eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Świadczenie kompleksowych usług sprzątania, w budynkach administracyjnych Starostwa Powiatowego w Polkowicach, przy ul.1. Górnej 2 w Polkowicach, 2. Górnej 4 w Polkowicach, 3. Górnej 6 w Polkowicach, 4. Rynek 30 w Polkowicach, 5. Rynek 31 w Polkowicach, 6

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-16

Polkowice: Świadczenie kompleksowych usług sprzątania, w budynkach administracyjnych Starostwa Powiatowego w Polkowicach, przy ul.: 1. Górnej 2 w Polkowicach, 2. Górnej 4 w Polkowicach, 3. Górnej 6 w Polkowicach, 4. Rynek 30 w Polkowicach, 5. Rynek 31 w Polkowicach, 6. Górnej 3 (lokal na I piętrze) w Polkowicach
Numer ogłoszenia: 268965 - 2008; data zamieszczenia: 16.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Polkowicach , ul. Górna 2, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 7461518.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatpolkowicki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowych usług sprzątania, w budynkach administracyjnych Starostwa Powiatowego w Polkowicach, przy ul.: 1. Górnej 2 w Polkowicach, 2. Górnej 4 w Polkowicach, 3. Górnej 6 w Polkowicach, 4. Rynek 30 w Polkowicach, 5. Rynek 31 w Polkowicach, 6. Górnej 3 (lokal na I piętrze) w Polkowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług sprzątania, w budynkach administracyjnych Starostwa Powiatowego w Polkowicach, przy ul.: 1) Górnej 2 w Polkowicach (710,54 m2 ), 2) Górnej 4 w Polkowicach (174,40 m2), 3) Górnej 6 w Polkowicach (105,80 m2), 4) Rynek 30 w Polkowicach (78,40 m2), 5) Rynek 31 w Polkowicach (124,20 m2), 6) Górnej 3 (lokal na I piętrze) w Polkowicach (52,10 m2), o łącznej powierzchni biurowej 1245,44 m2. 4.2. Kompleksowa usługa sprzątania winna obejmować: 4.2.1. sprzątanie pomieszczeń biurowych: 1) codziennie: a) odkurzanie wykładzin dywanowych (znajdują się tylko w kilku pomieszczeniach, powierzchnia wykładzin 77,50 m2 + 4 szt. dywanów), b) czyszczenie, mycie podłóg: ogółem 1167,94 m2, w tym: panele - 70,20 m2, deski - 24,90 m2, płytki PCV - 157,40 m2, wykładzina Tarkett - 915,44 m2; c) mycie zewnętrznych powierzchni mebli; d) opróżnianie koszy na śmieci i wymiana wkładów foliowych; e) czyszczenie aparatów telefonicznych i wyposażenia biurowego (bez ekranów komputerowych i komputerów); f) mycie drzwi wejściowych przeszklonych (5 szt.); g) mycie parapetów wewnętrznych; 2) raz w tygodniu: a) mycie parapetów zewnętrznych; b) mycie drzwi drewnianych wewnętrznych, c) mycie układu jezdnego krzeseł biurowych; 3) w miarę potrzeb: a) mycie szyb o powierzchni ogółem (z ramami) ok. 246 m2 (w tym: okna ok. 200 m2, drzwi ok. 46 m2) - jednak nie rzadziej niż raz na kwartał, (z wyjątkiem okien przy drzwiach wejściowych - poz. 1f); 4.2.2. sprzątanie pomieszczeń sanitarnych: 1) codziennie: a) mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych oraz podłóg i ścian; 2) bieżące: a) zaopatrywanie toalet w artykuły i środki higieniczne oraz uzupełnianie systemów dozujących (7 toalet wyposażonych jest w dozowniki do mydła i pojemniki na papier, 4 toalety nie posiadają dozowników i pojemników na papier). Uwaga - jedna toaleta winna być zaopatrywana w biały miękki papier. 4.2.3. sprzątanie traktów komunikacyjnych: 1) codziennie: a) czyszczenie, mycie podłóg (powierzchnia ogólna podana w pkt 1 lit. b); 2) jeden raz w roku: a) czyszczenie i impregnacja podłóg (łączna powierzchnia podłóg przeznaczona do impregnacji 862,24 m2). 3) ponadto w miarę potrzeb: a) usuwanie pajęczyn ze ścian we wszystkich sprzątanych pomieszczeniach. 4.3. Materiały (artykuły i środki higieniczne) i sprzęt niezbędny do wykonywania ww. czynności Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie. Muszą one odpowiadać wymaganiom Polskich Norm. 4.4. Usługi porządkowo- czystościowe winny być wykonywane poza godzinami pracy Urzędu, tj. po godzinie 16:00, jednak niektóre pomieszczenia wymagać będą sprzątania w godzinach pracy tj. od 14:00 do 16:00 (dotyczy pomieszczeń o powierzchni 402,10 m2)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.75.00.00 - 74.75.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki ogólne i szczegółowe. 6.1. Warunki ogólne: 6.1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 6.1.2. Ocena spełniania wymaganych warunków będzie dokonywana według kryterium spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 6.2. Warunki szczegółowe: 6.2.1. Podwykonawstwo. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt 6.1. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 7.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do niniejszego Rozdziału. 7.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.1.3. Zaświadczenie właściwego organu podatkowego (Urząd Skarbowy) oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków i składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (ważne 3 miesiące), 7.1.4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie; 7.1.5. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatpolkowicki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Polkowicach, ul. Górna 2, 59-100 Polkowice..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, ul. Górna 2, 59-100 Polkowice, Kancelaria Ogólna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.