eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa echokardiografu, sektorowej szerokopasmowej głowicy do badań kardiologicznych, liniowej szerokopasmowej głowicy do badań naczyniowych i stanowiska do badań echokardiograficznych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-30

Toruń: Dostawa echokardiografu, sektorowej szerokopasmowej głowicy do badań kardiologicznych, liniowej szerokopasmowej głowicy do badań naczyniowych i stanowiska do badań echokardiograficznych.
Numer ogłoszenia: 269366 - 2010; data zamieszczenia: 30.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bielany.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa echokardiografu, sektorowej szerokopasmowej głowicy do badań kardiologicznych, liniowej szerokopasmowej głowicy do badań naczyniowych i stanowiska do badań echokardiograficznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
- 1 szt. echokardiografu - Zadanie Nr 1;
- 1 szt. sektorowej szerokopasmowej głowicy do badań kardiologicznych - Zadanie Nr 2;
- 1 szt. liniowej szerokopasmowej głowicy do badań naczyniowych - Zadanie Nr 3;
- 1 kpl. stanowiska do badań echokardiograficznych - Zadanie Nr 4.
Zadanie Nr 1 - dostawa 1 szt. echokardiografu
I. PARAMETRY OGÓLNE
1. Aparat stacjonarny na kołach z układem blokowania kół
2. Zasilanie sieciowe 220-240V 50-60 Hz
3. Minimalny zakres częstotliwości pracy aparatu od 1 do 15 MHz
4. Maksymalna głębokość obrazowania min. 30 cm
5. Częstotliwość odświeżania obrazu (frame rate) w trybie 2D 500 fps
6. Dynamika wzmocnienia min. 180 dB
7. Monitor wysokiej rozdzielczości o przekątnej min. 20 cali o matrycy min. 1 MPixel
8. Monitor z możliwością:
- obrotu względem klawiatury
- pochylenia
- zmiany położenia w poziomie
9. Regulacja w zakresie podnoszenia i obniżania klawiatury wraz z monitorem
10. Regulacja obrotu klawiatury. Blokada ustawionego położenia monitora i klawiatury.
11. Minimalna ilość niezależnych kanałów przetwarzania 50000
12. Minimalny zakres częstotliwości głowic 1,0-15,0 MHz
13. Całkowita waga aparatu bez urządzeń peryferyjnych maks. 160 kg
14. Całkowicie cyfrowy układ formowania wiązki ultradźwiękowej
15. Konstrukcja umożliwiająca rozbudowę aparatu bez jego wymiany
16. Niezależne gniazda do podłączenia głowic obrazowych min. 3
17. Gniazdo do podłączenia głowicy ołówkowej /ślepego/ Dopplera cw
18. Rejestracja pojedynczych klatek oraz pętli o regulowanej długości czasu trwania
19. Pamięć indywidualnych ustawień aparatu dla poszczególnych jego użytkowników niezależna dla różnych aplikacji
20. Cyfrowa drukarka termiczna czarno biała małoformatowa
21. Podświetlane przełączniki funkcyjne
II. TRYBY PRACY
1. 2D
2. Obrazowanie w technice drugiej harmonicznej
3. Automatyczna optymalizacja obrazu 2D za pomocą jednego przycisku w zależności od treści obrazu
4. Powiększenie obrazów 2D (zoom) na obrazie rzeczywistym i zatrzymanym min. 10 krotne
5. Tryb 2D wyświetlany razem z M-modem oraz wyświetlanie tylko M-modu
6. Kolor M-mode
7. Jednoczesna prezentacja w czasie rzeczywistym na ekranie podzielonym na dwa obrazu 2D czarno białego oraz obrazu 2D z kolorowym Dopplerem
8. Doppler spektralny z falą pulsacyjną
9. Maksymalna mierzona prędkość przepływu przy zerowym kącie korekcji 6,5 m/s
10. Doppler wielobramkowy
11. Zakres regulacji kąta ? 0 - 90 stopni
12. Zakres regulacji wielkości bramki min. 1-20 mm
13. Automatyczna optymalizacja obrazu spektrum dopplerowskiego przy pomocy jednego przycisku
14. Automatyczny obrys widma dopplerowskiego na obrazie ruchomym oraz zatrzymanym z wyliczeniem wskaźnika rezystywności i pulsacyjności
15. Doppler spektralny z falą ciągłą
16. Sterowany pod kontrolą obrazu 2D
17. Maksymalna mierzona prędkość przy zerowym kącie min. 16 m/s
18. Kolor Doppler
19. Automatyczna regulacja częstotliwości pracy w Dopplerze kolorowym w zależności od głębokości położenia rejonu zainteresowania ROI
20. Power Doppler
21. Kolorowy Doppler Tkankowy
22. Tkankowy Doppler spektralny
23. Częstotliwość odświeżania obrazu (frame rate) w trybie Dopplera tkankowego min. 350 fps
24. Prezentacja na ekranie EKG badanego pacjenta
25. Kabel EKG na elektrody samoprzylepne
III. ARCHIWIZACJA
1. Archiwizacja raportów z badań, obrazów i pętli obrazowych na wewnętrznym dysku twardym min. 120 GB
2. Zainstalowany w echokardiografie napęd dysków DVD do zapisu obrazów, pętli obrazowych i raportów badania w formatach JPG, avi i DICOM
3. Zapis obrazów i pętli obrazowych na nośnikach pamięci typu pendrive USB oraz zewnętrznych dyskach twardych USB HDD
4. Moduł do eksportu obrazów i pętli obrazowych do sieci LAN w formacie DICOM 3.0
5. Współpraca z istniejącym systemem archiwizacji danych: - możliwość przekazywania raportów strukturalnych w zakresie danych pacjenta, pomiarów, obliczeń
- możliwość przekazywania komentarzy.
IV. GŁOWICE
1. Współpraca z głowicami trantorakalnymi przy aparacie już eksploatowanym iE33
2. Współpraca z głowicą przezprzełykową współpracującą z aparatem już eksploatowanym iE33
V. PAKIET POMIAROWO OBLICZENIOWY
1. Pomiary i obliczenia kardiologiczne
2. W trybie 2D:
RVIDd, IVSs,IVSd,LVIDd,LVIDs,LVPWd,EF met. uproszczoną Simpsona, metodą dysków z jednej lub dwóch projekcji koniuszkowych, SV, CO, LVEDV, LVESV, LV mass
3. W trybie M-model:
RVIDd, IVSs, IVSd, LVIDd, LVIDs, LVPWd, EF met. Teiholza, LA diam, Ao root, Ao Asc
4. W trybie Dopplera:
Prędkości i gradienty maksymalne i średnie przez cztery ujścia oraz E/A, MVA,AVA, Qp/Qs, PISA
5. Uzupełnienie kardiologicznego pakietu pomiarowo obliczeniowego o pomiary zdefiniowane przez użytkownika widoczne następnie w wyniku badania
6. Uzupełnienie kardiologicznego pakietu pomiarowo obliczeniowego o formuły obliczeniowe zdefiniowane przez użytkownika widoczne następnie w wyniku badania
7. Pomiary i obliczenia naczyniowe
8. Pomiary w badaniach naczyniowych PS, ED, PI, RI, akceleracja, HR
9. Raport z badania kardiologicznego
10. Raport z badania naczyniowego
11. Oprogramowanie do echokardiograficznej próby obciążeniowej min. 10 projekcji, min. 8 etapów w każdej projekcji
VI. MOŻLIWOŚCI ROZBUDOWY APARATU
1. Możliwość rozbudowy systemu o moduł obrazowania 3D w czasie rzeczywistym (tzw 4D lub Live 3D)
2. Możliwość rozbudowy systemu o moduł szybkiej rekonstrukcji 3D obrazu Dopplera kolorowego
3. Moduł obliczeniowy odkształceń (strain i strain rate) w oparciu o technikę Dopplera tkankowego
4. Moduł obliczeniowy odkształceń (strain i strain rate) w oparciu o techniki nie dopplerowskie
VII. WYPOSAŻENIE DODATKOWE
1. Zasilacz UPS dostosowany do echokardiografu - 1 szt.
2. Zasilacz UPS min. 2 000 VA - 1 szt.
VIII. WARUNKI GWARANCJI I SERWISU
1. Okres gwarancji - min 24 miesiące
2. Czas reakcji serwisu - w ciągu 24 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii przez użytkownika
3. Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat
4. Bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego obsługującego urządzenie
5. Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji
6. Bezpłatna instalacja urządzenia
7. Echokardiograf zastępczy jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 5 dni (w okresie gwarancji)
Zadanie Nr 2 - dostawa 1 szt. sektorowej szerokopasmowej głowicy do badań kardiologicznych
I. GŁOWICA SEKTOROWA
1. Sektorowa, szerokopasmowa do badań kardiologicznych
2. Częstotliwość pracy od 1 do 5 MHz z tolerancją ? 0,5 MHz
3. Ilość aktywnych elementów min. 80
4. Głębokość obrazowania 24 cm
5. Obrazowanie w trybie drugiej harmonicznej
II. WARUNKI GWARANCJI I SERWISU
1. Okres gwarancji - min 24 miesiące
2. Czas reakcji serwisu - w ciągu 24 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii przez użytkownika
3. Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat
4. Bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego obsługującego urządzenie
5. Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji
6. Bezpłatna instalacja urządzenia
7. Urządzenie zastępcze o tym samym przeznaczeniu wolne od wad na czas naprawy w przypadku naprawy gwarancyjnej trwającej powyżej 5 dni.
Zadanie Nr 3 - dostawa 1 szt. liniowej szerokopasmowej głowicy do badań naczyniowych
I. GŁOWICA LINIOWA
1. Liniowa, szerokopasmowa do badań naczyniowych
2. Częstotliwość pracy głowicy w granicach 11 do 3 MHz z tolerancją ? 0,5 MHz
3. Obrazowanie w trybie drugiej harmonicznej
4. Obrazowanie trapezowe
II. WARUNKI GWARANCJI I SERWISU
1. Okres gwarancji - min 24 miesiące
2. Czas reakcji serwisu - w ciągu 24 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii przez użytkownika
3. Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat
4. Bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego obsługującego urządzenie
5. Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji
6. Bezpłatna instalacja urządzenia
7. Urządzenie zastępcze o tym samym przeznaczeniu wolne od wad na czas naprawy w przypadku naprawy gwarancyjnej trwającej powyżej 5 dni.
Zadanie Nr 4 - dostawa 1 kpl. stanowiska do badań echokardiograficznych
I. PARAMETRY OGÓLNE
1. Fotel - 1 szt.:
- teleskopowa regulacja wysokości siedziska,
- chromowana konstrukcja z obręczą umożliwiającą podparcie stóp,
- siedzisko stabilne, obrotowe, z podparciem pleców wymuszające prawidłową pozycję siedzącego poprzez stabilizację miednicy i tułowia,
- pokrycie siedziska i oparcia wykonane z materiału, łatwego do utrzymania w czystości (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym)
2. Fotel - 2 szt.:
- teleskopowa regulacja wysokości siedziska,
- chromowana konstrukcja z obręczą umożliwiającą podparcie stóp,
- siedzisko stabilne w trzech płaszczyznach, umocowane na pojedynczej sprężynie, wymuszające prawidłową pozycję siedzącego poprzez stabilizację miednicy i tułowia,
- oparcie poruszające się niezależnie od siedziska (obrót o 360 stopni względem siedziska),
- pokrycie siedziska i oparcia wykonane z antybakteryjnego materiału, łatwego do utrzymania w czystości (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym),
- waga 15 kg (+/-1 kg),
- konstrukcja krzesła zgodna z normami EN 1335-1, EN 1335-2, EN 1335-3.
3. Stół - 1 szt.:
- stół dzielony na dwa segmenty: odcinek dla tułowia i dolnych części ciała,
- konstrukcja ze stali, pokryta lakierem proszkowym,
- stół na kółkach z możliwością blokowania każdego kółka z osobna,
- długość blatu: min. 185 cm,
- szerokość blatu: min. 76 cm,
- wysokość blatu:
regulowana w granicach min. 40 cm,
minimalna osiągalna nie większa niż: 59 cm,
- oparcie regulowane od 0 do 80 stopni,
- obciążenie stołu min. 220 kg,
- pilot do sterowania wysokości i pozycji oparcia,
- konstrukcja blatu stołu z wycięciami umożliwiającymi złożenie części blatu aby zwiększyć dostęp lekarza do pacjenta,
- materac wykonany z gumy piankowej, pokryty materiałem nienasiąkliwym i łatwy do utrzymania w czystości
- grubość min. 5 cm dla części tułowia i min. 8 cm dla dolnych części ciała,
- co najmniej dwa pasy ograniczające ruch pacjenta.
II. WARUNKI GWARANCJI I SERWISU
1. Okres gwarancji - min 24 miesiące
2. Czas reakcji serwisu - w ciągu 24 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii przez użytkownika
3. Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat
4. Bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego obsługującego urządzenie
5. Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji
6. Bezpłatna instalacja urządzenia
7. Urządzenie zastępcze o tym samym przeznaczeniu wolne od wad na czas naprawy w przypadku naprawy gwarancyjnej trwającej powyżej 5 dni..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.23.40-3, 33.10.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych min. 2 dostaw sprzętu medycznego o wartości min. dla poszczególnych zadań:
      - Zadanie Nr 1 - 69.060,00 zł,
      - Zadanie Nr 2 - 7.000,00 zł,
      - Zadanie Nr 3 - 9.400,00 zł,
      - Zadanie Nr 4 - 4.540,00 zł brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie;
      Wykonawca składający ofertę np. na Zadanie Nr 1 i Nr 2 musi wykazać się zrealizowanymi 2 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań, tj. 76.060,00 zł każda dostawa.
      Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty dla poszczególnych zadań:
      - Zadanie Nr 1 - 138.120,00 zł,
      - Zadanie Nr 2 - 14.000,00 zł,
      - Zadanie Nr 3 - 18.800,00 zł,
      - Zadanie Nr 4 - 9.080,00 zł,
      wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
      /Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/.
      Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań, których dotyczy oferta.
      Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
      Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca winien dostarczyć:
    a/ wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych lub deklarację zgodności CE potwierdzającą, że oferowany wyrób medyczny spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.);
    b/ foldery, katalogi/ prospekty oferowanych wyrobów potwierdzające spełnianie parametrów wymaganych przez Zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bielany.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87- 100 Toruń - pokój Nr 2..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2010 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane w ramach projektu nr PL 0480 pn. /Zwiększenie dostępności do wysokospecjalistycznej opieki kardiologicznej w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Toruniu/. Finansowanie w 85% z Mechanizmu Finansowania EOG i w 15% z budżetu Samorządu Województwa Kujawsko-Pomorskiego.
Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - dostawa 1 szt. echokardiografu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie Nr 1 - dostawa 1 szt. echokardiografu
    I. PARAMETRY OGÓLNE
    1. Aparat stacjonarny na kołach z układem blokowania kół
    2. Zasilanie sieciowe 220-240V 50-60 Hz
    3. Minimalny zakres częstotliwości pracy aparatu od 1 do 15 MHz
    4. Maksymalna głębokość obrazowania min. 30 cm
    5. Częstotliwość odświeżania obrazu (frame rate) w trybie 2D 500 fps
    6. Dynamika wzmocnienia min. 180 dB
    7. Monitor wysokiej rozdzielczości o przekątnej min. 20 cali o matrycy min. 1 MPixel
    8. Monitor z możliwością:
    - obrotu względem klawiatury
    - pochylenia
    - zmiany położenia w poziomie
    9. Regulacja w zakresie podnoszenia i obniżania klawiatury wraz z monitorem
    10. Regulacja obrotu klawiatury. Blokada ustawionego położenia monitora i klawiatury.
    11. Minimalna ilość niezależnych kanałów przetwarzania 50000
    12. Minimalny zakres częstotliwości głowic 1,0-15,0 MHz
    13. Całkowita waga aparatu bez urządzeń peryferyjnych maks. 160 kg
    14. Całkowicie cyfrowy układ formowania wiązki ultradźwiękowej
    15. Konstrukcja umożliwiająca rozbudowę aparatu bez jego wymiany
    16. Niezależne gniazda do podłączenia głowic obrazowych min. 3
    17. Gniazdo do podłączenia głowicy ołówkowej /ślepego/ Dopplera cw
    18. Rejestracja pojedynczych klatek oraz pętli o regulowanej długości czasu trwania
    19. Pamięć indywidualnych ustawień aparatu dla poszczególnych jego użytkowników niezależna dla różnych aplikacji
    20. Cyfrowa drukarka termiczna czarno biała małoformatowa
    21. Podświetlane przełączniki funkcyjne
    II. TRYBY PRACY
    1. 2D
    2. Obrazowanie w technice drugiej harmonicznej
    3. Automatyczna optymalizacja obrazu 2D za pomocą jednego przycisku w zależności od treści obrazu
    4. Powiększenie obrazów 2D (zoom) na obrazie rzeczywistym i zatrzymanym min. 10 krotne
    5. Tryb 2D wyświetlany razem z M-modem oraz wyświetlanie tylko M-modu
    6. Kolor M-mode
    7. Jednoczesna prezentacja w czasie rzeczywistym na ekranie podzielonym na dwa obrazu 2D czarno białego oraz obrazu 2D z kolorowym Dopplerem
    8. Doppler spektralny z falą pulsacyjną
    9. Maksymalna mierzona prędkość przepływu przy zerowym kącie korekcji 6,5 m/s
    10. Doppler wielobramkowy
    11. Zakres regulacji kąta ? 0 - 90 stopni
    12. Zakres regulacji wielkości bramki min. 1-20 mm
    13. Automatyczna optymalizacja obrazu spektrum dopplerowskiego przy pomocy jednego przycisku
    14. Automatyczny obrys widma dopplerowskiego na obrazie ruchomym oraz zatrzymanym z wyliczeniem wskaźnika rezystywności i pulsacyjności
    15. Doppler spektralny z falą ciągłą
    16. Sterowany pod kontrolą obrazu 2D
    17. Maksymalna mierzona prędkość przy zerowym kącie min. 16 m/s
    18. Kolor Doppler
    19. Automatyczna regulacja częstotliwości pracy w Dopplerze kolorowym w zależności od głębokości położenia rejonu zainteresowania ROI
    20. Power Doppler
    21. Kolorowy Doppler Tkankowy
    22. Tkankowy Doppler spektralny
    23. Częstotliwość odświeżania obrazu (frame rate) w trybie Dopplera tkankowego min. 350 fps
    24. Prezentacja na ekranie EKG badanego pacjenta
    25. Kabel EKG na elektrody samoprzylepne
    III. ARCHIWIZACJA
    1. Archiwizacja raportów z badań, obrazów i pętli obrazowych na wewnętrznym dysku twardym min. 120 GB
    2. Zainstalowany w echokardiografie napęd dysków DVD do zapisu obrazów, pętli obrazowych i raportów badania w formatach JPG, avi i DICOM
    3. Zapis obrazów i pętli obrazowych na nośnikach pamięci typu pendrive USB oraz zewnętrznych dyskach twardych USB HDD
    4. Moduł do eksportu obrazów i pętli obrazowych do sieci LAN w formacie DICOM 3.0
    5. Współpraca z istniejącym systemem archiwizacji danych: - możliwość przekazywania raportów strukturalnych w zakresie danych pacjenta, pomiarów, obliczeń
    - możliwość przekazywania komentarzy.
    IV. GŁOWICE
    1. Współpraca z głowicami trantorakalnymi przy aparacie już eksploatowanym iE33
    2. Współpraca z głowicą przezprzełykową współpracującą z aparatem już eksploatowanym iE33
    V. PAKIET POMIAROWO OBLICZENIOWY
    1. Pomiary i obliczenia kardiologiczne
    2. W trybie 2D:
    RVIDd, IVSs,IVSd,LVIDd,LVIDs,LVPWd,EF met. uproszczoną Simpsona, metodą dysków z jednej lub dwóch projekcji koniuszkowych, SV, CO, LVEDV, LVESV, LV mass
    3. W trybie M-model:
    RVIDd, IVSs, IVSd, LVIDd, LVIDs, LVPWd, EF met. Teiholza, LA diam, Ao root, Ao Asc
    4. W trybie Dopplera:
    Prędkości i gradienty maksymalne i średnie przez cztery ujścia oraz E/A, MVA,AVA, Qp/Qs, PISA
    5. Uzupełnienie kardiologicznego pakietu pomiarowo obliczeniowego o pomiary zdefiniowane przez użytkownika widoczne następnie w wyniku badania
    6. Uzupełnienie kardiologicznego pakietu pomiarowo obliczeniowego o formuły obliczeniowe zdefiniowane przez użytkownika widoczne następnie w wyniku badania
    7. Pomiary i obliczenia naczyniowe
    8. Pomiary w badaniach naczyniowych PS, ED, PI, RI, akceleracja, HR
    9. Raport z badania kardiologicznego
    10. Raport z badania naczyniowego
    11. Oprogramowanie do echokardiograficznej próby obciążeniowej min. 10 projekcji, min. 8 etapów w każdej projekcji
    VI. MOŻLIWOŚCI ROZBUDOWY APARATU
    1. Możliwość rozbudowy systemu o moduł obrazowania 3D w czasie rzeczywistym (tzw 4D lub Live 3D)
    2. Możliwość rozbudowy systemu o moduł szybkiej rekonstrukcji 3D obrazu Dopplera kolorowego
    3. Moduł obliczeniowy odkształceń (strain i strain rate) w oparciu o technikę Dopplera tkankowego
    4. Moduł obliczeniowy odkształceń (strain i strain rate) w oparciu o techniki nie dopplerowskie
    VII. WYPOSAŻENIE DODATKOWE
    1. Zasilacz UPS dostosowany do echokardiografu - 1 szt.
    2. Zasilacz UPS min. 2 000 VA - 1 szt.
    VIII. WARUNKI GWARANCJI I SERWISU
    1. Okres gwarancji - min 24 miesiące
    2. Czas reakcji serwisu - w ciągu 24 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii przez użytkownika
    3. Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat
    4. Bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego obsługującego urządzenie
    5. Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji
    6. Bezpłatna instalacja urządzenia
    7. Echokardiograf zastępczy jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 5 dni (w okresie gwarancji).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.23.40-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość techniczna - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - dostawa 1 szt. sektorowej szerokopasmowej głowicy do badań kardiologicznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie Nr 2 - dostawa 1 szt. sektorowej szerokopasmowej głowicy do badań kardiologicznych
    I. GŁOWICA SEKTOROWA
    1. Sektorowa, szerokopasmowa do badań kardiologicznych
    2. Częstotliwość pracy od 1 do 5 MHz z tolerancją ? 0,5 MHz
    3. Ilość aktywnych elementów min. 80
    4. Głębokość obrazowania 24 cm
    5. Obrazowanie w trybie drugiej harmonicznej
    II. WARUNKI GWARANCJI I SERWISU
    1. Okres gwarancji - min 24 miesiące
    2. Czas reakcji serwisu - w ciągu 24 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii przez użytkownika
    3. Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat
    4. Bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego obsługującego urządzenie
    5. Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji
    6. Bezpłatna instalacja urządzenia
    7. Urządzenie zastępcze o tym samym przeznaczeniu wolne od wad na czas naprawy w przypadku naprawy gwarancyjnej trwającej powyżej 5 dni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 - dostawa 1 szt. liniowej szerokopasmowej głowicy do badań naczyniowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie Nr 3 - dostawa 1 szt. liniowej szerokopasmowej głowicy do badań naczyniowych
    I. GŁOWICA LINIOWA
    1. Liniowa, szerokopasmowa do badań naczyniowych
    2. Częstotliwość pracy głowicy w granicach 11 do 3 MHz z tolerancją ? 0,5 MHz
    3. Obrazowanie w trybie drugiej harmonicznej
    4. Obrazowanie trapezowe
    II. WARUNKI GWARANCJI I SERWISU
    1. Okres gwarancji - min 24 miesiące
    2. Czas reakcji serwisu - w ciągu 24 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii przez użytkownika
    3. Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat
    4. Bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego obsługującego urządzenie
    5. Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji
    6. Bezpłatna instalacja urządzenia
    7. Urządzenie zastępcze o tym samym przeznaczeniu wolne od wad na czas naprawy w przypadku naprawy gwarancyjnej trwającej powyżej 5 dni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4 - dostawa 1 kpl. stanowiska do badań echokardiograficznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie Nr 4 - dostawa 1 kpl. stanowiska do badań echokardiograficznych
    I. PARAMETRY OGÓLNE
    1. Fotel - 1 szt.:
    - teleskopowa regulacja wysokości siedziska,
    - chromowana konstrukcja z obręczą umożliwiającą podparcie stóp,
    - siedzisko stabilne, obrotowe, z podparciem pleców wymuszające prawidłową pozycję siedzącego poprzez stabilizację miednicy i tułowia,
    - pokrycie siedziska i oparcia wykonane z materiału, łatwego do utrzymania w czystości (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym)
    2. Fotel - 2 szt.:
    - teleskopowa regulacja wysokości siedziska,
    - chromowana konstrukcja z obręczą umożliwiającą podparcie stóp,
    - siedzisko stabilne w trzech płaszczyznach, umocowane na pojedynczej sprężynie, wymuszające prawidłową pozycję siedzącego poprzez stabilizację miednicy i tułowia,
    - oparcie poruszające się niezależnie od siedziska (obrót o 360 stopni względem siedziska),
    - pokrycie siedziska i oparcia wykonane z antybakteryjnego materiału, łatwego do utrzymania w czystości (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym),
    - waga 15 kg (+/-1 kg),
    - konstrukcja krzesła zgodna z normami EN 1335-1, EN 1335-2, EN 1335-3.
    3. Stół - 1 szt.:
    - stół dzielony na dwa segmenty: odcinek dla tułowia i dolnych części ciała,
    - konstrukcja ze stali, pokryta lakierem proszkowym,
    - stół na kółkach z możliwością blokowania każdego kółka z osobna,
    - długość blatu: min. 185 cm,
    - szerokość blatu: min. 76 cm,
    - wysokość blatu:
    regulowana w granicach min. 40 cm,
    minimalna osiągalna nie większa niż: 59 cm,
    - oparcie regulowane od 0 do 80 stopni,
    - obciążenie stołu min. 220 kg,
    - pilot do sterowania wysokości i pozycji oparcia,
    - konstrukcja blatu stołu z wycięciami umożliwiającymi złożenie części blatu aby zwiększyć dostęp lekarza do pacjenta,
    - materac wykonany z gumy piankowej, pokryty materiałem nienasiąkliwym i łatwy do utrzymania w czystości
    - grubość min. 5 cm dla części tułowia i min. 8 cm dla dolnych części ciała,
    - co najmniej dwa pasy ograniczające ruch pacjenta.
    II. WARUNKI GWARANCJI I SERWISU
    1. Okres gwarancji - min 24 miesiące
    2. Czas reakcji serwisu - w ciągu 24 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii przez użytkownika
    3. Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat
    4. Bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego obsługującego urządzenie
    5. Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji
    6. Bezpłatna instalacja urządzenia
    7. Urządzenie zastępcze o tym samym przeznaczeniu wolne od wad na czas naprawy w przypadku naprawy gwarancyjnej trwającej powyżej 5 dni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.