Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-13
Wędrzyn: ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA NAPRAWACH: NAWIERZCHNI DROGI JW. 5700 WĘDRZYN; DACHU ,WYMIANIE STOLARKI OKIENNEJ ORAZ ODNOWIENIU POWŁOK MALARSKICH W BUDYNKU NR 19 W JW. 5701 WĘDRZYN; POMIESZCZEŃ SANITARIATÓWW BUDYNKU NR 22 W JW. 5700 W WWĘDRZYNIE; POMIESZCZEŃ W BUDYNKU MAGAZYNU UZBROJENIA NR 75 W
JW. 5701 WĘDRZYN
Numer ogłoszenia: 269617 - 2011; data zamieszczenia: 13.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn , 69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie, tel. 95 7556236, faks 95 7556222.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA NAPRAWACH: NAWIERZCHNI DROGI JW. 5700 WĘDRZYN; DACHU ,WYMIANIE STOLARKI OKIENNEJ ORAZ ODNOWIENIU POWŁOK MALARSKICH W BUDYNKU NR 19 W JW. 5701 WĘDRZYN; POMIESZCZEŃ SANITARIATÓWW BUDYNKU NR 22 W JW. 5700 W WWĘDRZYNIE; POMIESZCZEŃ W BUDYNKU MAGAZYNU UZBROJENIA NR 75 W JW. 5701 WĘDRZYN.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z : Część I: naprawie nawierzchni drogi w JW. 5700 Wędrzyn - rozbiórka chodników wraz z krawężnikami, - korytowanie i przygotowanie podłoża pod ułożenie nowych chodników i krawężników, - demontaż studzienek ściekowych ulicznych, - ułożenie nowych krawężników drogowych i obrzeży, - wyrównanie nierówności, oczyszczenie podłoży i wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej, - ułożenie z kostki brukowej betonowej nowego chodnika, - wywóz ziemi i powstałych odpadów. Część II: naprawie dachu, wymianie stolarki okiennej oraz odnowieniu powłok malarskich w budynku nr 19 w JW. 5701 Wędrzyn -roboty demontażowe i montażowe w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej, - wymiana podsufitki z płyt kartonowo- gipsowych, - wykonanie izolacji termicznej, - roboty dekarsko- blacharskie części dachowej (nad patio), - wymiana częściowa opraw, - roboty wykończeniowe i malarskie. Część III: naprawie pomieszczeń sanitariatów w budynku nr 22 w JW. 5700 w m. Wędrzyn - roboty demontażowe i rozbiórkowe, - częściowa wymiana instalacji wodociągowo- kanalizacyjnej, - wykonanie okładzin ściennych i ułożenie płytek podłogowych, - roboty wykończeniowo- malarskie, - montaż osprzętu sanitarnego. Część IV: naprawie pomieszczeń w budynku magazynu uzbrojenia nr 75 w JW. 5701 Wędrzyn - roboty demontażowe i rozbiórkowe - wykonanie nowego przyłącza wodno- kanalizacyjnego, - rozprowadzenie instalacji w pomieszczeniu socjalnym budynku, - wymiana wewnętrznej linii zasilającej wraz z rozdzielnicą główną, - naprawa instalacji oświetlenia i gniazd 230V i 400V w budynku, - montaż nowych urządzeń sanitarnych, - roboty wykończeniowe i malarskie Roboty budowlane należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót, stanowiącymi załączniki do niniejszej specyfikacji. Wszystkie zakupione przez wykonawcę materiały, dla których PN i BN przewidują posiadanie zaświadczenia o jakości lub atestu, powinny być zaopatrzone przez producenta w taki dokument, a ponadto uzyskać akceptację inwestora przed wbudowaniem. Inne materiały powinny być wyposażone w taki dokument na życzenie inwestora..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.26.12.10-9, 45.31.00.00-3, 45.45.30.00-7, 45.33.00.00-9, 45.42.10.00-4, 45.43.10.00-7, 45.44.21.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej trzy roboty na każdą część odpowiadające przedmiotowi zamówienia z tym, że dla: Części I - o wartości min. 200.000,00 zł Części II- o wartości min. 50.000,00 zł Części III- o wartości min.30.000,00 zł Części IV - o wartości min. 80.000,00 zł
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia warunek zostanie spełniony na podstawie oświadczenia wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: - dla części I : - drogowe, - instalacyjne w zakresie sieci, instalacji, urządzeń sanitarnych; - dla części II: - konstrukcyjno- budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; - dla części III: - konstrukcyjno- budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - dla części IV: - konstrukcyjno- budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - instalacyjne w zakresie sieci, instalacji, urządzeń sanitarnych a także posiadają aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada polisę ubezpieczeniową z obowiązku rzeczowego OC za wykonanie robot budowlanych obejmującą naprawy i szkody powstałe w czasie wykonania robót na gwarantowaną sumę ubezpieczenia w wysokości: - dla części I - minimum 200 000,00 zł; - dla części II- minimum 50 000,00 zł; - dla części III- minimum 30 000,00 z; - dla części IV- minimum 80 000,00 zł. Jeżeli Wykonawca podejmie się realizacji zadania w całości, tj. wykonania czterech części przedmiotu zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada polisę ubezpieczeniową z obowiązku rzeczowego OC za wykonanie robot budowlanych obejmującą naprawy i szkody powstałe w czasie wykonania robót na gwarantowaną sumę ubezpieczenia w wysokości 360.000zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o robotach podzleconych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - termin wykonania robót - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne dla stron postanowienia oraz warunki umowy zawiera dołączony wzór umowy. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę na warunkach określonych w umowie załączonej do SIWZ. W trakcie trwania umowy zgodnie z art. 144 pkt. 1 dopuszcza się wprowadzenie następujących zmian do jej treści na poniżej określonych warunkach: 1) zmiany danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy siedziby, adresu, numeru konta bankowego w przypadku zmian w wpisach w ewidencji działalności gospodarczej lub KRS, 2) osób upoważnionych, jako przedstawiciele stron, itp. w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych m.in. takich jak choroba, śmierć, ustanie stosunku pracy, 3) powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom - w ilości 50% wartości umownej, 4) zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania - zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych art. 148 Wskazane powyżej zmiany mogą zostać wprowadzone jedynie w przypadku, jeżeli obie strony umowy zgodnie uznają , że zaszły wskazane wyżej okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia. Wszystkie wprowadzone zmiany mogą być dokonane tylko w odpowiednim zakresie, który wynika z okoliczności powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego (po uprzednim poinformowaniu o chęci nabycia specyfikacji) JW 5701 Wędrzyn, budynek nr 33 kancelaria jawna lub na wniosek Wykonawcy może być dostarczona w inny sposó.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn 69-211 Wędrzyn kancelaria jawna w budynku nr 33, pok. 211.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: naprawa nawierzchni drogi w JW. 5700 Wędrzyn.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - rozbiórka chodników wraz z krawężnikami, - korytowanie i przygotowanie podłoża pod ułożenie nowych chodników i krawężników, - demontaż studzienek ściekowych ulicznych, - ułożenie nowych krawężników drogowych i obrzeży, - wyrównanie nierówności, oczyszczenie podłoży i wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej, - ułożenie z kostki brukowej betonowej nowego chodnika, - wywóz ziemi i powstałych odpadów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. termin wykonania robót - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: naprawa dachu, wymiana stolarki okiennej oraz odnowienie powłok malarskich w budynku nr 19 w JW. 5701 Wędrzyn.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -roboty demontażowe i montażowe w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej, - wymiana podsufitki z płyt kartonowo- gipsowych, - wykonanie izolacji termicznej, - roboty dekarsko- blacharskie części dachowej (nad patio), - wymiana częściowa opraw, - roboty wykończeniowe i malarskie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10-9, 45.42.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. termin wykonania robót - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: naprawa pomieszczeń sanitariatów w budynku nr 22 w JW. 5700 w m. Wędrzyn.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - roboty demontażowe i rozbiórkowe, - częściowa wymiana instalacji wodociągowo- kanalizacyjnej, - wykonanie okładzin ściennych i ułożenie płytek podłogowych, - roboty wykończeniowo- malarskie, - montaż osprzętu sanitarnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9, 45.44.21.00-8, 45.43.10.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. termin wykonania robót - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: naprawa pomieszczeń w budynku magazynu uzbrojenia nr 75 w JW. 5701 Wędrzyn.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - roboty demontażowe i rozbiórkowe - wykonanie nowego przyłącza wodno- kanalizacyjnego, - rozprowadzenie instalacji w pomieszczeniu socjalnym budynku, - wymiana wewnętrznej linii zasilającej wraz z rozdzielnicą główną, - naprawa instalacji oświetlenia i gniazd 230V i 400V w budynku, - montaż nowych urządzeń sanitarnych, - roboty wykończeniowe i malarskie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.44.21.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. termin wykonania robót - 30
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UTRZYMANIE DRÓG LEŚNYCH SKŁADÓW NA DREWNO ORAZ SZLAKÓW ZRYWKOWYCH W LEŚNICTWACH NADLEŚNICTWA GROMNIK z podziałem na części
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
- Przebudowa oddziału przedszkolnego SP Jacków
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej oraz Roboty remontowe łazienek uczniów w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Wykonanie robót remontowych drzwi wejściowych do Budynku (wejście główne wraz z montażem siłowników) w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy placu Politechniki 1.
- Roboty remontowe sanitariatów w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.