Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-25
Lublin: Dowóz dzieci do Gimnazjum w Pliszczynie w roku szkolnym 2012-2013
Numer ogłoszenia: 269924 - 2012; data zamieszczenia: 25.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wólka , Jakubowice Murowane 8, 20-258 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7464844, 7510060, faks 081 7465001.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolka.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do Gimnazjum w Pliszczynie w roku szkolnym 2012-2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie dowozu uczniów z terenu Gminy Wólka na podstawie biletów miesięcznych, obejmującej przywożenie i odwożenie do Gimnazjum w Pliszczynie i szkół podstawowych będących na trasie przejazdu w roku szkolnym 2012-2013
na następujących warunkach:
1. Trasy dowozu:
Trasa 1 (dojazd): Świdnik Duży - Wólka - Turka - Wólka - Pliszczyn - maks. 29 km z dojazdem spod gimnazjum
(3 kursy w godzinach rannych jednym autobusem o minimalnej liczbie miejsc siedzących 54)
Trasa 1 (powrót): Pliszczyn - Wólka - Turka - Wólka - Świdnik Duży - maks. 29 km z dojazdem do gimnazjum
(3 kursy w godzinach popołudniowych jednym autobusem o minimalnej liczbie miejsc siedzących 54)
Trasa 2 (dojazd): Łuszczów - Bystrzyca - Sobianowice - Łysaków - Pliszczyn - maks. 34km z dojazdem spod gimnazjum (3 kursy w godzinach rannych jednym autobusem o minimalnej liczbie miejsc siedzących 49)
Trasa 2 (powrót): Pliszczyn - Łysaków - Sobianowice - Bystrzyca - Łuszczów - maks. 34km z dojazdem do gimnazjum (3 kursy w godzinach popołudniowych jednym autobusem o minimalnej liczbie miejsc siedzących 49)
Przebieg tras dowozu zobrazowany jest na mapce będącej załącznikiem do specyfikacji siwz.
Sugerowane jest aby wykonawca utworzył regularne linie przewozowe z uwzględnieniem powyższych tras. Godziny odjazdów i przystanki należy uzgodnić z dyrektorem gimnazjum.
2.Stopień zapełnienia miejsc w autobusie nie jest jednakowy dla poszczególnych kursów ponieważ:
- Trasa 1 - Podczas pierwszej porannej trasy jako pierwsza wsiada opiekunka przy ul. Mełgiewskiej (pierwsza poranna trasa może zaczynać się przy ul. Mełgiewskiej), a podczas ostatniej popołudniowej trasy jako ostatnia wysiada opiekunka w Wólce (ostatnia popołudniowa trasa może kończyć się w Wólce). Z tego powodu średnia długość trasy, na której przewożeni są uczniowie i opiekunowie wynosi około 166 km dziennie.
- Trasa 2 - Podczas pierwszej porannej trasy jako pierwsza wsiada opiekunka w Turce (pierwsza poranna trasa może zaczynać się w Turce), a podczas ostatniej popołudniowej trasy jako ostatnia wysiada opiekunka w Turce (ostatnia popołudniowa trasa może kończyć się w Turce).
Przystanek Łuszczów-Nowiny obsługiwany jest minimum 2 razy dziennie (1 dowóz i 1 powrót), a przystanek Bystrzyca obsługiwany jest minimum 4 razy dziennie (2 dowozy i 2 powroty)Z tego powodu średnia długość trasy, na której przewożeni są uczniowie i opiekunowie wynosi około 166km dziennie.
- Liczba dzieci dla poszczególnych kursów zależy od planu lekcji ustalonego w momencie rozpoczęcia roku szkolnego.
3. Usługa obejmuje przewóz około 211 osób (uczniowie i opiekunowie wyznaczeni przez szkoły), z zastrzeżeniem możliwości zmiany tej liczby o 10%.
4. Listę uczniów uprawnionych do przewozu z każdej szkoły, przekazywać będzie do Wykonawcy co miesiąc Zamawiający, najpóźniej do dnia 20-ego miesiąca poprzedzającego, (za wyjątkiem pierwszego miesiąca, w którym mogą wystąpić opóźnienia organizacyjne).
5. Na podstawie list, o których mowa w punkcie poprzednim Wykonawca sprzeda i przekaże Zamawiającemu imienne bilety miesięczne uprawniające uczniów do przewozu, najpóźniej do dnia 25 m-ca poprzedzającego, (za wyjątkiem pierwszego miesiąca, w którym mogą wystąpić opóźnienia organizacyjne).
6. W przypadku pierwszego miesiąca świadczenia usługi listy uczniów oraz bilety mogą zostać przekazane później niż w terminach określonych w poprzednich punktach.
7. Wykonawca zapewnia stały dowóz dzieci w dni odbywającej się nauki szkolnej.
8. Wymienione powyżej linie przewozowe przeznaczone będą w pierwszej kolejności dla dzieci dojeżdżających do szkoły i ich opiekunów, a wykonawca zapewni dla nich miejsca siedzące (oparcia siedzeń z zagłówkami).
9. Kursy muszą odbywać się jednocześnie na trasie 1 i trasie 2.
10. Godziny kursów muszą być uzgodnione z dyrektorem gimnazjum.
11. Kursy nie mogą być odwołane.
12. Dodatkowo Wykonawca zapewnia dowóz dzieci w uzasadnionych przypadkach ( np. odpracowywanie dnia wolnego, choinka lub inne uroczystości szkolne, wyjazd do kina itp.) za dodatkową opłatą wg stawki za 1 km ustalonej z dyrektorem szkoły.
13. Autobusy dowożące dzieci muszą być wyposażone w opony zachowujące dobre właściwości jezdne nawet na ośnieżonej nawierzchni, a rok produkcji autobusów nie może być starszy niż 1993.
Autobusy muszą posiadać układ przeciw blokowaniu hamulców ABS. Oparcia siedzeń muszą być wyposażone w zagłówki, przy czym zagłówek nie musi być oddzielny - mogą to być wysokie oparcia stanowiące razem zagłówkiem jednolitą całość. Niedopuszczalne jest wykorzystywanie do przewozów tak zwanych autobusów miejskich.
14. Minimalna liczba miejsc siedzących w autobusie musi wynosić co najmniej 54 (trasa I) i 49 (trasa II), co oznacza, że liczba pasażerów nigdy nie przekroczy powyższych ilości. W przypadku mniejszej liczby uczniów podczas danego kursu wynikającej z planu lekcji, dopuszczalne jest wykorzystanie przez wykonawcę mniejszego autobusu spełniającego wszystkie pozostałe kryteria.
15. Trasy przewozu biegną po drogach asfaltowych. Część z tych dróg ma znacznie zużytą nawierzchnię. W okresie zimowym może dochodzić do niewielkiego zawiewania jezdni pomiędzy jednym, a drugim odśnieżaniem. W okolicy Pliszczyna występują znaczne nachylenia jezdni (stromy podjazd) i liczne zakręty utrudniające jazdę szczególnie zimą. Wykonawca musi zaoferować autobusy pokonujące bez problemów takie przeszkody.
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej ani ustanowienie dynamicznego systemu zakupów.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium, Kwota wadium wynosi:
2 000,00zł, słownie: dwa tysiące złotych
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
3.1. pieniądzu,
3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3.3. gwarancjach bankowych,
3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, póz. 1158zpóźn. zm.)
4. Wykonawca w zależności od wybranej formy wadium (pkt. od 3.2 - 3.5.) - oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność dołącza do oferty.
5. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto:
72193017092003006000950016 z dopiskiem: Wadium - dowóz dzieci do gimnazjum.
6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą.
8. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego.
9. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania.
10. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jesli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 Prawa zamówień publicznych.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest doświadczenie w wykonaniu minimum jednej usługi codziennego dowozu uczniów do gimnazjum przez minimum 5-miesięcy o wartości minimalnej usługi brutto 40 000zł w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest dysponowanie minimum 4 sprawnymi autobusami - w tym dwoma o minimalnej liczbie miejsc siedzących 54 i dwoma o minimalnej liczbie miejsc siedzących 49, a rok produkcji autobusów nie jest starszy niż 1993. Autobusy muszą posiadać układ przeciw blokowaniu hamulców ABS. Oparcia siedzeń muszą być wyposażone w zagłówki, przy czym zagłówek nie musi być oddzielny - mogą to być wysokie oparcia stanowiące razem zagłówkiem jednolitą całość.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jesli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 Prawa zamówień publicznych oraz oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jesli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 Prawa zamówień publicznych.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Kwota wynagrodzenia brutto może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany obowiązującej stawki VAT o wartość wynikającą ze zmiany tej stawki
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Wólka, pok. 6,7
Jakubowice Murowane 8
20-258 Lublin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2012 godzina 10:00, miejsce:
Urząd Gminy Wólka, pok. 19-sekretariat
Jakubowice Murowane 8
20-258 Lublin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Robota budowlana polegająca na realizacji robót związanych z przebudową i remontem pomieszczeń II i III piętra, WOMP CPL-Segment "A" w ramach zadania "Modernizacja infrastruktury wraz z doposażeniem .
- Modernizacja budynku szkoły w Zespole Szkół im. Ks. A. Kwiatkowskiego w Bychawie
- Przygotowanie i przeprowadzenie certyfikowanego programu rozwojowego dla Pracowników Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 4
- Usługa zorganizowania turnusu wypoczynkowego dla emerytów i rencistów UMCS w Lublinie nad Morzem Bałtyckim.
- Dostawa ciągnika na potrzeby Ogrodu Botanicznego UMCS.
- Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń, rzeczy i ich części składowych na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Okręgowej w Lublinie i jednostek jej podległych.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi transportu sanitarnego dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- "Świadczenie usług specjalistycznego przewozu osób z niepełnosprawnościami pojazdami niespecjalistycznymi/osobowymi w Warszawie"
- Usługi transportu sanitarnego dla Szpitala w Pilchowicach: transport sanitarny - zespół specjalistyczny
- Uzupełniający transport sadzonek, substratów oraz nasion z Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy w latach 2024-2025
- Świadczenie usług w zakresie samochodowego transportu sanitarnego
- PRZEWOŻENIE (DOWOŻENIE I ODWOŻENIE) UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY WSCHOWA W ROKU SZKOLNYM 2024/2025 oraz USŁUGA W ZAKRESIE PUBLICZNEGO TRANSPORTU W OKRESIE LIPIEC - SIERPIEŃ 2024r
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.