eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Blachownia › Modernizacja jezdni i pobocza drogi gminnej ulicy Malickiej w Malicach, gmina Blachownia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-12

Blachownia: Modernizacja jezdni i pobocza drogi gminnej ulicy Malickiej w Malicach, gmina Blachownia
Numer ogłoszenia: 269290 - 2015; data zamieszczenia: 12.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 240194 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Blachowni, ul. Sienkiewicza 22, 42-290 Blachownia, woj. , tel. 034 3270409, 3270461, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja jezdni i pobocza drogi gminnej ulicy Malickiej w Malicach, gmina Blachownia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót drogowych polegających na modernizacji drogi gminnej ul. Malickiej w Blachowni w gminie Blachownia (w 2015 roku wykonano I etap modernizacji ul. Malickiej polegający na korytowaniu, wykonaniu warstwy odsączającej i podbudowy z tłucznia kamiennego o grubości 15 cm -warstwa dolna). Kolejnym etapem jest budowa nawierzchni bitumicznej. UWAGA!!! Powyższe zadania są finansowane ze środków Budżetu Państwa przeznaczonych dla jednostek samorządu terytorialnego na zadania związane z Narodowym Programem Przebudowy Dróg Lokalnych, wobec powyższego Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm) zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania w całości lub w części, na które nie zostaną mu przyznane. 2. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia określony w Rozdziale III pkt. 1 obejmuje wykonanie następujących robót drogowych: a) Roboty ziemne: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, - mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego, b) Podbudowa z kruszywa kamiennego i nawierzchnia bitumiczna: - podbudowa z kruszywa łamanego o grubości i powierzchni wg przedmiaru robót, - skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa profilująca celem nadania odpowiednich spadków (warstwa wiążąca) grubości wg przedmiaru robót, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna grubości wg przedmiaru robót, c) Odwodnienie: - wykonanie kanałów rurowych i budowę studzienek z kratkami ściekowymi wg przedmiaru robót d) Regulacja urządzeń: - regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych Przedmiot zamówienia opisany jest: a). przedmiarem robót stanowiącym Załącznik Nr 10 do SIWZ; b). szczegółową Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót stanowiącą Załącznik Nr 11 do SIWZ; c). dokumentacją projektową na którą Zamawiający uzyskał ostateczne pozwolenie na budowę stanowiącą Załącznik Nr 12 do SIWZ; oraz postanowieniami zawartymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót drogowych opisanych w przedmiarze robót stanowiącym Załącznik Nr 10 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OLS Sp. z o.o. Sp. k., ul. Chopina 2, 42-700 Lubliniec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 638779,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 348780,49

  • Oferta z najniższą ceną: 348780,49 / Oferta z najwyższą ceną: 379180,65

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.