tablic rejestracyjnych, inteligentna analiza obrazu, DSO), - obserwator w Centrum Obserwacji musi mieć możliwość archiwizacji zauważonego zdarzenia na inny nośnik zewnętrzny (np. DVD, USB itp). - dedykowana linia telefoniczna pomiędzy centrum rejestracji a centrum obserwacji. - zamawiający wymaga utworzenia dedykowanej linii telefonicznej pomiędzy centrum rejestracji a centrum obserwacji. Rozmowa ma być realizowana bezpośrednio po podniesieniu słuchawki, co ma mieć istotny wpływ na szybkość reagowania w sytuacjach wymagających szybkiego działania na zaistniałe zdarzenie. Na potrzeby wykonania bezpośrednich połączeń telefonicznych wykonawca dostarczy dedykowaną centralę telefoniczną oraz 3 sztuki telefonów bezprzewodowych (dwa telefony do centrum rejestracji oraz jeden telefon do centrum obserwacji). Pomieszczenie Centrum obserwacji należy wyposażyć w: - dwa biurka zapewniające ergonomiczne rozmieszczenie sprzętu koniecznego na stanowisku i możliwość pracy na dokumentach, - dwa fotele dyspozytorskie, - odpowiednie, regulowane oświetlenie, - ups zabezpieczający pracę urządzeń na okres minimum 5 minut ( aby zapewnić ciągłość pracy systemu w okresie uruchamiania rezerwowego zasilania ). Wymagania dla Centrum Rejestracji: - centralnym punktem systemu jest dedykowany rejestrator wyposażony w macierz dyskową wykorzystującej technologię RAID 0,1,5, z obsługą Trybu HotSwap, służący do archiwizacji nagrań, - rejestrator musi być wyposażony w system redundantnego zasilania, - rejestrator musi obsługiwać rozdzielczość kamer: 8M, 5M, 3M, 1080P, 720P, 960H, D1, CIF, QCIF, VGA, - rejestrator musi posiadać 12 wyjść HDMI. - rejestrator musi umożliwiać na podłączenie 3 zdalnych stanowisk podglądu o łącznej przepływności bitowej 768Mb/s. - zamawiający dopuszcza zastosowanie więcej niż jednej sztuki rejestratora. W przypadku zastosowania większej ilości rejestratorów suma wyjść HDMI nie może być mniejsza od 12 oraz suma przepływności bitowych rejestratorów nie może być mniejsza od 768Mb/s dla strumieni wejściowych oraz 768Mb/s dla strumieni wyjściowych . - liczba zastosowanych rejestratorów nie może być większa od 2. - rejestrator musi wspierać technologię Onvif v2.2 oraz Pentaplex. Stanowisko podglądu. Zamawiający przyjmuje za miejsce lokalizacji stanowiska podglądu dyżurkę oficera dyżurnego Komendy Policji w Tomaszowie Lubelskim (ul. Żeromskiego 4). Na stanowisko podglądu mają być dostarczone tylko sygnały z wybranych wcześniej kamer. Stanowisko podglądu winno być wyposażone w 1 monitor kolorowy wielkoformatowy o przekątnej minimum 32, komputer z systemem operacyjnym oraz licencję z oprogramowaniem (o ile jest taka wymagana) klienckim systemu zarządzania. Monitor musi posiadać możliwość wyświetlania obrazu z 1 kamery i w podziale na 4. Stanowisko musi posiadać możliwość sterowania wszystkimi obrotowymi kamerami za pomocą aplikacji klienckiej oraz dodatkowego manipulatora 3D. Funkcjonalność systemu monitoringu. Cyfrowy system monitoringu wizyjnego budowany w ramach przedmiotowego zamówienia musi charakteryzować się następującymi cechami i zapewniać: - cyfrową rejestrację obrazów z kamer, z możliwością jednoczesnego odtwarzania nagrania oraz podglądu. Archiwizacja ma odbywać się w zdalnej lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego. - generowanie strumienia wideo 25 kl/s z przepływnością bitową 4096 kbit/s, z kamer IP, przeznaczonego do bieżącego podglądu, - generowanie niezależnie konfigurowalnego strumienia wideo, w zakresie do 25 kl/s z przepływnością bitową 4096 kbit/s, przeznaczonego do archiwizacji, - nadpisywanie archiwizowanych danych wideo po okresie nie krótszym niż 30 dni oraz nie dłuższym niż 90 dni, - niezależne definiowanie parametrów pracy dla każdej kamery (w zakresie - nagrywania, transmisji, sterowania, ustalania tras patrolowych, definiowania pól detekcji zmian obrazu, itp.), - realizację transmisji w trybie multicast, multicast-unicast oraz pełny multicast, z wykorzystaniem protokołu IGMP (w sieci MPLS). W zakresie transmisji multicast powyższy wymóg należy rozumieć, jako przygotowanie konfiguracji uruchamianych urządzeń do pracy z wykorzystaniem transmisji multicast, realizację transmisji w trybie RTP multicast, UDP multicast, RTSP. - całkowicie cyfrowe przetwarzanie sygnału łącznie z transmisją zakodowanych strumieni wideo oraz sygnałów sterujących za pomocą protokołu UDP/TCP, - alarmowanie o zaniku obrazu wideo z wybranych lokalizacji lub którymś z wejść, sabotażu (funkcjonalność dostępna dla Administratorów systemu), - bezprzerwową pracę 24 godziny na dobę, przez cały rok, niezależnie od warunków atmosferycznych, - rozbudowę systemu do 64 kamer, - rozbudowę systemu w każdym czasie, nawet o pojedynczą kamerę, - zapewnienie możliwości nadawania indywidualnych zróżnicowanych uprawnień dla operatorów i administratorów systemu, - sterowanie kamerami ruchomymi przez uprawnione osoby na każdym stanowisku za pomocą pulpitu sterującego sprzężonego z komputerem PC i konsoli wirtualnej wbudowanej w aplikację klienta, - korzystanie z manipulatorów 3D w celu obsługi kamer obrotowych dostępnych w systemie, - sterowanie kamerami obrotowymi bez wprowadzania zauważalnych opóźnień utrudniających pracę operatora, - wyświetlanie obrazu dowolnej kamery w dowolnie wybranym oknie siatki podglądu kamer monitoringu poprzez wybór identyfikatora kamery w liście i jego przeciągniecie do wybranego okna siatki podglądu, - priorytetyzację sterowania kamerami z powiadamianiem pozostałych operatorów o operatorze, który przejął daną kamerę. Zamawiający będzie wymagał realizacji przedmiotowej funkcjonalności w przypadku zaimplementowania przez Producenta obecnego oprogramowania systemu monitoringu wizyjnego miasta Tomaszów Lubelski, w terminie do dnia złożenia oferty przez Wykonawcę, w pełnym zakresie oczekiwanej funkcjonalności. Wówczas Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji oprogramowania systemu monitoringu do wersji zawierającej powyższą funkcjonalność, Zamawiający dopuszcza inne rozwiązanie spełniające powyższą funkcję po uzgodnieniu z Zamawiającym na etapie projektu. - raportowanie informacji o aktywności użytkowników (logowanie/wylogowanie), błędach podczas używania systemu oraz o zdarzeniach w systemie, - zastosowanie funkcji makrodefinicji służące między innymi do automatycznego realizowania rozbudowanych scenariuszy reakcji operatora, - generowanie alarmów o wystąpieniu nieprawidłowości w pracy systemu, - bezpieczeństwo rejestrowanych obrazów poprzez zapewnienie cyfrowego znakowania obrazów wideo identyfikatorem użytkownika i możliwością weryfikacji autentyczności zapisu, Zamawiający dopuszcza możliwość identyfikowania użytkownika na podstawie weryfikacji zdarzeń rejestratora. c) wykonanie dokumentacji powykonawczej zmontowanych i zainstalowanych systemów; d) szkolenia dla administratorów i użytkowników systemów; 3. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji zadania i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania przez Zamawiającego. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny. 4. Wszelkie niezbędne materiały do wykonania zamówienia zabezpiecza Wykonawca. Materiały winny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym w programie funkcjonalno - użytkowym (załącznik nr 10 do SIWZ) 5. Roboty należy wykonać zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym (załącznik nr 10 do SIWZ), zachowaniem warunków wynikających z norm technicznych, oraz z wymogami sztuki budowlanej. 6. Tam, gdzie w SIWZ, załącznikach, dokumentacji, zostało wskazane pochodzenie (nazwa, marka, znak towarowy, dostawca, producent) materiałów lub normy, aprobaty specyfikacje i systemy o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie współfinansowane jest w ramach Konkursu 03/RPOWL/3.2/2010, Działania 3.2. Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich RPO WL..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU KOPER JAN, Rogóźno, ul. Osterwy 6, 22-600 Tomaszów Lubelski, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 458410,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 452200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 452200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1044322,74

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.