Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-23
Płock: dostawy środków do uzdatniania wody do pływalni Miejskiego Zespołu Obiektów Sportowych J.B. w Płocku w 2009 r.
Numer ogłoszenia: 26917 - 2009; data zamieszczenia: 23.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Obiektów Sportowych Jednostka Budżetowa , pl. Dąbrowskiego 2a, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2678430, faks 024 2678439.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzos.ump.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy środków do uzdatniania wody do pływalni Miejskiego Zespołu Obiektów Sportowych J.B. w Płocku w 2009 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy w 2009 r. na pływalnie Zamawiającego środków do uzdatniania wody basenowej: technicznego podchlorynu sodu (NaOCl) w płynie zawierającego min. 15 % aktywnego chloru - w ilości ok. 33 000 kg, kwasu siarkowego (H2SO4) 96% technicznego w ilości ok. - 3 750 kg, siarczanu glinu technicznego zawierającego min. 16% glinu - w ilości ok. 650 kg, płynnego środka przeciw glonom, grzybom i bakteriom, znajdującym się w wodzie, zwierającego polimer czwartorzędowy chlorowanej aminy o zawartości substancji czynnej min. 24% - typu Alfuba Specjal lub równoważny - w ilości 640 kg. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa Dział II siwz - Opis przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.31.22.20 - Podchloryn sodowy 24.31.14.11 - Kwas siarkowy 24.31.31.23 - Siarczan glinu 24.96.20.00 - Chemikalia do uzdatniania wody .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn.: prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, tj. od dnia 23.01.2009 r. - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, której wartość w wymiarze jednego roku była nie mniejsza niż zaoferowana cena; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: warunki określone w pkt. a, d - spełnia każdy z wykonawców, warunki określone w pkt. b, c - spełniają łącznie wszyscy wykonawcy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych niżej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - wg załączonego wzoru - załącznik nr 2 do siwz; b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. c) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 do siwz. W przypadku złożenia oferty wspólnej:wymagane dokumenty wskazane w pkt. a, b, powinny być złożone przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzos.ump.pl/bip/uzdatwod_st.pdf.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MZOS J.B. w Płocku, pl. Dąbrowskiego 2a, pokój nr 4, codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 15.00..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2009 godzina 12:00, miejsce: Miejski Zespół Obiektów Sportowych J.B., pl. Dąbrowskiego 2a, 09 - 402 Płock, pokój nr 4..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie nawierzchni bezpiecznej w ramach zadania pn.: ,,Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 1 w Płocku''.
- Wymiana wewnętrznej instalacji wodociągowej zimnej wody, ciepłej wody i cyrkulacji.
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Akademii Mazowieckiej w Płocku
- Modernizacja placów zabaw przy Miejskim Przedszkolu Nr 33 w Płocku.
- dostawa wyposażenia medycznego
- Modernizacja placu zbaw przy Szkole Podstawowej Nr 5 przy ul. Krakówka 4 w Płocku
więcej: przetargi w Płocku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.