eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UBEZPIECZENIA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITALA SPECJALISTCZNEGO MSWIA W OTWOCKU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-12

Warszawa: USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UBEZPIECZENIA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITALA SPECJALISTCZNEGO MSWIA W OTWOCKU
Numer ogłoszenia: 268701 - 2011; data zamieszczenia: 12.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: TAMAL , ul. Zachodzącego Słońca 56, 01-495 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 2140707, faks 022 8347090.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.tamal.com.pl ; www.szpitalmswia.otwock24.p

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: broker.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UBEZPIECZENIA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITALA SPECJALISTCZNEGO MSWIA W OTWOCKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UBEZPIECZENIA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITALA SPECJALISTCZNEGO MSWIA W OTWOCKU.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • XV. ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE 1. Zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie trwania umowy ewentualnych zamówień uzupełniających. Zamówienia uzupełniające udzielane będą w trybie zamówienia z wolnej ręki w okolicznościach określonych w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym oraz z wyliczeniem składki proporcjonalnie do ilości dni udzielonej ochrony ubezpieczeniowej bez stosowania zasady składki minimalnej dla każdej wystawionej polisy. Nie dotyczy to ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej. 2. Do okoliczności, po których zaistnieniu będą udzielane zamówienia uzupełniające należą wszelkie zmiany leżące po stronie Zamawiającego, dotyczące m. in. zakresu, wartości i ilości mienia będącego przedmiotem ubezpieczenia, a w szczególności: 2.1. przekroczenie wskazanego w treści klauzuli automatycznego pokrycia środków trwałych limitu przyrostu wartości ubezpieczanego mienia; 2.2. uzupełnienie sumy ubezpieczenia po wypłacie odszkodowania; 2.3. zmianę obowiązujących przepisów prawa powodującą konieczność dostosowania do nich warunków umowy; 2.4. zmiany organizacyjne, łączenie się placówek, przekształcenia własnościowe; 2.5. inne okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3. Do okoliczności, po których zaistnieniu będą udzielane zamówienia uzupełniające należą wszelkie zmiany, dotyczące zakresu ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, a w szczególności: 3.1. uzupełnienie sumy gwarancyjnej po wypłacie odszkodowania; 3.2. podwyższenie limitu odpowiedzialności; 3.3. zmiany ochrony ubezpieczeniowej związane ze zmianą zakresu działalności Ubezpieczonego; 3.4. zmianę obowiązujących przepisów prawa powodującą konieczność dostosowania do nich warunków umowy; 3.5. zmiany organizacyjne, łączenie się placówek, przekształcenia własnościowe; 3.6. inne okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66.51.64.00 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej 66.51.41.10 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny warunków wymaganych od Wykonawców Zamawiający dokona na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny warunków wymaganych od Wykonawców Zamawiający dokona na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny warunków wymaganych od Wykonawców Zamawiający dokona na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny warunków wymaganych od Wykonawców Zamawiający dokona na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny warunków wymaganych od Wykonawców Zamawiający dokona na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów metodą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego, wcześniej: Zezwolenie Komisji Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych, bądź Ministra Finansów, jeżeli uzyskali zezwolenie przed 1 stycznia 2004 r. lub Potwierdzenie Komisji Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej jeżeli rozpoczęli działalność przed 28 sierpnia 1990 r. lub inny dokument - zezwolenie właściwego organu na wykonanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim unii Europejskiej, w którym ten zakład ma siedzibę, potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia. Oświadczenie Wykonawcy, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną usługę ubezpieczenia odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o łącznej wartości ubezpieczenia majątku i sum gwarancyjnych odpowiedzialności cywilnej nie niższej niż: 1.000.000 zł. - dokument powinien zawierać nazwę Ubezpieczanego, zakres ubezpieczenia, okres ubezpieczenia, wartość ubezpieczenia. Oświadczenie Wykonawcy, iż posiada narzędzia, wyposażenie i urządzenia techniczne oraz dysponuje odpowiednim zapleczem personalnym (co najmniej jednym pracownikiem sprzedażowym - uprawnionym do wystawiania polis oraz jednym pracownikiem w zakresie likwidacji szkód) w celu zapewnienia właściwej i sprawnej bieżącej obsługi umów ubezpieczeniowych w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; Oświadczenie Wykonawcy, iż posiada na dzień 30.06.2010 roku, zgodnie z art. 154 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej wskaźnik pokrycia rezerw techniczno ubezpieczeniowych aktywami na poziomie, co najmniej 100% oraz zgodnie z art. 146 wymienionej ustawy wskaźnik pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi na poziomie co najmniej 100%; Ogólne Warunki Ubezpieczenia zastosowane do ubezpieczeń objętych niniejszym postepowaniem. Warunki ubezpieczenia i klauzule obcojęzyczne powinny być przetłumaczone na język polski.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy dopuszczalne są w granicach określonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Do okoliczności, w których Strony, za obopólną zgodą, zawrą aneks do umowy zaliczamy: -zmianę obowiązujących przepisów prawa powodującą konieczność dostosowania do nich warunków umowy; -zmiany danin publicznoprawnych, w tym obowiązującej stawki VAT; -zmiany korzystne dla Zamawiającego/Ubezpieczonego, w szczególności zmniejszenie stawek; -zmniejszenie wartości majątku Zamawiającego/ Ubezpieczonego; -zmiany zakresu prowadzonej przez Zamawiającego/Ubezpieczonego działalności powodujące konieczność zmiany zakresu ochrony; -zmiany organizacyjne, łączenie się placówek, przekształcenia własnościowe; -zmiana podwykonawcy o ile zmiana ta nie pogorszy warunków zawartych w umowie, a Ubezpieczający wyrazi na nią zgodę; -inne okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tamal.com.pl ;www.szpitalmswia.otwock24.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba brokera: TAMAL Sp. z o.o. Plac Defilad 1, 00-901 Warszawa, wejście D, lok. 315.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2011 godzina 13:00, miejsce: w biurze brokera: Tamal Sp. z o.o., Plac Defilad 1 lok. 314, 00-901 Warszawa, skr. poczt. 37, wejście D, piętro III.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.