Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-26
Biłgoraj: remonty cząstkowe ulic i dróg powiatowych położonych na terenie powiatu biłgorajskiego w 2009 roku
Numer ogłoszenia: 27019 - 2009; data zamieszczenia: 26.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Biłgoraju , ul. Sikorskiego 3, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6867079, faks 084 6881820.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zdpbilgoraj.netbip.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: zdpbilgoraj.netbip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remonty cząstkowe ulic i dróg powiatowych położonych na terenie powiatu biłgorajskiego w 2009 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia składa się z trzech zadań: Zad. 1 Remont cząstkowy ulic i dróg powiatowych położonych na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Biłgoraju. Remont cząstkowy mieszanką min-asfaltową do 129 ton oraz emulsją i grysami do 300 ton Zad. 2 Remont cząstkowy dróg powiatowych położonych na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Tarnogrodzie. Remont cząstkowy mieszanką min-asfaltową do 20 ton oraz emulsją i grysami do 291 ton. Zad. 3 Remont cząstkowy dróg powiatowych położonych na terenie Obwodu Drogowego Nr 3 w Teodorówce. Remont cząstkowy mieszanką min-asfaltową do 20 ton oraz emulsją i grysami do 283 ton..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w tym: a) kierownik robót - jeden kierownik na jedno zadanie, b) co najmniej jeden remonter na jedno zadanie. Zamawiający nie dopuszcza użycia skrapiarki przy wykonaniu zamówienia. Wykonawca rozpocznie i będzie prowadził roboty jednocześnie na zadaniach, na które zawarł umowę w wyniku procedury przetargowej 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, 5) udzielą gwarancji na okres co najmniej 12 m-cy, 6) zaakceptują warunki zawarte we wzorze umowy. 7) wykonają zamówienie bez udziału podwykonawców. Ocenę spełniania powyższych warunków dokona zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. VII. 1. Oświadczenie - wg wzoru określonego w Zał. Nr 2 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Oferent posiada dokument wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz zapisy w nim pokrywają się ze stanem rzeczywistym, może go załączyć pod warunkiem: organ wydający potwierdzi, że dokument jest aktualny tzn. odpowiada stanowi rzeczywistemu. Data potwierdzenia nie może być wcześniejsza niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z załącznikami takimi jak - uprawnienia kierownika budowy i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego - wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 3 /Potencjał kadrowy/. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca : - co najmniej jeden remonter na jedno zadanie wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 4 /Potencjał techniczny/. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdpbilgoraj.netbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarzą Dróg Powiatowych w Biłgoraju, ul. Sikorskiego 3 pok nr 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarzą Dróg Powiatowych w Biłgoraju, ul. Sikorskiego 3 pok nr 2 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zad. 1 Remont cząstkowy ulic i dróg powiatowych położonych na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Biłgoraju..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1 Remont cząstkowy ulic i dróg powiatowych położonych na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Biłgoraju. Remont cząstkowy mieszanką min-asfaltową do 129 ton oraz emulsją i grysami do 300 ton.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zad. 2 Remont cząstkowy dróg powiatowych położonych na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Tarnogrodzie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 2 Remont cząstkowy dróg powiatowych położonych na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Tarnogrodzie. Remont cząstkowy mieszanką min-asfaltową do 20 ton oraz emulsją i grysami do 291 ton..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zad. 3 Remont cząstkowy dróg powiatowych położonych na terenie Obwodu Drogowego Nr 3 w Teodorówce..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 3 Remont cząstkowy dróg powiatowych położonych na terenie Obwodu Drogowego Nr 3 w Teodorówce. Remont cząstkowy mieszanką min-asfaltową do 20 ton oraz emulsją i grysami do 283 ton..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach wielorodzinnych w Biłgoraju
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. " Przebudowa i rozbudowa powiatowej krytej pływalni w Biłgoraju - etap II "
- Zakup samochodu osobowo-ciężarowego typu 5+1
- Zagospodarowanie terenu Szkoły Podstawowej nr 5 im. Ks. Jana Twardowskiego w Biłgoraju z uwzględnieniem rozwoju zielonej i zielono-niebieskiej infrastruktury
- Budowa tężni solankowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą przewidzianej do realizacji w ramach budżetu obywatelskiego edycja 2024
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 161018W Piaseczno-Kalina
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 107957B w miejscowościach Osipy-Kolonia, Osipy-Wydziory Pierwsze, Osipy-Zakrzewizna
- Przebudowa drogi gminnej na działce nr ewid. 476/4 w m. Zgórsko, obręb geod. Zagrody
- "Modernizacja drogi powiatowej Nr 1183 N w miejscowości Gulbity"
- "Przebudowa drogi gminnej nr 164027 N w miejscowości Niedźwiedź"
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych jezdni na terenie miasta Oleśnicy
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.