eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipno › Przebudowa drogi gminnej nr 170507C Złotopole - Jastrzębie od km 1+872 do km 3+066 gmina Lipno.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-13

Lipno: Przebudowa drogi gminnej nr 170507C Złotopole - Jastrzębie od km 1+872 do km 3+066 gmina Lipno.
Numer ogłoszenia: 27000 - 2009; data zamieszczenia: 13.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Lipnie , ul. A. Mickiewicz 29, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2886202, faks 054 2886200.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip. lipno.nowoczesnagmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 170507C Złotopole - Jastrzębie od km 1+872 do km 3+066 gmina Lipno..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącej nieutwardzonej drogi gminnej Nr 170507C Złotopole - Jastrzębie na odcinku od km 1+872 do km 3+066 o długości 1194 m. Zamówienie zostanie dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007 - 2013 1. .Początek inwestycji zlokalizowany jest na granicy pasa drogowego drogi powiatowej nr 2137C Obory - Wildno - Lipno zaś koniec na skrzyżowaniu z drogą wojewódzką nr 557 Rypin - Lipno. W dokumentacji technicznej przedmiot inwestycji występuje pod nazwą Przebudowa drogi gminnej nr 170507C Złotopole - Jastrzębie Etap III od km 1+872 do km 3+066. 2. W zakresie realizowanego projektu przewidziane do realizacji jest: 1) Wykonanie nawierzchni jezdni o szerokości 5 m z betonu asfaltowego o powierzchnia - 6000 m2 2) Wykonanie krótkiego odcinka chodnika z betonowej kostki brukowej o powierzchnia - 500 m2 3) Przebudowa istniejących zjazdów pozostających w pasie drogowym na zjazdy z betonowej kostki brukowej o powierzchnia - 180 m2 4) Odtworzenie rowów i wprowadzenie dodatkowych urządzeń odwadniających w granicach pasa drogowego. 5) Przebudowa istniejących zjazdów pozostających w pasie drogowym na zjazdy o nawierzchni tłuczniowej o powierzchni- 170 m2 3. Dla projektowanej drogi gminnej przyjęto następujące parametry techniczne: 1) Klasa drogi - L (lokalna), 2) Istniejąca i przewidywana kategoria ruchu - ruch bardzo lekki KR1, 3) Prędkość projektowa: Vp = 40km/h, 4) Jezdnia o szerokości 5,00m na całej długości, 5) Chodnik prawostronny o szerokości 2,00m na odcinku od km 1+875 do km 2+145, 6) Pobocze gruntowe: a. lewostronne, szerokości 1,00m na odcinku od km 1+875 do km 2+145, b. obustronne, szerokości 0,75m na odcinku od km 2+145 do km 3+066; 7) Rowy odwadniające płytkie, o głębokości 0,60÷1,00m: a. lewostronny - na odcinku od km 1+875 do km 2+145, b. obustronne - na odcinku od km 2+145 do km 3+066; 8) Projektowana konstrukcja nawierzchni jezdni: a) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grubości 4cm, b) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego grubości 6cm, c) podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem o grubości po zagęszczeniu 16cm, doziarnienie -- 100%, d) warstwa mrozoochronna z piasku o grubości 15cm, e) istniejąca nawierzchnia gruntowa; 9) Projektowana konstrukcja nawierzchni zjazdów (od km 1+872 do km 2+145): a) warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej grubości 8cm, koloru szarego, b) podsypka cementowo-piaskowa 1:3 grubości 3cm, c) podbudowa z tłucznia kamiennego grubości 15cm, d) warstwa odcinająca z piasku grubości 10cm, e) wyprofilowane i zagęszczone podłoże istniejące; 10) Projektowana konstrukcja nawierzchni zjazdów (od km 2+145 do km 3+066): a) górna w-wa nawierzchni z tłucznia kamiennego grubości 8cm, b) dolna w-wa nawierzchni z tłucznia kamiennego grubości 12cm, c) warstwa odcinająca z piasku grubości 10cm, d) wyprofilowane i zagęszczone podłoże istniejące; 11) Projektowana konstrukcja chodnika (od km 1+875 do km 2+145): a) nawierzchnia z betonowej kostki brukowej gr. 6cm, koloru szarego, b) podsypka cementowo-piaskowa 1:3 grubości 5cm, Na całej długości drogi zaplanowano odwodnienie powierzchniowe z odprowadzeniem wody opadowej do trapezowych rowów odwadniających o zmiennej głębokości i szerokości dna 0,40 m. Pod zjazdami przecinającymi zaprojektowano rów odwadniający. Przepusty z rur polipropylenowych dwuściennych o średnicy O 40. 6. Szczegółowo przedmiot zamówienia oraz zakres robót do wykonania określa dołączony do SIWZ przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna a także projekt wykonawczy, którego oryginał znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Każdy z wykonawców zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej terenu budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu i uzyskania informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do porównania przedmiaru robót z dokumentacją projektową. W przypadku nie ujęcia w przedmiarze elementu robót występującego w dokumentacji projektowej należy przedmiar uzupełnić o ten element i ująć go do oferty..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 25.000,00 PLN Słownie (dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100) 1. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu PARP (Dz.U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 ze zm.). 2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego 411500 1780 1217 8003 5058 0000 Kredyt Bank S.A. Filia 3 w Lipnie Odział we Włocławku (decyduje data uznania wpłaty na koncie Zamawiającego). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument wadium należy dołączyć do oferty. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Oferta, do której nie będzie dołączone wadium, spowoduje wykluczenie wykonawcy przez zamawiającego. Wadium w przypadku wykonawców działających wspólnie może być wniesione przez jednego z wykonawców - pełnomocnika, z zaznaczeniem, że jest przez niego wnoszone w imieniu wykonawców. 5. Wadium wybranego wykonawcy zostanie zwrócone w momencie podpisania przez niego umowy oraz wniesienia wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać w swej treści: 1) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby Wykonawca: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) dokładne określenie przedmiotu postępowania, 3) kwotę zobowiązania, 4) termin ważności, 5) klauzule dodatkowe np. nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu. 7. Pozostałe formy wniesienia wadium winny zawierać wszystkie elementy wynikające z odnośnych i obowiązujących przepisów.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. a) wykonawca musi wykazać, iż w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał drogowe roboty budowlane o łącznej wartości 20 mln PLN w tym robót bitumicznych o łącznej wartości 5 mln PLN, b) wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym kierownika budowy posiadającego wyższe wykształcenie budowlane w specjalności drogowej i uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej. c) wykonawca musi dysponować niezbędnym potencjałem technicznym tj. - otaczarką własna do wytwarzania mieszanek mineralno-asfaltowych o wydajności nie mniejszej niż 100MG/h wyposażoną w automatyczny dozownik stabilizatora i możliwością podgrzewania kruszywa. Lokalizacja wytwórni musi zapewnić spełnienie wymagań technologicznych określonych w dokumentacji projektowej a w szczególności przewóz masy bitumicznej w czasie nie dłuższym niż 2 godziny. - układarką mas bitumicznych. - dwoma walcami stalowymi statycznymi, dwoma walcami wibracyjnymi ciężkimi i jednym walcem ogumionym. - laboratorium wyposażone w automatyczny ekstraktor ultradźwiękowy do badania składu masy bitumicznej.. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) posiadanie bankowego potwierdzenia o dostępie do środków finansowych dla zapewnienia finansowania inwestycji w kwocie min. 2 mln. PLN b) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość 1mln PLN na wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Kosztorys ofertowy - (sporządzony wg przedmiaru stanowiącego Załącznik Nr 8 do niniejszej SIWZ. 3) Wzór umowy 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: 1) Wykaz wykonanych robót budowlanych drogowych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o łącznej wartości 20 mln PLN w tym robót bitumicznych o łącznej wartości 3 mln PLN z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (referencje, protokoły odbioru, itp.) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Do wykazu kadry muszą być dołączone kopie uprawnień budowlanych kierownika budowy i dokument stwierdzający jego przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa - wzór stanowi Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 3) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1) Potwierdzenie wystawione przez bank o dostępności środków w kwocie min 2 mln. PLN 2) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na min 1 mln PLN 5. Wykaz podwykonawców - wzór stanowi Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 6. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów 1) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem, 2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. bip.lipno.nowoczesnagmina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lipno ul.Mickiewicza 29 87-600 Lipno, pok. nr 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Lipno ul.Mickiewicza 29 87-600 Lipno, pok. nr 8 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie zostanie dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007 - 2013. Działanie 1.1 - Infrastruktura drogowa.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.