eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Utrzymanie placów zabaw, boisk, terenów rekreacyjnych i rekreacyjno - sportowych oraz miejsc postojowych na terenie miasta Koszalina zarządzanych przez ZDM w Koszalinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-05

Koszalin: Utrzymanie placów zabaw, boisk, terenów rekreacyjnych i rekreacyjno - sportowych oraz miejsc postojowych na terenie miasta Koszalina zarządzanych przez ZDM w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 2692 - 2016; data zamieszczenia: 05.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184041 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie, ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3118060, faks 094 3425419.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie placów zabaw, boisk, terenów rekreacyjnych i rekreacyjno - sportowych oraz miejsc postojowych na terenie miasta Koszalina zarządzanych przez ZDM w Koszalinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie placów zabaw, boisk, terenów rekreacyjnych i rekreacyjno-sportowych oraz miejsc postojowych na terenie miasta Koszalina zarządzanych przez ZDM w Koszalinie Zakres prac obejmuje: I. W okresie od 1 kwietnia do31 października ( 7 miesięcy ): a)codzienne sprzątanie placów zabaw z wyłączeniem niedziel, cotygodniowe sprzątanie boisk oraz terenów rekreacyjno-sportowych i cotygodniowe sprzątanie zieleńca i miejsc postojowych, b)wyrównywanie i uzupełnianie nawierzchni piaszczystych, żwirowych poprzez między innymi uzupełnienie ubytków nawierzchni, zagrabienie, w częstotliwości wynikającej z bieżących potrzeb aby zapewnić estetykę, odpowiedni standard i bezpieczeństwo, nie rzadziej jednak jak raz w tygodniu, c)systematyczne usuwanie chwastów, wrastających traw, połamanych gałęzi z części terenów powierzonych do utrzymania, w częstotliwości uniemożliwiającej zarastanie powierzchni stref bezpieczeństwa, ciągów pieszych- ścieżek, w częstotliwości wynikającej z bieżących potrzeb, ale nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu, d)systematyczne koszenie traw z grabieniem i wywozem z terenów zielonych znajdujących się w obrębie placów zabaw, boisk , terenów rekreacyjno-sportowych, zieleńca i miejsc postojowych powierzonych do utrzymania, w częstotliwości wynikającej z bieżących potrzeb, ale nie rzadziej niż raz w miesiącu, e)cięcia pielęgnacyjne żywopłotów, skupin krzewów wraz z uprzątnięciem, w częstotliwości wynikającej z bieżących potrzeb, ale nie rzadziej niż 2 razy w okresie od kwietnia do października, f)Systematyczne podlewanie roślin zwłaszcza nowych nasadzeń w częstotliwości wynikającej z bieżących potrzeb uwarunkowanych pogodą, g)usuwanie złamanych konarów drzew w miarę bieżących potrzeb, h)systematyczne grabienie liści i ich wywóz z terenów znajdujących się w obrębie placów zabaw, boisk i miejsc postojowych powierzonych do utrzymania, w częstotliwości wynikającej z bieżących potrzeb, i)wywóz nieczystości z koszy na śmieci w częstotliwości dopasowanej do potrzeb poszczególnych obiektów w sezonie, nie rzadziej jednak niż dwa razy w tygodniu, j)utrzymanie czystości koszy, k)bieżące naprawy i konserwacja koszy na śmieci, l)bieżące naprawy i konserwacja ławek i innych urządzeń, m)zmywanie graffiti w miarę bieżących potrzeb, n)przeprowadzenie raz w tygodniu przeglądu urządzeń zabawowych i sportowych polegających między innymi na: sprawdzeniu połączeń śrubowych ( w razie luzów dokręcić); sprawdzeniu stanu powierzchni drewnianych ( w razie uszkodzenia usunąć zadry ), sprawdzeniu elementów z łożyskami ( w razie potrzeby dodatkowo przesmarować), o)niezwłoczne zdemontowanie od chwili stwierdzenia lub zgłoszenia faktu uszkodzonych części urządzeń zabawowych stanowiących zagrożenie dla bezpieczeństwa dzieci ( złamane, nadłamane lub ostre wystające części itp.), p)niezwłoczne zabezpieczenie urządzeń przed użytkownikami do chwili usunięcia uszkodzeń. II. W okresie od 01 stycznia do 31 marca i 01 listopada do 31 grudnia (5 miesięcy): a)sprzątanie placów zabaw, boisk, terenów rekreacyjno-sportowych i miejsc postojowych nie rzadziej niż 2 razy w miesiącu gdy nie ma opadów śniegu , oraz 1 raz w miesiącu przy opadach śniegu, b)wywóz nieczystości z koszy na śmieci co najmniej dwa razy w miesiącu, c)podczas występowania opadów śniegu bądź gołoledzi - usuwanie skutków zimy, polegające na zwalczaniu śliskości i opadów śniegu na ciągach pieszych - ścieżkach na terenach placów zabaw powierzonych w utrzymanie, z częstotliwością zapewniającą bezpieczeństwo, polegające na: -posypywaniu ciągów pieszych - ścieżek piaskiem lub innymi środkami uszorstaniającymi, -odgarnianiu śniegu ręcznie i wywozie jego nadmiaru (ilości powodujące znaczne utrudnienia w ruchu pieszych) na miejsce składowania, d)usuwanie złamanych konarów drzew, cięcia pielęgnacyjne żywopłotów, skupin krzewów wraz z uprzątnięciem, w miarę bieżących potrzeb e)bieżące naprawy i konserwacja koszy na śmieci f)bieżące naprawy i konserwacja ławek i innych urządzeń, f)systematyczne grabienie liści i ich wywóz z terenów znajdujących się w obrębie placów zabaw, boisk i miejsc postojowych powierzonych do utrzymania, w częstotliwości wynikającej z bieżących potrzeb, g)przeprowadzenie raz w tygodniu przeglądu urządzeń zabawowych i sportowych polegających między innymi na: sprawdzeniu połączeń śrubowych ( w razie luzów dokręcić); sprawdzeniu stanu powierzchni drewnianych ( w razie uszkodzenia usunąć zadry ), sprawdzeniu elementów z łożyskami ( w razie potrzeby dodatkowo przesmarować), h)niezwłoczne zdemontowanie od chwili stwierdzenia lub zgłoszenia faktu uszkodzonych części urządzeń zabawowych stanowiących zagrożenie dla bezpieczeństwa dzieci ( złamane, nadłamane lub ostre wystające części itp.), i)niezwłoczne zabezpieczenie urządzeń przed użytkownikami do chwili usunięcia uszkodzeń, j)zmywanie graffiti w miarę bieżących potrzeb. III. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac na podstawie Formularza cenowego 2.1. : a)jednorazowej wymiany piasku w piaskownicach w ciągu 2 tygodni od otrzymania zlecenia, b)jednorazowej konserwacji i remontu sztucznej trawy ( na dwóch boiskach w Misiowej Dolinie oraz na jednym boisku przy ul. Rodła-Grochowskiego) o łącznej pow. 800 m2 w ciągu 2 tygodni od otrzymania zlecenia, c)konserwacji i malowania wskazanych elementów drewnianych urządzeń i ogrodzeń preparatami do drewna w ilości nie przekraczającej 100 m2 w ciągu 2 tygodni od otrzymania zlecenia, d)konserwacji i malowania wskazanych elementów stalowych urządzeń i ogrodzeń w ilości nie przekraczającej 100 m2 w ciągu 2 tygodni od otrzymania zlecenia, e)renowacji nawierzchni trawiastych na pisemne zlecenie Zamawiającego poprzez ułożenie gotowej trawy nie więcej niż 100 m2 w ciągu 1 tygodnia od otrzymania zlecenia, f)remontów nawierzchni bitumicznych, betonowych i tartanowych placów i boisk nie więcej niż 100 m2 w ciągu 1 tygodnia od otrzymania zlecenia g)uzupełniania ubytków w nawierzchni piaszczystej nie więcej niż 800 m2 w ciągu 1 tygodnia od otrzymania zlecenia, h)demontażu urządzeń zabawowych nie więcej niż 20 szt. w ciągu 1 tygodnia od otrzymania zlecenia, i)montażu urządzeń zabawowych nie więcej niż 20 szt. w ciągu 1 tygodnia od otrzymania zlecenia, j)naprawy i remontu ogrodzeń metalowych nie więcej niż 200 m2 w ciągu 1 tygodnia od otrzymania zlecenia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. Koszalin, ul. Komunalna 5, 75-724 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 444242,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 295561,88

  • Oferta z najniższą ceną: 295561,88 / Oferta z najwyższą ceną: 295561,88

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.