eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice Śląskie › Przebudowa drogi nr 3070D (granica powiatu - Targowica - Ciepłowody)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-08

Ząbkowice Śląskie: Przebudowa drogi nr 3070D (granica powiatu - Targowica - Ciepłowody)
Numer ogłoszenia: 26937 - 2008; data zamieszczenia: 08.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ząbkowicki, ul. Sienkiewicza 11, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8162800, fax 074 8162850.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zabkowicki.powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi nr 3070D (granica powiatu - Targowica - Ciepłowody).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej (budowlano- wykonawczej) dla zadania Przebudowa drogi nr 3070D (granica powiatu - Targowica - Ciepłowody). Etap I - odcinek drogi powiatowej nr 3070D w m.Targowica od granicy powiatu km 0+000 do 1+650 ( tablica m.Targowica), Etap II - odcinek drogi powiatowej nr 3070D od tablicy m.Targowica km 1+650 do 4+600 (skrzyżowanie z drogą 3171D do m.Cienkowice). Zakres opracowania dokumentacji obejmuje: projekt budowlany, wykonawczy, specyfikacje techniczne, kosztorys inwestorski, przedmiar robót, schemat organizacji ruchu. Na rzecz wykonania dokumentacji projektowej Zamawiający przekaże Wykonawcy aktualną mapę do celów projektowych w wersji papierowej i elektronicznej, decyzję środowiskową oraz wypis z planu zagospodarowania przestrzennego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.22 - 74.23.20.22 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj, a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp. f) wykonali co najmniej 2 projekty przebudowy dróg o długości co najmniej 4 km, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, g) posiadają uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej, instalacyjno- inżynieryjnej i innych jeżeli wystąpi taka potrzeba, są wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadają ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert, - zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3miesiące przed upływem terminu składania ofert, - wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dokumentacji projektowych (projekt budowlany i wykonawczy) dla budowy lub przebudowy co najmniej 2 dróg, odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów powierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do niniejszego wykazu należy załączyć dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej i instalacyjno-inżynieryjnej, oraz innych specjalnościach jeżeli wystąpi taka potrzeba. - zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadaniu ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22.ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zabkowicki.powiat.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul.Sienkiewicza 11 57-200 Zabkowice Śl. pok110..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Powiat Zabkowicki ul. Sienkiewicza 11 , 57-200 Ząbkowice Śląskie Sekretariat pok.202.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.