eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Lubelski › Remont budynku sali gimnastycznej w Zespole Szkół Nr 3 w Tomaszów Lubelskim , ul. Hallera 5.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-12

Tomaszów Lubelski: Remont budynku sali gimnastycznej w Zespole Szkół Nr 3 w Tomaszów Lubelskim , ul. Hallera 5.
Numer ogłoszenia: 269060 - 2014; data zamieszczenia: 12.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół nr 3 im. Macieja Rataja , ul. Hallera 5, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6650505, faks 084 6650505.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsnr3.odt.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku sali gimnastycznej w Zespole Szkół Nr 3 w Tomaszów Lubelskim , ul. Hallera 5..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych w budynku sali gimnastycznej Zespołu Szkół nr 3 w Tomaszowie Lubelskim przy ul. Hallera 5, obejmujące rodzaje robót- Instalacja elektryczna i ogólnobudowlana (w zarysie): DZIAŁ 1 SALA GIMNASTYCZNA - rozebranie starych ramiaków obudowy grzejników - wykucie z muru drobnych elementów metalowych ( rur instalacji c.o itp.) - demontaż paneli ściennych 1.2 ROBOTY TYNKARSKO-MURARSKIE - zamurowanie i otynkowanie wnęk grzejnikowych w ścianach szczytowych - odbicia uszkodzonych starych tynków filarków, ścian i słupów - wykonanie uzupełnień tynków j.w i stropowych - przecieranie starych tynków ścian szczytowych 1.3 ROBOTY STOLARSKIE, WYMIANA STOLARKI DRZWIOWEJ - wykonanie zawiasów obudowy grzejników pod parapetami - montaż zasuwnic podłogowych obudowy grzejników - wymiana drzwi wejściowych dwuskrzydłowych drewnianych na aluminiowe pełne - 6.22m2, skrzydła drzwiowe o różnej szerokości - minimalna szerokość skrzydła szerszego (w świetle otworu) minimum 90cm - jak dla osób niepełnosprawnych 1.4 INSTALACJA NAWIEWU I WENTYLACJI - wykonanie przebić w stropodachu i montaż 3 wywietrzaków dachowych fi 160mm w co 2 polu - wykonanie nawietrzaków podokiennych szt. 7 pod parapetami (nad grzejnikami) 1.5 MALOWANIE ŚCIAN, SUFITU, OKŁADZINY - przygotowanie powierzchni ścian i sufitu wraz z gruntowaniem podłoży, malowanie emulsyjne 2x - wykonanie okładzin z tynku żywicznego (mozaikowego) na filarkach międzyokiennych ściany okiennej (do poziomu parapetów) oraz na ścianie wewnętrznej do wysokości 3.05m (na wysokość drabinek gimnastycznych) 1.6 PODŁOGA - całkowity demontaż starej podłogi sportowej - wykonanie nowej podłogi sportowej powierzchniowo-sprężystej na legarach krzyżowych z podkładkami sprężystymi - posadzka z parkietu sportowego litego dębowego (o minimalnej grubości deszczułek 22 mm) układanego na sucho na folii paroizolacyjnej z minimum trzykrotnym lakierowanie podłogi i malowaniem linii boisk do siatkówki w pełnym wymiarze , - do koszykówki w niepełnym wymiarze. - w podłodze wykonać 2 wejścia do kanału ciepłowniczego 1.7 URZĄDZENIA WYPOSAŻENIA HALI - wykonanie otworu w posadzce (przy ścianie wewnętrznej) do osadzenia słupka do siatkówki - zabetonowanie tulei słupków i osadzenie ramek dekli posadzkowych , - uzupełnienie brakujących mocowań drabinek gimnastycznych w hali - montaż tablic do koszykówki - akrylowych o grubości 15 mm, mocowanych do ścian przy użyciu metalowych konstrukcji wsporczych - demontaż i ponowny montaż grzejników ściennych DZIAŁ 2 KORYTARZ 2.1 ROBOTY STOLARSKIE, WYMIANA STOLARKI - wykucie z muru ościeżnicy metalowej (łazienka nauczycieli), osadzenie ościeżnicy drewnianej i drzwi płytowych w okleinie drewnianej, - wymiana drzwi drewnianych dwuskrzydłowych oszklonych na drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe szklone 3.05 m2- skrzydła drzwiowe o różnej szerokości - minimalna szerokość skrzydła szerszego (w świetle otworu) minimum 90cm - jak dla osób niepełnosprawnych - z progiem ukrytym - uzupełnienie brakującej opaski przy naświetlu 2.2 ROBOTY TYNKARSKIE I OKŁADZINY Z PŁYT GIPSOWO-KARTONOWYCH - wykucie z muru elementów metalowych - wykonanie tynków ościeży (drzwi do łazienki dla nauczycieli) - odbicie uszkodzonych (zagrzybionych) tynków, odgrzybienie ściany i wykonanie nowego tynku - odbicie cokolika posadzki i naprawa uszkodzeń - wykonanie termoizolacji rurociągów przed obudową płytami G-K - wykonanie obudowy rurociągów płytami G-K 2.3 ROBOTY MALARSKIE - przygotowanie powierzchni ścian i sufitu wraz z gruntowaniem podłoży, malowanie emulsyjne 2x - wykonanie okładzin z tynku Żywicznego (mozaikowego) na ścianach do wysokości 2.05m - przygotowanie, wyrównanie i gruntowanie podłoży oraz wykonanie okładzin podłogowych z płytek Gres 30x30 cm z cokolikami - naprawa okładzin ościeży (łazienka nauczycieli) DZIAŁ 3 MAŁA SALA 3.1 roboty tynkarskie- wykucie z muru elementów metalowych, uzupełnienie uszkodzonych tynków, odbicie cokolika posadzki i naprawa uszkodzeń - rozebranie posadzki , przygotowanie, gruntowanie podłoża, wykonanie warstwy wyrównawczej - wykonanie warstwy izolacyjnej z folii w płynie - 2 warstwy - wykonanie wykładziny rulonowej sportowej (minimalna grubość wykładziny 8.3 mm - przeznaczenie do obiektów sportowych) o połączeniach zgrzewanych - przygotowanie powierzchni ścian i sufitu wraz z gruntowaniem podłoży, malowanie emulsyjne 2x - ługowanie lamperii w miejscu pod lustra - wykonanie lamperii olejnych 3.4 instalacja c.o- demontaż i ponowny montaż grzejników ściennych 3.5 WYPOSAŻENIE - montaż drabinek gimnastycznych szt.5 - montaż zestawu luster na ścianie o wym, 5,60 x 1,60 m DZIAŁ 4 SZATNIA CHŁOPCÓW 4.1 instalacja c.o - demontaż i ponowny montaż grzejnika - wykucie otworu, sprawdzenie kanału wentylacyjnego, osadzenie kratki - ługowanie lamperii olejnej, - uzupełnienie i naprawy uszkodzonych tynków - przygotowanie powierzchni ścian i sufitu wraz z gruntowaniem podłoży, malowanie emulsyjne 2xE - okładziny ścienne z płytek z osadzeniem profili narożnych DZIAŁ 5 SZATNIA DZIEWCZĄT - wymiana drzwi wewnętrznych do sanitariatu - wykonanie przebudowy instalacji wodociągowej w pomieszczeniu z ukryciem rur w ścianach - wykonanie zaworów na instalacji w krytych wnękach - wykucie otworu, sprawdzenie kanału wentylacyjnego, osadzenie kratki - ługowanie lamperii olejnej, uzupełnienie i naprawy uszkodzonych tynków - przygotowanie powierzchni ścian i sufitu wraz z gruntowaniem podłoży, malowanie emulsyjne 2x 5.5 OKŁADZINY ŚCIENNE - przygotowanie i wyrównanie podłoży - okładziny ścienne z płytek z mocowaniem profili narożnych DZIAŁ 6 UMYWALNIE DZIEWCZĄT I CHŁOPCÓW Rozwiązanie techniczno-funkcjonalne adaptacji pomieszczenia na dwie umywalnie przedstawiono na załączonym do charakterystyki rysunku nr 1. demontaż i ponowny montaż grzejnika - wykonanie ścianki działowej pomiędzy pomieszczeniami - zamurowanie zbędnego otworu drzwiowego - wykonanie przebicia na nowy otwór wejściowy z wykonaniem nadproża z belek stalowych - wykonanie tynków na ościeżach, - wykucie otworów w kominach, sprawdzenie kanału wentylacyjnego, osadzenie kratki - wykonanie tynków pod okładziny ścienne 6.4 OKŁADZINY ŚCIENNE - przygotowanie i wyrównanie podłoży - okładziny ścienne z płytek z mocowanie profili narożnych 6.5 INSTALACJA WODNO-KANALIZACYJNA - demontaż przyborów i podejść w umywalni - montaż sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w pomieszczeniach - montaż przyborów i osprzętu wodno-kanalizacyjnego - wykonanie termoizolacji na przewodach wodociągowych - próby szczelności instalacji - UWAGA - włączenie do kanalizacji - istniejącej - wykonanie przewodu wentylacyjnego do umywalni dziewcząt - montaż naświetla pomiędzy umywalniami, montaż blatu do osadzenia umywalek szt.2 - wymiana drzwi wejściowych do sanitariatu (chłopcy) - przygotowanie powierzchni ścian i sufitu wraz z gruntowaniem podłoży, malowanie emulsyjne 2x DZIAŁ 7 SANITARIATY DZIEWCZĄT I CHŁOPCÓW - wykucie otworów w kominach, sprawdzenie kanału wentylacyjnego, osadzenie kratki - wykonanie 2 kanałów wentylacyjnych z nawietrzaka dachowego, - przygotowanie powierzchni ścian i sufitu wraz z gruntowaniem podłoży, malowanie emulsyjne 2x DZIAŁ 8 POMIESZCZENIE SOCJALNE Nauczycieli OBUDOWA RUROCIĄGU - wykonanie termoizolacji przewodu, wykonanie obudowy z płyt G.K - malowanie emulsyjne wykonanej obudowy G.K. DZIAŁ 9 WYMIANA OPRAW OŚWIETLENIOWYCH W SALI GIMNASTYCZNEJ I NA KORYTARZU PRZYLEGAJĄCYM DO SALI GIMNASTYCZNEJ. - Demontaż opraw świetlówkowych, z rastrem z tworzyw sztucznych lub metalowym szt. 21 - Demontaż osłon kratowych z opraw oświetleniowych kpl., 21 - Montaż opraw i tablicy oświetleniowej w sali gimnastycznej, - Oprawy przykręcane metalohalogenkowe stalowe z siatka ochronną kpl. 12 - Demontaż opraw w korytarzu, zdemontować oprawy zamontowane na ścianach , zamontować nowe oprawy świetlówkowe hermetyczne na suficie. Istniejące przewody do opraw i łączników montowane na uchwytach zdemontować , nowe przewody ułożyć w bruzdach pod tynkiem, zasilanie bez zmian z ist. rozdzielnicy. -Sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego nn, obwód 1-fazowy pomiar -Sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego nn, obwód 3-fazowy pomiar - Badania i pomiary instalacji uziemiającej, piorunochronnej i skuteczności zerowania, skuteczność zerowania, pomiar pierwszy , - Badania i pomiary instalacji uziemiającej, piorunochronnej i skuteczności zerowania, skuteczność zerowania, pomiar każdy następny..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium. 2. Zamawiający ustala kwotę wadium w wysokości 5000 zł słownie: pięć tysięcy złotych. 3.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. w pieniądzu, b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c.gwarancjach bankowych; d.gwarancjach ubezpieczeniowych; e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 60 9620 0005 0000 3652 2000 0140 Bank Spółdzielczy w Łaszczowie z dopiskiem wadium do przetargu na roboty budowlane Remont budynku sali gimnastycznej Zespołu Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lub. przy ul. Hallera 5. Oryginalne dokumenty poręczenia i gwarancji należy dołączyć do oferty. 6.Za skuteczne wniesione wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie zamawiającego. 7.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art.46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. 8.Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz winno być wystawione na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego. 9.Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art.46 ust.1,1a,2,4 ustawy Pzp. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z art. 46 ust.3 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający ne stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy wykażą się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie , wykonaniem w sposób należyty , zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu remontów lub modernizacji o wartości co najmniej 70 000,00 zł. w budynku użyteczności publicznej lub innym budynku o zbliżonym charakterze i funkcji. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń, według formuły: spełnia nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający ne stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający ne stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 6.4.1.Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony przez Wykonawców, którzy wykażą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000 zł. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły: spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2 b ustawy Pzp a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia , zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów dotyczących tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy określonym w pkt.7) i oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp wzór -zał. nr 7 do SIWZ. 7.1.9.Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust.2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 7.1.10. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy art.144 ust.1 ustawy Pzp i określa warunki tej zmiany w zakresie: 1.zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego; 2. zmiany materiałów budowlanych i sprzętu, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych i sprzętu, wskazanych w dokumentacji lub ofercie stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie pod warunkiem, że zmiana nastąpi na materiały i sprzęt posiadające, co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty i pod warunkiem nie zwiększania ceny; 3.wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy, których realizacja będzie miała wpływ na wykonanie robót podstawowych, wynikających z umowy i termin wykonania przedmiotu umowy; 4. zmiany wysokości wynagrodzenia w związku ze zmianą wysokości podatku VAT w przypadku zmiany przepisów, 6.powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy, w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; Wszelkie zmiany winny być dokonane w interesie Zamawiającego i Wykonawcy oraz wymagają ich obopólnej zgody dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. W przypadku wystąpienia sytuacji wymienionych wyżej inspektor nadzoru wraz z kierownikiem budowy sporządzą protokół konieczności zmian czasu lub sposobu realizacji przedmiotu zamówienia w którym przytoczą argumenty za tym przemawiające w oparciu o zaistniałą nieprzewidzianą sytuację, sporządzą kosztorys robót zamiennych, będący załącznikiem do protokołu który musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego i Wykonawcę. Zmiany winny być sporządzone w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zsnr3.odt.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=571:2014-06-20
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim w Tomaszowie Lubelskim, ul. Hallera 5 , 22-600 Tomaszów Lubelski..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2014 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim w Tomaszowie Lubelskim, ul. Hallera 5 , 22-600 Tomaszów Lubelski, - sekretariat pokój nr 40.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.