Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-06
Czernichów: Remont zaplecza socjalnego przy hali sportowej Zespołu Szkół Rolniczego Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie
Numer ogłoszenia: 269386 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół - Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie , Czernichów 1, 32-070 Czernichów, woj. małopolskie, tel. 012 2702016, faks 012 2702016.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernichow.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont zaplecza socjalnego przy hali sportowej Zespołu Szkół Rolniczego Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest remont zaplecza socjalnego hali sportowej Zespołu Szkól Rolniczego Centrum Kształcenia Ustawicznego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.20 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium nie obowiązujeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , 2.posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów , o których mowa w art. 24ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.udzielą co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. 6.dysponują osobami do sprawowania nadzoru nad robotami i które posiadają wymagane przepisami Prawa budowlanego uprawnienia, do kierowania robotami budowlanymi, instalacji elektrycznej i instalacji sanitarnej wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 7.posiadają ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w kwocie minimum 200 000 zł. 8.dodatkowo wymaga się aby Oferent posiadał dokument potwierdzający wykonanie przez Oferenta z należytą starannością co najmniej jednego zamówienia o wartości, wielkości i zakresie odpowiadającym przedmiotowi niniejszego postępowania przetargowego, wykonanym w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności firmy jest krótszy w tym okresie. Opis oceny spełnienia warunków: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale III, zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony, podpisany i opieczętowany formularz ofertowy - zał. Nr 1 do SWIZ, 2. Wypełniony, podpisany i opieczętowany druk oświadczenia Wykonawcy - zał. Nr 2 do SWIZ, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub potwierdzona urzędowo aktualność odpisu z ostatnich 3 miesięcy - kserokopię , w przypadku spółek cywilnych - dodatkowo umowę spółki - kserokopię. 4. Wykaz zrealizowanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia,(zawierający co najmniej jedno zamówienie o wartości, wielkości i charakterze zbliżonym do niniejszego postępowania przetargowego z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi że roboty te zostały wykonane należycie (Np.: referencje, protokoły odbioru robót)-zał. Nr 3 do SIWZ. 5. Dokumenty stwierdzające ,że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane odpowiednimi przepisami prawa, uprawnienia, (kserokopie uprawnień do kierowania i nadzorowania robót budowlanych, instalacji elektrycznej, instalacji sanitarnej wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa ). 6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. Nr 4 do SIWZ) 7. Wykaz części zamówienia, których realizację wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - zał. Nr 5 do SIWZ. 8. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 200 000zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100 PLN). 9. Kosztorys ofertowy szczegółowy wraz z wykazem materiałów, robocizny i sprzętu sporządzony na podstawie załączonych przedmiarów robót. Ceny zawarte w ofercie winny być zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku i wpisane do formularza ofertowego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czernichow.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie
32-070 Czernichów 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie 32-070 Czernichów 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI CZERNICHÓW
więcej: przetargi CZERNICHÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Elewacja budowanego budynku hospicjum w Tarnobrzegu
- "Poprawa bezpieczeństwa oraz komfortu osób przystępujących do egzaminów państwowych na prawo jazdy poprzez przebudowę placu manewrowego oraz zaprojektowanie i budowa zjazdu (...) w Dąbrowie Górniczej
- Modernizacja auli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Ostrowie Wielkopolskim
- PRACE KONSERWATORSKIE, RESTAURATORSKIE I ROBOTY BUDOWLANE W DOMU SZWAJCARSKIM NA WYSPIE EDWARDA, JEZIORO RACZYŃSKIE, ZANIEMYŚL, NR W REJESTRZE 2503/A
- Demontaż 2 wind, zaprojektowanie, montaż i uruchomienie 2-óch, fabrycznie nowych wind, w SZPZLO Warszawa-Ochota CZP, ul. Skarżyńskiego 1, 02-377 W-WA oraz przy ul. Szczęśliwickiej 36, 02-353 W-WA
- Remont budynku Sądu Apelacyjnego w Lublinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.