Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-16
Ruda Śląska: Remont elewacji budynku mieszkalnego zlokalizowanego przy ulicy 1 Maja 272 w Rudzie Śląskiej - Wirku.
Numer ogłoszenia: 269113 - 2008; data zamieszczenia: 16.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska , Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9, w. 1291, fax. 032 248 7348.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji budynku mieszkalnego zlokalizowanego przy ulicy 1 Maja 272 w Rudzie Śląskiej - Wirku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace obejmują: 1.rozbiórke elementow z liksferów i cegły - przywrócenie piirwotnej formy podcienia wejściowego do budynku od strony poludniowej, 2.mycie lica ceglanego oraz kamiennego cokolu elewacji metoda chemiczna, 3.usuniecie uszkodzonych cegieł licowych oraz ciosów kamiennych wykonanych z piaskowca, 4.usunięciue spoin na całej powierzchni elewacji, 5.uzupełnienie cegieł licowych i ciosów kamiennych z użyciem materiałów o zbliżonej fakturze i kolorystyce, 6.spionowanie elewacji z użyciem fugi trasowej w kolorze jasno szarym, 7.usunięcie zniszczonych desek licowych werandy elewacji poludniowej, 8.renowacja poszycia dachu pulpitowego werandy z zastosowaniem papy termozgrzewalnej, 9.konserwacja elementów drewnianych werandy, 10.hydrofobizacja za pomoca preparatów silikonowyc, 11.renowacja i ujednolicenie kolorystyki stolarki okiennej i drzwiowej, 12.wymiana rynien i rur spustowych na wykonane z PCV, 13.wymiana obróbek blacharskich na wykonane z blacy cynkowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1600.00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2. Posiadają niezbedną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia: a) Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postepowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał minimum 3 porównywalne roboty budowlane - za wykonanie porównywalnych robót budowlanych uważa się roboty renowacyjne elewacji zabytkowych budynków o wartości co najmniej 60000.00 zł brutto każda albo roboty renowacyjne elewacji zabytkowych budynkow o powierzchni elewacji co najmniej 300m2 każda; b)Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobą lub osobami do wykonania niniejszego zamówienia tj. posiadającą lub posiadającymi potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz przygotowanie zawodowe w zakresie renowacji zabytków nieruchomych; c) Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania. 3. Dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty o których mowa wyżej zostały wykonane należycie. 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykmonaniu zamówienia wraz z informacja na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamowienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynalezności do właściwego samorządu zawodowego wraz z informacja o opłacaniu obowiązkowych składek od odpowiedzialnosci cywilnej (np. zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa). Zaświadczenie o posiadanych kwalifikacjach do wykonywania prac konserwatorskich wydane przez Wojewódzkego Konserwatora Zabytków albo referencje lub opinię wydana przez Służby Ochrony Zabytkow potwierdzające praktykę zawodową przy obiektach objętych ochroną konserwatorską. 5. Oświadczenie o dysponowaniu narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia. 6. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust. 2 ustawy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90.00
- 2 - okres udzielonej gwarancji - 10.00
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Rudzie Śląskiej Wydział Zamówień Publicznych pokój 129
plac Jana Pawła II nr 6
41-709 Ruda Ślaska.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Rudzie Śląskiej Wydział Zamówień Publicznych pokój 129 plac Jana Pawła II nr 6 41-709 Ruda Ślaska.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Modernizacja energetyczna budynku komunalnego przy ul. Furgoła 9 w Rudzie Śląskiej w ramach Funduszu Odporności (GZM)
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH (PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH) DLA MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA NR 39 IM. BAJKOLANDII W RUDZIE ŚLĄSKIEJ PRZY ULICY SOKOLSKIEJ 6.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Przebudowa ulicy Jana III Sobieskiego w Rudzie Śląskiej" wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego
- Dostawa artykułów biurowych, tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w drugim półroczu 2024r.
- Kompleksowa modernizacja pomieszczeń Oddziału Perinatologii, Ginekologii i Położnictwa na III i IV piętrze budynku "A" Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej oraz Roboty remontowe łazienek uczniów w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Roboty remontowe sanitariatów w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Przebudowa i rozbudowa kotłowni węglowej w podpiwniczeniu budynku szkolnego wraz z wymianą źródła ciepła na kocioł na zrębki
- Termomodernizacja budynku przy Al. Pokoju 19 w ramach zadania "Termomodernizacja budynków komunalnych na terenie miasta i gminy Piaseczno".
- Realizacja robót budowlanych związanych z dostosowaniem budynku LUW w Lublinie, ul. Lubomelska 1- 3 do wymagań przeciwpożarowych DSO
- Demontaż istniejącej stolarki, wykonanie i montaż nowej stolarki z PCV wraz z wykonaniem robót towarzyszących w lokalach gminnych w budynkach administrowanych przez ZGM w Toruniu.
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.