eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wroc³aw › Dostawa sprzêtu medycznegog³owicy przezprze³ykowej dla doros³ych i pompy do kontrapulsacji wewn±trzaortalnej

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2011-09-01

Wroc³aw: Dostawa sprzêtu medycznego: g³owicy przezprze³ykowej dla doros³ych i pompy do kontrapulsacji wewn±trzaortalnej
Numer og³oszenia: 268712 - 2011; data zamieszczenia: 01.09.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Poliklinik± Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej , ul. Weigla 5, 50-981 Wroc³aw, woj. dolno¶l±skie, tel. 071 7660119, faks 071 7660630.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.4wsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa sprzêtu medycznego: g³owicy przezprze³ykowej dla doros³ych i pompy do kontrapulsacji wewn±trzaortalnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzêtu medycznego: g³owicy przezprze³ykowej dla doros³ych i pompy do kontrapulsacji wewn±trzaortalnej.

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.11.20.00-8, 33.10.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
  • III.4.3.2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert - albo o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê takiego za¶wiadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

WYKAZ DOKUMENTÓW PRZEDMIOTOWYCH: Wykonawca zobowi±zany jest za³±czyæ do oferty nastêpuj±ce dokumenty i o¶wiadczenia: 1.Dok³adny opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzaj±cy spe³nienie parametrów wymaganych przez Zamawiaj±cego w formie prospektów, katalogów, itp. w jêzyku polskim) - w przypadku braku powy¿szych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako nie spe³niaj±ca wymogów Zamawiaj±cego (z zastrze¿eniem art. 26 ust.3 PZP). Jednocze¶nie nale¿y w Za³±czniku nr 2a do SIWZ podaæ numer strony materia³ów informacyjnych, na której wymagane parametry s± potwierdzone oraz zaznaczyæ (np. zakre¶laczem) w materia³ach informacyjnych, gdzie znajduje siê potwierdzenie wymaganego parametru. 2. W przypadku wyrobów medycznych zgodnie z ustaw± z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679), Zamawiaj±cy ¿±da wa¿nych i aktualnych na dzieñ otwarcia ofert dokumentów wskazuj±cych na dopuszczenie do obrotu w postaci Deklaracji Zgodno¶ci wydanej przez producenta oraz Certyfikatu CE wydanego przez jednostkê notyfikacyjn± (je¿eli dotyczy). WYKAZ POZOSTA£YCH DOKUMENTÓW: 1. W przypadku osób fizycznych zaleca siê z³o¿enie aktualnego wpisu do ewidencji gospodarczej w celu potwierdzenia umocowania do z³o¿enia o¶wiadczenia woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zaleca siê z³o¿enie aktualnego dokumentu pozwalaj±cego stwierdziæ umocowanie do sk³adania o¶wiadczeñ woli. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e w przypadku wyboru oferty bêdzie ¿±da³ dostarczenia wy¿ej wymienionych dokumentów przed podpisaniem umowy. 2. Pe³nomocnictwo w przypadku, gdy umocowanie do z³o¿enia o¶wiadczenia woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów wymienionych Rozdz. IV pkt 1 ppkt1) lit.b i Rozdz. IV pkt 3 ppkt 1 SIWZ. 3. Wzór umowy.

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Przedmiotowo istotne elementy umowy (essentialia negotii) zwi±zane ze sposobem realizacji zamówienia, warunkami umowy zawiera Za³±cznik 3 do SIWZ, w którym nale¿y wype³niæ wszystkie miejsca wykropkowane z wyj±tkiem numeru umowy, daty jej zawarcia i z³o¿yæ wraz z ofert± (pod rygorem odrzucenia oferty). Umowê bêdzie uznawa³o siê za zawart± w dacie wymienionej we wstêpie umowy. Oprócz przes³anek wymienionych w art. 144 ust. 1 PZP Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±cy zakres zmian w umowie, które bêd± mog³y byæ wprowadzone w formie aneksu: 1. Wszystkie warto¶ci netto okre¶lone przez Wykonawcê s± ustalone na okres wa¿no¶ci umowy i nie wzrosn±. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê umowy w formie aneksu w przypadku, gdy warto¶ci netto przedmiotu umowy obni¿± siê, przy czym konsekwencje rachunkowe stosuje siê odpowiednio. 2. Urzêdowa zmiana stawek podatku VAT obowi±zuje z mocy prawa. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê zapisów umowy w formie aneksu w przypadku zmiany stawki podatku VAT. 3. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê umowy w formie aneksu, je¿eli zmiany bêd± konieczne i korzystne dla Zamawiaj±cego. Za zmiany korzystne nale¿y uznaæ wszelkiego rodzaju nowe postanowienia, które wzmacniaj± pozycjê zamawiaj±cego jako wierzyciela z tytu³u ¶wiadczenia niepieniê¿nego (np. wyd³u¿enie okresu rêkojmi, skrócenie terminu wykonania zamówienia, obni¿enie ceny, podwy¿szenie kar umownych), oraz te zmiany, które prowadz± do wzmocnienia jego pozycji jako d³u¿nika z tytu³u ¶wiadczenia pieniê¿nego (np. wyd³u¿enie terminu zap³aty, obni¿enie odsetek za zw³okê, obni¿enie wska¼ników waloryzacyjnych - je¿eli Zamawiaj±cy przewidzia³).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: 114/Med./2011
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Poliklinik± SP Z.O.Z., 50-981 Wroc³aw, ul. Weigla 5 Budynek Logistyki - Sekcja Zamówieñ Publicznych, pok. nr 16 lub pobraæ ze strony internetowej: www.4wsk.pl.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 12.09.2011 godzina 10:00, miejsce: 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Poliklinik± SP Z.O.Z. we Wroc³awiu, ul. Weigla 5 - budynek Administracji Ogólnej, pok. nr 18 - kancelaria.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: G³owica przezprze³ykowa dla doros³ych do echokardiografu VIVID i.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.11.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Pompa do kontra pulsacji wewn±trzaortalnej.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.