eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › Modernizacja wjazdów zbiorczych - sięgaczy na ulicy Łanowej w Kutnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-16

Kutno: Modernizacja wjazdów zbiorczych - sięgaczy na ulicy Łanowej w Kutnie
Numer ogłoszenia: 269575 - 2008; data zamieszczenia: 16.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Kutno , pl. marsz. Józefa Piłsudskiego 18, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 2531225, 2531100, fax. 024 2542836.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kutno.bip-jst.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja wjazdów zbiorczych - sięgaczy na ulicy Łanowej w Kutnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane polegające na Modernizacji wjazdów zbiorczych - sięgaczy na ulicy Łanowej w Kutnie.
2. Opis przedmiotu zamówienia wynika z dokumentacji projektowej (Załącznik nr 7 do siwz), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (Załącznik nr 9 do siwz) oraz Wspólnego Słownika Zamówień (CPV).
3. Dokumentacja projektowa, o której mowa w niniejszym ogłoszeniu, nie obejmuje swoim zakresem przedmiaru robót, stanowiącego załącznik nr 8 do siwz.
4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć Wykonawcy, którzy:
    1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych;
    2. spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, to jest:
    a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    3. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, przez które Zamawiający rozumie budowę lub przebudowę dróg, placów lub chodników w ilości co najmniej 2 (dwie) o wartości minimum 30 000,00 PLN brutto ( trzydzieści tysięcy złotych) każda oraz przedstawią dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
    4. dysponują minimum jedną osobą, uczestniczącą w wykonywaniu zamówienia, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego.
    B. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń jakich żąda od Wykonawców, stosując formułę spełnia- nie spełnia
    1. Wykonawcy samodzielnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego:
    1.1. Zamawiający uzna warunek pkt 1. ogłoszenia za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
    1.2. Zamawiający uzna warunek pkt 2. lit. a) ogłoszenia za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
    1.3. Zamawiający uzna warunek pkt 2. lit. b) ogłoszenia za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - pracownikami lub wykaże w ofercie osoby, z którymi współpracuje na podstawie zawartych umów cywilnoprawnych.
    1.4. Zamawiajacy uzna warunek pkt 3. w związku z pkt 2. lit. b) ogłoszenia za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, przez które Zamawiający rozumie budowę lub przebudowę dróg, placów lub chodników w ilości co najmniej 2 (dwie) o wartości minimum 30 000,00 PLN brutto (trzydzieści tysięcy złotych) każda oraz przedstawi dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
    1.5. Zamawiający uzna warunek pkt 4. w związku z pkt 2. lit. b) ogłoszenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą, uczestniczącą w wykonywaniu zamówienia, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego.
    2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum, spółka cywilna):
    2.1. Każdy z uczestników oferty wspólnej musi udokumentować, że samodzielnie spełnia warunki:
    1) nie podlegania wykluczeniu z udziału w postępowaniu (warunek z pkt 1. ogłoszenia);
    2) posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (warunek z pkt 2. lit. a) ogłoszenia).
    2.2. Zamawiający uzna warunek pkt 2. lit. b) ogłoszenia za spełniony jeżeli Wykonawcy łącznie wykażą, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (pracownikami lub osobami, z którymi współpracują na podstawie zawartych umów cywilnoprawnych).
    2.3. Zamawiajacy uzna warunek pkt 3. w związku z pkt 2. lit. b) ogłoszenia za spełniony jeżeli Wykonawcy łącznie wykażą, że wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, przez które Zamawiający rozumie budowę lub przebudowę dróg, placów lub chodników w ilości co najmniej 2 (dwie) o wartości minimum 30 000 PLN brutto (trzydzieści tysięcy złotych) każda oraz przedstawią dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
    2.4. Zamawiający uzna warunek pkt 4. w związku z pkt 2. lit. b) ogłoszenia za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą, uczestniczącą w wykonywaniu zamówienia, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego.
    3. Uwaga: Zamiar Wykonawcy polegający na realizacji zamówienia z udziałem podwykonawcy nie wypełnia dyspozycji przepisu art. 23 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie jest wspólnym ubieganiem się o udzielenie zamówienia w rozumieniu tego przepisu. Złożenie zatem wspólnych oświadczeń i dokumentów wykonawcy i podwykonawcy nie potwierdzi spełniania warunków określonych przez Zamawiającego w pkt A. ogłoszenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest dostarczyć:
    aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
    - w przypadku Wykonawcy prowadzącego działalność w formie spółki cywilnej, Wykonawca składa w/w dokument na wszystkich wspólników spółki cywilnej.
    Uwaga: Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy-Prawo zamówień publicznych) w/w dokument, musi złożyć każdy z Wykonawców - oddzielnie.
    2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest dostarczyć:
    1) dokumenty stwierdzające, że minimum jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia, takie jak:
    a. zaświadczenie o uprawnieniach budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.
    b. aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa.
    2) wykaz osób (w tym: kierownika budowy, ewentualnych kierowników robót, pracowników fizycznych) i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z Załącznikiem nr 5 do siwz (Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia);
    3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (zgodnie z pkt 3. ogłoszenia), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania w oparciu o Załącznik nr 4 do siwz (Doświadczenie Wykonawcy);
    4) dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty wskazane w wykazie zostały wykonane należycie.
    Uwaga: Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy-Prawo zamówień publicznych) dokumenty, o których mowa w pkt 2) i 3) mogą złożyć wspólnie (np. na jednym formularzu). Natomiast dokumenty wskazane w pkt 1) i 4) składają oddzielnie uczestnicy oferty wspólnej, z zastrzeżeniem, że Zamawiający dokona oceny spełniania warunku doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - łącznie.
    Ponadto:
    3. oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 3 do siwz); w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówien publicznych składają wszyscy uczestnicy podmiotu poprzez złożenie przez każdego z wykonawców oddzielnie na odrębnych formularzach oświadczenia podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentowania takiego wykonawcy.
    4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1. ogłoszenia - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
    5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 4. ogłoszenia, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 6. ogłoszenia stosuje się odpowiednio.
    6. Dokument, o którym mowa w pkt 4. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kutno.bip-jst.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ Wykonawcy mogą uzyskać osobiście w pokoju nr 217 w Urzędzie Miasta Kutno lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata za jej udostępnienie wynosi 14,00 PLN..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Kutno adres: 99-300 Kutno Pl. Marsz. J. Piłsudskiego 18, pokój 201 - kancelaria..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.