eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złotów › Dostawa rejestratorów leśniczego na potrzeby Nadleśnictwa Złotów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-20

Złotów: Dostawa rejestratorów leśniczego na potrzeby Nadleśnictwa Złotów
Numer ogłoszenia: 269233 - 2012; data zamieszczenia: 20.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 257149 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Złotów, Al. J.P.Lenne 1, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 2633471, faks 0-67 2632557.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pa nstwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa rejestratorów leśniczego na potrzeby Nadleśnictwa Złotów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa rejestratorów , która obejmuje 10 sztuk komputerów przenośnych rejestratorów z systemem operacyjnym kompatybilnym z aplikacjami leśnymi, przeznaczonych do pracy w terenie wraz z dostawą stacji dokujących w ilości 10 sztuk oraz 1 sztuki drukarki przenośnej.3 2. Szczegółowy opis wymagań technicznych dostawy, określony został w Wymaganiach technicznych urządzenia przenośne - kolektor danych typu komputer Handheld - zwanych dalej rejestratorem (załącznik nr 5 do SIWZ). 3. Wykonawca dostarczy w/w sprzęt z oprogramowaniem własnym transportem, do siedziby zamawiającego przy Al.J.P. Lenne 1, 77-400 Złotów 4. Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające wymagania jakościowe dotyczące przedmiotu zamówienia w języku polskim. 5. Dostawa sprzętu komputerowego stanowiącego przedmiot zamówienia zostanie potwierdzone protokołem zdawczo - odbiorczym. Podpisany przez obie strony zamówienia protokół zdawczo - odbiorczy będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez wykonawcę. W protokole będą znajdowały się co najmniej następujące informacje: nazwa urządzenia, ilość numer fabryczny lub seryjny, data i miejsce przekazania. 6. Wykonawca wraz z dostawą dostarczy pisemną gwarancję producenta jakości na przedmiot umowy . 7. Zamawiający zastrzega, że podana wielkość zamówienia jest wielkością planowaną i może ulec w zmianie w zależności od ceny uzyskanej w postepowaniu , możliwości finansowych i rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający może zredukować wielkość zamawianych urządzeń maksymalnie o 3 sztuki. W przypadku konieczności dokonania redukcji zamówienia przez Zamawiającego, zobowiązany on jest do przekazania Wykonawcy informacji o dokonaniu redukcji z podaniem uzasadnienia jej wprowadzenia. Wprowadzona zmiana wymaga sporządzenia aneksu do umowy. 8. Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie wymagane akcesoria, przewody i kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania. 9. Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez Zamawiającego usterek na zasadach określonych w umowie. 10. Wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej, umożliwiając zgłaszanie wad lub usterek za pomocą Internetu lub faksem. 11. Wykonawca wskaże w ofercie producenta i model wyspecyfikowanego sprzętu. 12. Warunki zapłaty za wykonanie przedmiotu zamówienia: Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę umowną obejmującą rzeczowy zakres zamówienia określony w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ofercie wybranego wykonawcy. Zamawiający nie przewiduje zapłaty za ewentualne poszczególne części wykonania dostawy. Podstawę do rozliczenia przedmiotu zamówienia stanowić będzie protokół końcowy dostawy podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę, z tym, że Wykonawca nie będzie upoważniony do żądania za wykonanie zamówienia wynagrodzenia przekraczającego wartość zawartą w ofercie i umowie. Zapłata za wykonane dostawy nastąpi w ciągu 14 dni po złożeniu faktury po protokolarnym odbiorze. 13. Wymagany okres gwarancji : 24 miesiące.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 30.21.50.00 - Urządzenia do komputerów zminiaturyzowanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AXED Jakubowski Wojciechowski sp. jawna, u. Fredry 7, 61-701 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 62717,70

  • Oferta z najniższą ceną: 62717,70 / Oferta z najwyższą ceną: 71832,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.