eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczyna › przebudowa drogi powiatowej nr S4155 - ul. Ks. Barona i ul. Jasnej na odcinku od przejazdu kolejowego do posesji nr 24 w m. Rudziczka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-05-23

POZYCJA 26939

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Pszczyna: przebudowa drogi powiatowej nr S4155 - ul. Ks. Barona i ul. Jasnej na odcinku od przejazdu kolejowego do posesji nr 24 w m. Rudziczka

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie, do kontaktów: Beata Szuła, ul. Chopina 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. (032) 212-80-68, fax (032) 212-80-69, e-mail: pzd.pszczyna@neostrada.pl, www.pzdpszczyna.com. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi powiatowej nr S4155 - ul. Ks. Barona i ul. Jasnej na odcinku od przejazdu kolejowego do posesji nr 24 w m. Rudziczka. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Roboty związane z przebudową ul. Ks. Barona i ul. Jasnej w m. Rudziczka obejmują wykonanie drogi o nawierzchni asfaltowej na długości 775,50m o szerokości 3,50m z obustronnym krawężnikiem drogowym, wykonanie dwóch mijanek o nawierzchni asfaltowej, wykonanie zjazdów do przyległych posesji i pól o szerokości 6m i długości 2,5m, wykonanie odwodnienia jezdni poprzez udrożnienie rowów i ułożenie drenów. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: ul. Ks. Barona i ul. Jasna w m. Rudziczka. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 tyś Euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.10.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 10 000PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki zawarte w art.22 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych.2.Spełniają wymogi zawarte SIWZ.3. Dysponują minimum 10 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz dysponują kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do prowadzenia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie drogowym zrzeszonym w Izbie Samorządu Zawodowego.4. Dysponują następującym sprzętem: koparka, rozścielacz do nawierzchni asfaltobetonowych, walec, dwa samochody ciężarowe.5. Udokumentują referencjami lub protokołami odbioru, że w okresie ostatnich 5 lat prawidłowo wykonali minimum jedno zamówienie związane z budową, przebudową, modernizacją lub remontem drogi na kwotę stanowiącą nie mniej niż 50% wartości własnej oferty. Ocena spełnienia tych warunków odbywać się będzie na podstawie złożonych oświadczeń i załączonych dokumentów wymaganych ustawą Pzp oraz określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. (Dz.U. Nr 71 poz. 645) w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 07.07.2006, cena - 35 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 07.07.2006 godzina 08:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.07.2006, godzina 10:00, siedziba PZD, I piętro, pok. nr 108.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 16.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.