To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-01
Lublin: Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Wólka do szkół w roku szkolnym 2011-2012
Numer ogłoszenia: 268674 - 2011; data zamieszczenia: 01.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 249502 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wólka, Jakubowice Murowane 8, 20-258 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7464844, 7510060, faks 081 7465001.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Wólka do szkół w roku szkolnym 2011-2012.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Wólka
do szkół w roku szkolnym 2011 -2012:
1. Dowóz podzielony jest na dwie trasy
Trasa I
Dowóz do szkoły 8 dzieci + 1 opiekuna trasą Wólka, Oś. Borek, Turka , Łysaków, Pliszczyn, Kolonia Pliszczyn, Rudnik, - Lublin, ul. Spółdzielczości Pracy 65, ul. Bronowicka 21, ul. Głuska 5, ul. Doświadczalna
- od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej, przed rozpoczęciem lekcji. Godziny rozpoczynania lekcji przeciętnie 7:30-9:30 - zależnie od planu lekcji.
Dowóz odbywa się w ten sposób, że na początku trasy zabierany jest opiekun w miejscowości Wólka, a następnie dzieci, po czym dzieci rozwożone są do poszczególnych szkół. Opiekun odprowadza dzieci pod szkoły. Praca opiekuna kończy się w momencie odprowadzenia ostatniego dziecka, więc wykonawca nie ma obowiązku odwożenia opiekuna.
Powrót ze szkoły 8 dzieci + 1 opiekuna trasą Lublin ul. Doświadczalna, ul. Głuska 5, ul. Bronowicka 21, ul. Spółdzielczości Pracy 65, Rudnik, Kolonia Pliszczyn, Pliszczyn, Łysaków, Turka , Oś. Borek - od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej, w godzinach 14:00-17:00 -dostosowanych do planu lekcji.
Dowóz odbywa się w ten sposób, że na początku trasy zabierany jest opiekun w miejscu odbioru pierwszego dziecka w Lublinie, następnie zabierane są dzieci ze szkół, po czym dzieci rozwożone są w okolice domu. Praca opiekuna kończy się w momencie odprowadzenia ostatniego dziecka, więc wykonawca nie ma obowiązku odwożenia opiekuna.
Dzienna ilość kilometrów wykonywanych przez pojazd na trasie I nie przekracza 115km (bez dojazdu do miejscowości początkowej).
Dzieci jadące na trasie I mają wystarczającą sprawność ruchową aby korzystać ze zwykłych siedzeń pojazdu.
Pojazd dowożący dzieci na trasie I musi posiadać minimum 10 miejsc siedzących (jedno miejsce na zapas) + kierowca. Pojazd musi zapewniać opiekunowi swobodny dostęp do każdego dziecka w czasie jazdy. Siedzenia pasażerów muszą być wyposażone w pasy bezpieczeństwa i wysokie oparcia lub oparcia z zagłówkami.
Trasa II
Dowóz do szkoły z internatem jednego dziecka na wózku inwalidzkim i opiekuna z miejscowości Rudnik do miejscowości Kębło w poniedziałki, w dni nauki szkolnej, w godzinach porannych zależnych od planu zajęć dziecka. Dzień dowozu może być zmieniony w przypadku gdy dzień dowozu jest dniem wolnym. Dowóz trwa do 3 godzin i odbywa się najczęściej w godzinach 6:30-9:30 lub 9:00-12:00.
Dowóz odbywa się w ten sposób, że na początku trasy zabierany jest opiekun w miejscowości Wólka, a następnie dziecko w miejscowości Rudnik. Dziecko dowożone jest do ośrodka w miejscowości Kębło, a opiekun odwożony jest do miejscowości Wólka.
Trasa II - powrót ze szkoły z internatem jednego dziecka na wózku inwalidzkim i opiekuna z miejscowości Kębło w piątki, w dni nauki szkolnej, w godzinach 13:30-17:00 zależnych od planu zajęć. Dzień dowozu może być zmieniony w przypadku, gdy dzień powrotu ze szkoły jest dniem wolnym.
Dowóz odbywa się w ten sposób, że na początku trasy zabierany jest opiekun w miejscowości Wolka, a następnie dziecko w miejscowości Kębło. Dziecko dowożone jest w okolice domu w miejscowości Rudnik, a opiekun odwożony jest do miejscowości Wólka.
Dzienna ilość kilometrów wykonywanych przez pojazd na trasie II nie przekracza 90km (bez dojazdu do miejscowości początkowej).
Dziecko jeżdżące na trasie II porusza się na wózku inwalidzkim i pozostaje na wózku również w czasie przejazdu.
Pojazd na trasie II musi być wyposażony w windę umożliwiającą załadunek i rozładunek wózka razem z pasażerem oraz zapewniać bezpieczeństwo pasażera w czasie podróży.
Pojazd musi zapewniać opiekunowi swobodny dostęp do dziecka w czasie jazdy.
W przypadku choroby dziecka lub pobytu w szpitalu kurs może zostać odwołany przez Zamawiającego. Wykonawca nie otrzyma zapłaty za taki kurs. W związku z tym ryzyko odwołania kursu musi być ujęte w uśrednionej cenie stawki dziennej.
2. Końcowe odcinki tras, w okolicach domów częściowo odbywają się po drogach nieutwardzonych, z utrudnieniami w postaci gałęzi ocierających się o pojazd.
3. Kierowcy prowadzący pojazdy muszą wykazywać się odpornością psychiczną na nietypowe, często głośne zachowanie dzieci oraz prowadzić pojazdy w sposób łagodny nie powodujący u dzieci choroby lokomocyjnej.
4. W przypadku posiadania wolnych miejsc w pojeździe Wykonawca zobowiązany jest objąć przewozem ucznia wskazanego przez Zamawiającego lub dodatkowego opiekuna.
5. Kursy nie mogą być odwołane przez Wykonawcę.
6. W przypadku konieczności zorganizowania dodatkowego dowozu z uwagi na zwiększoną liczbę uczniów niepełnosprawnych lub zmiany planu zajęć przewożonych uczniów zleceniobiorca zobowiązany będzie do uruchomienia dodatkowego przewozu według tych samych stawek za kilometr (stawka dzienna / szacowana liczba kilometrów).
7. Pojazdy dowożące dzieci muszą posiadać opony zachowujące dobre właściwości jezdne nawet na ośnieżonej nawierzchni, a rok produkcji pojazdów nie może być starszy niż 1994.
8. W przypadku okresowej mniejszej liczby pasażerów (nieobecność części dzieci) wykonawca może użyć do przewozu pojazdu o odpowiednio mniejszej liczbie miejsc siedzących ale spełniającego pozostałe wymogi zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.W. IMPEX TRANS Mariusz Besztak, Strzeszkowice Duże 311, 24-220 Niedrzwica Duża, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113757,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 93450,00
Oferta z najniższą ceną: 93450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 93450,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Ochrona wyposażenia i budynku SP 52 w Lublinie, terenu należącego do szkoły wraz z kompleksem boisk i ogrodzeniem przy ul. W. Jagiełły 11 w Lublinie.
- Dostarczenie i wdrożenie systemu antywirusowego
- Dostawa paliwa oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Szpitala.
- Remont kotłowni Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie
- "Świadczenie usług żywieniowych dla uczniów ZSO nr 1 w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Zbigniewa Herberta w Lublinie w okresie od 02.09.2024 r do 27.06.2025 r "
- Wykonanie 51 operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych oraz opinii określającej rynkową stawkę czynszu netto za nieruchomość zabudowaną - III części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportu sanitarnego wraz z opieką lekarską karetką typu "S" dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
- Dowóz dzieci do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łącznej oraz Zespołu Szkół w Goździe w roku szkolnym 2024/2025
- Dostawa kruszywa naturalnego, łamanego, sortowanego oraz pospółki na potrzeby bieżącego utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Wymiarki w 2024 r.
- Dowóz dzieci do szkół i przedszkoli położonych na terenie gminy Parzęczew w roku szkolnym 2024/2025.
- Dowóz i odwóz z terenu Łazisk Górnych 2 uczniów do Niepublicznej Szkoły Podstawowej "Otwarte Okno" w Tychach wraz z opieką i z powrotem
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Dobroń do szkół w roku szkolnym 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.