eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sucha Beskidzka › Dostawa odzieży roboczejPakiet nr 1 Odzieży roboczej - komplety damskie, komplety męskie, fartuchy, odzież jednego dnia, Pakiet nr 2 Odzieży roboczej - koszule, spodnie, rękawice, fartuchy robocze, polary, kurtki Pakiet nr 3 Odzieży operacyjnej wielorazowego użytku Pakiet nr 4 Odzież dla ratownictwa medycznego



Ogłoszenie z dnia 2017-02-17

Ogłoszenie nr 27003 - 2017 z dnia 2017-02-17 r.

Sucha Beskidzka: Dostawa odzieży roboczej: Pakiet nr 1 Odzieży roboczej - komplety damskie, komplety męskie, fartuchy, odzież jednego dnia, Pakiet nr 2 Odzieży roboczej - koszule, spodnie, rękawice, fartuchy robocze, polary, kurtki Pakiet nr 3 Odzieży operacyjnej wielorazowego użytku Pakiet nr 4 Odzież dla ratownictwa medycznego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 360601


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 000304415, ul. ul. Szpitalna  22, 34-200  Sucha Beskidzka, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. +48338723111, faks +480338723111, e-mail zozsuchabeskidzka@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zozsuchabeskidzka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opeki Zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa odzieży roboczej: Pakiet nr 1 Odzieży roboczej - komplety damskie, komplety męskie, fartuchy, odzież jednego dnia, Pakiet nr 2 Odzieży roboczej - koszule, spodnie, rękawice, fartuchy robocze, polary, kurtki Pakiet nr 3 Odzieży operacyjnej wielorazowego użytku Pakiet nr 4 Odzież dla ratownictwa medycznego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1a, 1b i 1c, 1d ( Pakiety nr 1,2 , 3 i 4) do SIWZ. Pakiet nr 1 - dostawa odzieży roboczej - komplety, fartuchy, sukienki określonej w załączniku nr 1a do SIWZ. Komplety ze spódnicą, komplety ze spodniami: ( spódnice, spodnie: białe, granatowe, szafirowe, bordowe, jasno-żółte, bluzy: białe seledynowe, morelowe, gołąbkowe - jasnoszare) o Spódnica - prosta z rozcięciem z tyłu, długość za kolano, zapinana na zamek i guzik, w pasie po bokach gumki o Bluza wkładana przez głowę, dekolt do szpica "V" z zakładką, ( podwójne przeszycie), lekko rozszerzana do dołu, rękaw do łokcia (zakończony podwójnym przeszyciem), dwie kieszenie skośne po bokach, jedna w górnej lewej części bluzy, długość za biodra, rozcięcia po bokach - załącznik nr 5 do SIWZ. o Spodnie - na pasku, z przodu zamek Komplety ze spodniami lub spódnicami kolorowymi - niebieskie damskie i męskie (Zakład Diagnostyki Obrazowej) o Spódnica - prosta z rozcięciem z tyłu, długość za kolano, zapinana na zamek i guzik, w pasie po bokach gumki o Bluza wkładana przez głowę, dekolt do szpica "V" z zakładką, ( podwójne przeszycie), lekko rozszerzana do dołu, rękaw do łokcia (zakończony podwójnym przeszyciem), dwie kieszenie skośne po bokach, jedna w górnej lewej części bluzy, długość za biodra, rozcięcia po bokach - załącznik nr 5 do SIWZ. o Spodnie - na pasku, z przodu zamek Bluzy kolorowe - turkus, damskie i męskie (Rehabilitacja) o Bluza wkładana przez głowę, dekolt do szpica "V" z zakładką, ( podwójne przeszycie), lekko rozszerzana do dołu, rękaw do łokcia (zakończony podwójnym przeszyciem), dwie kieszenie skośne po bokach, jedna w górnej lewej części bluzy, długość za biodra, rozcięcia po bokach - załącznik nr 5 do SIWZ. Sukienka w kolorze ciemnozielonym, jasnoniebieskim, turkusowym i lawendowym (tzw. odzież jednego dnia) o Sukienka wkładana przez głowę, dekolt do szpica "V" z zakładką( podwójne przeszycie), rękaw do łokcia ( zakończony podwójnym przeszyciem), dwie kieszenie skośne po bokach, jedna w górnej lewej części, długość za kolano. Fartuchy lekarskie damskie długi lub krótki rękaw Fartuchy lekarskie męskie długi lub krótki rękaw o Fartuch damski biały - długi lub krótki rękaw, z kołnierzem, z przodu odkładane dwie klapki, dwie kieszenie po bokach, jedna w lewej górnej części, zapinany na zatrzaski o Fartuch męski - (wymagania j.w) o Bluza męska biała ( wymagania j.w.), długość za biodra. Pakiet nr 2 - dostawa odzieży roboczej - koszule, spodnie, rękawice, kurtki, bezrękawniki określone w załączniku nr 1b do SIWZ. Koszule flanelowe z długim rękawem, Spodnie robocze typu "szwedy", Rękawice robocze (miękkie, pozwalający na dobry chwyt) wzmocnione dwoiną, zgodne z Polską Normą lub EN 420 Rękawice antyurazowe, zgodne z normą EN388, kat. Min. II Rękawice mrozoodporne, zgodne z normą EN 511 Kurtki wodoodporne z podpinką zgodne z normą EN 343 Bezrękawnik mrozoochronny zgodny z normą EN 14058 lub EN 342 Pakiet nr 3 dostawa odzieży operacyjnej wielorazowego użytku określonej w załączniku nr 1c do SIWZ. Pakiet nr 4 - dostawa odzieży dla ratownictwa medycznego określonej w załączniku nr 1d do SIWZ. Kurtka (całosezonowa), Spodnie (całosezonowe ) Bluza polarowa Koszulka Polo z krótkim rękawem

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 18234000-8
Dodatkowe kody CPV: 33199000-1, 18332000-5, 35113400-3, 18223200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Pakiet nr 1
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT99515
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Max-EL Henryk Maciak,  ,  ul. Bursaki 6a,  20-150,  Lublin,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 92711.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 92711.25
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 121687.59
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Pakiet nr 2
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT16085
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
YAGO-TEX Grzegoz Lebda,  ,  ul. Piłsudskiego 113,  33-340,  Stary Sącz,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17960.34
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17960.34
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17960.34
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Pakiet nr 3
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT23244
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Garmx Arez Jafiszow, Wojciech Kamińki sp. j.,  ,  ul. Przemysłowa 1,  16-010,  Wasilków,  kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 20542.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 20542.24
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25103.52
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Pakiet nr 4
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT9756.10
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Max-EL Henryk Maciak,  ,  ul. Bursaki 6a,  20-150,  Lublin,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8610
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8610
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8610
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.