Ogłoszenie z dnia 2012-01-27
Zielona Góra: Zamówienie uzupełniające do umowy nr ZDW-RZG/188/10 z dn. 14.05.2010 r.na: Świadczenie usług sprzętem przeznaczonym do robót drogowych w ramach działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze wg wskazań Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 26962 - 2012; data zamieszczenia: 27.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze, Al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3280300, faks 068 3280332.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do umowy nr ZDW-RZG/188/10 z dn. 14.05.2010 r.na: Świadczenie usług sprzętem przeznaczonym do robót drogowych w ramach działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze wg wskazań Zamawiającego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzetem do robót drogowych: - równiarka drogowa samojezdna - walec drogowy wibracyjny 10 Mg Wykonanie profilowania pobocza w ciągu dróg wojewódzkich: droga woj. nr 279 odc. Ochla-Świdnica - praca sprzętu typu równiarka samojezdna - planowany czas pracy 20 godz. - praca sprzętu typu walec wibracyjny 10Mg- planowany czas pracy 20 godz. droga woj. nr 302 odc. Brudzewo-Kręcko - praca sprzętu typu równiarka samojezdna - planowany czas pracy 16 godz. - praca sprzętu typu walec wibracyjny 10Mg- planowany czas pracy 16 godz. droga wojewódzka nr 288 odc. Kosierz-Lubiatów - praca sprzętu typu równiarka samojezdna - planowany czas pracy 10 godz. - praca sprzętu typu walec wibracyjny 10Mg- planowany czas pracy 10 godz..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usług Transportowo-Sprzętowych Józef Łucki
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usług Transportowo-Sprzętowych Józef Łucki
- Zakład Usług Transportowo-Sprzętowych Józef Łucki, ul. Wierzyńskiego 20, 67-100 Nowa Sól, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14145,00
Oferta z najniższą ceną: 14145,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14145,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: Z uwagi na zły stan poboczy dróg tj. liczne wyboje i nierówności niezbedne jest wykonanie jego profilowania. Stan techniczny zagraża bezpieczeństwu ruchu drogowego. Do prac związanych z naprawą pobocza zachodzi potrzeba wynajęcia sprzetu typu równiarka drogowa samojezdna i walec drogowy wibracyjny 10Mg. Z uwagi na zapewnienie bezpieczeństwa ruchu drogowego niezbedne jest powtórzenie asortymentu robót wykonanych w ramach umowy nr ZDW-RZG/188/2010 na innych odcinkach dróg. jest to niezbędne dla poprawy funkcjonalności dróg oraz zapewnienia bezpieczeństwa uzytkowników drogi. Uzasadnienie prawne: Zamawiający na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 : - w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zleca dotychczasowemu wykonawcy usług zamówienie uzupełniające (przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego - zamówienie podstawowe zostało udzielelone w trybie przetargu nieograniczonego -zamówienie uzupełniające polega na powtórzenie tego samego rodzaju zamówień, a jego wartość stanowi nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Remonty dachów w budynkach położonych przy ul. Jedności 17 oraz ul. Strzeleckiej 18 w Zielonej Górze (2 zadania)
- (...) "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby personelu administracyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. "
- Świadczenie usług terapeuty uzależnień w ramach terapii rodziny w podziale na części
- Dostawa urządzeń kopiująco-drukujących oraz drukarek.
- Wymiana zniszczonych wykładzin (płytek) dywanowych w pomieszczeniach biurowych w Biurze Powiatowym i Lubuskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA KONFERENCJI Z CYKLU SZKOŁA I NAUCZYCIEL - II
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.