eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowej, nieużywanej kamery termowizyjnej (1 szt.)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-06

Warszawa: Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowej, nieużywanej kamery termowizyjnej (1 szt.)
Numer ogłoszenia: 269258 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych , ul. Księcia Bolesława 6, 01-494 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6852065, 8364561, faks 022 6852065, 8364561.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.itwl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowej, nieużywanej kamery termowizyjnej (1 szt.).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowej, nieużywanej kamery termowizyjnej (1 szt.).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.16.00 - Kamery cyfrowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający w celu zabezpieczenia oferty Wykonawcy wymaga wniesienia wadium w wysokości 6 000 zł. Zamawiający dopuszcza wniesienia wadium w jednej lub kilku następujących formach: a) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że, poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.), e) w pieniądzu. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank PEKAO S.A. Oddział w Warszawie ul. Młynarska 16, 01-194 Warszawa nr konta: 88124059181111000049094891. Wadium wnoszone w powyższej formie uważać się będzie za wniesione z chwilą, gdy kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert w niniejszym postępowaniu. Wadium w formie bezgotówkowej należy złożyć na adres Instytutu Technicznego Wojsk Lotniczych, ul. Księcia Bolesława 6, 01 - 494 Warszawa, w budynku nr 1, w Kasie - pokój nr 116. Zaleca się aby powyższy dokument został umieszczony w osobnym opakowaniu np. kopercie zatytułowanej Wadium w przetargu nieograniczonym na dostawę do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowej, nieużywanej kamery termowizyjnej opatrzonej nazwą i adresem Wykonawcy oraz numerem niniejszego postępowania. wadium wnoszone w powyższej formie uważać się będzie za wniesione z chwilą, gdy zostanie złożone w kasie, o której mowa powyżej najpóźniej w terminie składania ofert w niniejszym postępowaniu

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp. tj. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią wraz z ofertą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Wykonawca dla spełnienia powyższego warunku powinien posiadać doświadczenie w wykonaniu zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. powinien wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia tj. przed dniem 06.08.2009r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy kamer termowizyjnych (jedna dostawa obejmuje 1 kamerę termowizyjną), każda dostawa o wartości brutto co najmniej 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych). c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzony zostanie poprzez ocenę złożonych przez Wykonawców dokumentów określonych w: §1 ust. 1 pkt. 2 i 3 oraz ust. 2 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z dnia 24 maja 2006r. Nr 87, poz. 605). 2.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 1a) - d) Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenia o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2.2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 1 a) oraz 1 d) do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca zagraniczny, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej przedkłada aktualny dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju Wykonawcy zagranicznego nie wydaje się ww. dokumentów Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie odnośnie wskazanych okoliczności złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ww. dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca zagraniczny, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej przedkłada aktualny dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków i opłat albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju Wykonawcy zagranicznego nie wydaje się ww. dokumentów Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie odnośnie wskazanych okoliczności złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ww. dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. c) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca zagraniczny, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej przedkłada aktualny dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju Wykonawcy zagranicznego nie wydaje się ww. dokumentów Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie odnośnie wskazanych okoliczności złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ww. dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 2.3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 1 b) do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a) Wykaz wykonanych (zakończonych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania tj. przed dniem 06.08.2009r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 dostaw kamer termowizyjnych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, b) Dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, dostawy zostały wykonane należycie np. referencje, protokoły odbioru lub inne dokumenty wystawione przez odbiorcę zawierające potwierdzenie, iż dostawy zostały wykonane należycie. 2.4 Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy składający ofertę wspólną, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 2.4.1 W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 1 d), każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia złoży Zamawiającemu wraz z ofertą: a) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o spełnianiu warunku określonego w art. 22 ust.1 pkt. 4 ustawy Pzp, stanowiące załącznik 3 a) do SIWZ, b) dokumenty o których mowa w pkt. 2.2 a) - c). 2.4.2 W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1a) - 1c), Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą Zamawiającemu wraz z ofertą: a) podpisane przez pełnomocnika Wykonawców oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1, 2 i 3 ustawy Pzp, stanowiące załącznik nr 3 b) do SIWZ. b) dokumenty, o których mowa w pkt. 2.3. Zamawiający bierze pod uwagę łączne spełnianie powyższych warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.4.3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedkładają wraz z ofertą pełnomocnictwo o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. 2.4.4 Oferta wspólna musi być podpisana przez pełnomocnika Wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.itwl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych, ul. Księcia Bolesława 6, 01 - 494 Warszawa, Dział Przetargów i Zaopatrzenia, pokój nr 2 i 3, godz. 8-15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2009 godzina 13:30, miejsce: Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych, ul. Księcia Bolesława 6, 01 - 494 Warszawa, Budynek Nr 1, Kancelaria Jawna, pokój nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.