Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-16
Łódź: Dostawa sprzetu komputerowego i materiałów eksploatacyjnych do komputerów oraz sprzetu biurowego i materiałów eksploatacyjnych do sprzetu biurowego
Numer ogłoszenia: 270655 - 2008; data zamieszczenia: 16.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Statystyczny w Łodzi , ul. Suwalska 29, 93-176 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6839266, fax. 0-42 6845488.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.stat.gov.pl/urzedy/lodz/index.htm
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzetu komputerowego i materiałów eksploatacyjnych do komputerów oraz sprzetu biurowego i materiałów eksploatacyjnych do sprzetu biurowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartosc ponizej kwot okreslonych na podstawie artkułu 11 ust.8 ustawy PZP.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 13.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia moga ubiegac sie oferenci spełnijacy wymagania Ustawy z dnia 29.01.2004r. PZP okreslone w artykule 22 ust.1 Ustawy oraz spełniajacy wymagania SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełnienia warunków określonych w niniejszej SIWZ, wykonawcy złożą następujące dokumenty i oświadczenia (dopuszcza się przedstawienie kserokopii dokumentów opatrzonych klauzulą za zgodność z oryginałem) potwierdzonych osobiście przez przedstawicieli wykonawców lub pełnomocników (pełnomocnictwo uwzględniające zakres i okres obowiązywania - tożsame z przedmiotem postępowania o zamówienie publiczne - powinno być dołączone do oferty, w postaci oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika): a) formularz ofertowy, złożony na druku, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; b) tabela formularza ofertowego z opisem i ceną przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655) - załącznik nr 2; e) oświadczenie o spełnieniu wymagań art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r. nr 223 poz.1655) - załącznik nr 4; f) zaparafowany wzór umowy stanowiący załącznik nr5 do SIWZ; g) oświadczenie lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada uprawnienia do sprzedaży materiałów będących przedmiotem umowy (jeżeli są wymagane). h) pełnomocnictwo upoważnienie wskazujące zakres czynności upoważnionego, w postaci oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika (w przypadku, gdy dokumenty składa lub poświadcza za zgodność z oryginałem pełnomocnik), i) świadectwa i certyfikaty wymienione w załączniku nr 3 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stat.gov.pl/urzedy/lodz/index.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 93-176 Łódx ul Suwalska 29 - Urzad Statystyczny w Łodzi p.814.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci spełniający wymagania Ustawy z dnia 29.01.2004r - Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. nr 19 poz.177 z późniejszymi zmianami) określone w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz spełniający wymagania SIWZ..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2008 godzina 10:00, miejsce: 93-176 Łódx ul Suwalska 29 - Urzad Statystyczny w Łodzi p.106.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 713 polegająca na budowie punktu kontroli pojazdów ciężarowych na odcinku od km 35+113,75 do km 35+307,53
- SZP.281.38.2024 - Dostawa napędów i narzędzi chirurgicznych dla Instytutu "CZMP"
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO III - DEA OZPA 272.12.2024
- DEA OZPA 272.13.2024 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POSIADANEJ APARATURY DO WSSE W ŁODZI
- Sukcesywna dostawa aparatów telefonicznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- ZAKUP SPRZĘTU OŚWIETLENIOWEGO NA SCENĘ KAMERALNĄ TEATRU IM. STEFANA JARACZA W ŁODZI
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.11-IP.01-0045/23 "Lubenia Dzieciom - utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego na terenie Gminy Lubenia"-zadanie 2
- Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Leśnictwo_2
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Modernizacja systemu i symulatorów łączności operacyjnej i kryzysowej
- Przedłużenie i rozszerzenie licencji na posiadane oprogramowanie - 3 pakiety.
więcej: Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.