eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żary › Remont 2 pustostanów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-13

Żary: Remont 2 pustostanów
Numer ogłoszenia: 270432 - 2015; data zamieszczenia: 13.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o. , ul. Zakopiańska 7, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 068 4791469, faks 068 4539004.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgmzary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont 2 pustostanów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont 2 pustostanów. Przedmiot i zakres robót budowlanych a)Zakres remontu do wykonania w lokalu wolnym w Żarach przy ul. Kolejowa 3/2 Lokal mieszkalny zlokalizowany na parterze w budynku wielorodzinnym składający się z jednego pomieszczenia L.p. Opis remontu J/m Ilość 1. wymiana instalacji elektrycznej + pomiarymontaż kuchni elek. 2 pal. na wsporniku lok.szt. 11 2. postawienie trzonu kuchennego z podgrzewaczem i ścianką szt. 1 3. opinia kominiarska dot. prawidłowości podłączenia szt. 1 4. wymiana inst. w-k + opomiarowanie / wodomierz o przepływie 1,5 m3/h / lok. 1 5. montaż szafki , zlewozmywaka ,zaworu czerpalnego kpl. 1 6. Podłoga- zerwanie wykładziny pcv- ułożenie płyty OSB - ułożenie wykładziny pcv na osnowie- montaż listew podłogowych rozbieralnych pom.pom.pom.pom. 1111 7. szpachlowanie 2x ścian i sufitów - malowanie farbami emulsyjnymi w kolorach jasnych - w okolicy zlewozmywaka i trzonu lamperia pom. 1 8. dopasowanie, okitowanie i malowanie stolarki okiennejmontaż parapetów zew.dopasowanie i malowanie stolarki drzwiowej szt.szt.szt. 221 9. remont wc / na kl. sch. - wspólny / szt. 1 10. wykonanie wentylacji szt. 1 b)Zakres remontu do wykonania w lokalu wolnym w Żarach przy ul. Okrzei 7b/4 Lokal mieszkalny zlokalizowany na parterze w budynku wielorodzinnym składający się z dwóch pomieszczeń - kuchni i pokoju / wc wspólny w bud. / L.p. Opis remontu J/m Ilość 1. wymiana instalacji elektrycznej + pomiary lok. 1 2. przestawienie pieca licowanego kaflami szt. 1 3. opinia kominiarska dot. prawidłowości podłączenia szt. 1 4. wymiana drzwi wejściowych do lokalu / - zamek naw. i wkładka / wymiana drzwi wew. szt.szt. 11 5. sprawdzenie i uzupełnienie inst. w-k - zamontowanie wodomierza o przepływie 1,5 m3/h / lok. 1 6. montaż szafki , zlewozmywaka ,zaworu czerpalnego kpl. 1 7. wymiana inst. gazowej w lokalu próba szczelności inst. gazowej + opinia kominiarska dot. prawidłowego działania wentylacjimontaż kuchni gazowej 4 pal. z piekarnikiem gaz. lok.szt. 11 8. Podłogi - zerwanie wykładziny pcv w lokalu- ułożenie płyty OSB - ułożenie paneli podłogowych w pokoju- ułożenie wykładziny pcv na osnowie w kuchni- montaż listew podłogowych rozbieralnych pom.pom.pom.pom.pom. 22112 9. wymiana stolarki okiennej w kuchni + parapet wew. i zew. szt. 1 10. szpachlowanie 2x ścian i sufitów - malowanie farbami emulsyjnymi w kolorach jasnych -usunięcie kasetonów z sufitu w kuchni pom. 2 11. ułożenie płytek cer. w pom. kuchni w zg. z uzg. m2 4 12. montaż napowiecznika w pom. kuchni / pod oknem / szt. 1 13. wykonanie wentylacji w kuchni Szt. 1 14. remont wc / zlok. w korytarzu na parterze - wspólny / szt. 1 15. Usunięcie gruzu + utylizacja m3 1.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0, 45.26.26.30-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy -spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy -spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy -spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy -spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy -spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

5.1 ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy. 5.2 ZMIANY RZUTUJĄCE NA TERMIN 1.2.1. Możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymanie/wznowienie robót, ze względu na: a) uzasadnione zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; b) konieczność oczekiwania Wykonawcy na dostawę zamówionej stolarki okiennej pod warunkiem zamówienia jej w ciągu pierwszych 3 dni roboczych od podpisania umowy oraz niezwłocznym poinformowaniu Zamawiającego o możliwym terminie odbioru stolarki okiennej wykraczającym poza termin realizacji umowy. Zamawiający ma prawo weryfikacji terminów wykonania stolarki okiennej u innych producentów oraz w uzasadnionym przypadku odmowy wydłużenia terminu. c) przedłużenie procedury przetargowej; d) uwarunkowania społeczne (protesty, listy, petycje, itp.); e) konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych lub właścicielami nieruchomości; f) technologię wykonywania robót; g) zmiany stanu prawnego; h) działania sił natury, i) działania osób trzecich uniemożliwiające wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 1.2.2. Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeśli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2. ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT) 3. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 3.1 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 3.2 Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności. a) Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgmzary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 68-200 Żary ul.Zakopiańska 7 pokój dział techniczny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2015 godzina 10:00, miejsce: 68-200 Żary ul.Zakopiańska 7 , SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ul.Kolejowa 3/2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Opis remontu J/m Ilość 1. wymiana instalacji elektrycznej + pomiarymontaż kuchni elek. 2 pal. na wsporniku lok.szt. 11 2. postawienie trzonu kuchennego z podgrzewaczem i ścianką szt. 1 3. opinia kominiarska dot. prawidłowości podłączenia szt. 1 4. wymiana inst. w-k + opomiarowanie / wodomierz o przepływie 1,5 m3/h / lok. 1 5. montaż szafki , zlewozmywaka ,zaworu czerpalnego kpl. 1 6. Podłoga- zerwanie wykładziny pcv- ułożenie płyty OSB - ułożenie wykładziny pcv na osnowie- montaż listew podłogowych rozbieralnych pom.pom.pom.pom. 1111 7. szpachlowanie 2x ścian i sufitów - malowanie farbami emulsyjnymi w kolorach jasnych - w okolicy zlewozmywaka i trzonu lamperia pom. 1 8. dopasowanie, okitowanie i malowanie stolarki okiennejmontaż parapetów zew.dopasowanie i malowanie stolarki drzwiowej szt.szt.szt. 221 9. remont wc / na kl. sch. - wspólny / szt. 1 10. wykonanie wentylacji szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0, 45.26.26.30-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Okrzei 7b/4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Opis remontu J/m Ilość 1. wymiana instalacji elektrycznej + pomiary lok. 1 2. przestawienie pieca licowanego kaflami szt. 1 3. opinia kominiarska dot. prawidłowości podłączenia szt. 1 4. wymiana drzwi wejściowych do lokalu / - zamek naw. i wkładka / wymiana drzwi wew. szt.szt. 11 5. sprawdzenie i uzupełnienie inst. w-k - zamontowanie wodomierza o przepływie 1,5 m3/h / lok. 1 6. montaż szafki , zlewozmywaka ,zaworu czerpalnego kpl. 1 7. wymiana inst. gazowej w lokalu próba szczelności inst. gazowej + opinia kominiarska dot. prawidłowego działania wentylacjimontaż kuchni gazowej 4 pal. z piekarnikiem gaz. lok.szt. 11 8. Podłogi - zerwanie wykładziny pcv w lokalu- ułożenie płyty OSB - ułożenie paneli podłogowych w pokoju- ułożenie wykładziny pcv na osnowie w kuchni- montaż listew podłogowych rozbieralnych pom.pom.pom.pom.pom. 22112 9. wymiana stolarki okiennej w kuchni + parapet wew. i zew. szt. 1 10. szpachlowanie 2x ścian i sufitów - malowanie farbami emulsyjnymi w kolorach jasnych -usunięcie kasetonów z sufitu w kuchni pom. 2 11. ułożenie płytek cer. w pom. kuchni w zg. z uzg. m2 4 12. montaż napowiecznika w pom. kuchni / pod oknem / szt. 1 13. wykonanie wentylacji w kuchni Szt. 1 14. remont wc / zlok. w korytarzu na parterze - wspólny / szt. 1 15. Usunięcie gruzu + utylizacja m3 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0, 45.26.26.30-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.