eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › ŚWIADCZENIE USŁUG - OBSŁUGI TECHNICZNEJ DLA TELEWIZJI POLSKIEJ S.A. ODDZIAŁ W GORZOWIE WLKP.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-06

Gorzów Wielkopolski: ŚWIADCZENIE USŁUG - OBSŁUGI TECHNICZNEJ DLA TELEWIZJI POLSKIEJ S.A. ODDZIAŁ W GORZOWIE WLKP.
Numer ogłoszenia: 268588 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Telewizja Polska S.A. - Oddział w Gorzowie Wlkp. , ul. Kombatantów 34, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7284576, faks 095 7284576.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.TVP.PL/ZAMOWIENIA_PUBLICZNE/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG - OBSŁUGI TECHNICZNEJ DLA TELEWIZJI POLSKIEJ S.A. ODDZIAŁ W GORZOWIE WLKP..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności obsługi technicznej w siedzibie Zamawiającego, a także, w przypadkach koniecznych poza jego siedzibą, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, w zakresie: a)obsługa emisji programu wraz z prowadzeniem niezbędnej dokumentacji emisyjnej, b)dokonywanie przeglądów technicznych materiałów, c)ewidencjonowanie pobierania i zwrotu sprzętu technicznego, w tym sprawdzanie jego kompletności i ogólnego stanu technicznego, d)dokonywaniu przeglądów i konserwacji sprzętu, w tym ładowanie akumulatorów, wymiana żarówek, naprawa okablowania, a także sprawdzanie sposobu przechowywania i zabezpieczenia sprzętu, e)wydawanie dowodów rejestracyjnych oraz kluczyków do samochodów służbowych, f)realizacja techniczna emisji w siedzibie Zamawiającego, w tym wgrywanie materiałów i programów do urządzeń beztaśmowej emisji, g)dbanie o jakość techniczną emitowanych audycji, h)przyjmowanie, wysyłanie łącz wraz z obsługą zespołu aparatury, i)techniczne wykonywanie przegrań programów i materiałów wskazanych przez Zamawiającego, j)rejestrowanie materiałów antenowych na cele archiwizacji oraz w celu aktualizacji strony internetowej wraz z ich konwersją i umieszczaniem na stronie, k)współpraca z firmami zewnętrznymi, pracownikami i współpracownikami Telewizji Polskiej w zakresie powierzonych zadań, l)wykonywanie innych czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia. 2. Świadczenie usług obsługi technicznej będzie się odbywało we wszystkie dni tygodnia, zgodnie z harmonogramem ustalanym w porozumieniu z Zamawiającym. 3. Przewidywana liczba godzin świadczenia usług w okresie realizacji umowy wynosi 8740. 4. Wykonawca oraz osoby działające w jego imieniu (wykonujące w jego imieniu przedmiot zamówienia) zobowiązani są do wykonywania zaleceń i wskazówek osoby wyznaczonej przez Zamawiającego (wskazanego w umowie do podejmowania decyzji dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia). 5. Wykonawca oraz osoby działające w jego imieniu (wykonujące w jego imieniu przedmiot zamówienia) wszelkie uwagi, informacje oraz wnioski dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia przekazują osobie wyznaczonej przez Zamawiającego. 6. Zamówienie zostanie udzielone na okres 18 miesięcy od dnia podpisania umowy. 7. Do wykonania przedmiotu umowy Wykonawca zapewni minimum 3 (trzy) osoby, zdolne do realizacji czynności, o których mowa w punkcie 1..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.31.22.13 - Usługi autorów technicznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: bez wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1 Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, o której mowa w przedmiocie zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy; 2. Dysponują minimum trzema osobami, zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, to jest zdolnymi do wykonywania czynności, wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ - (Opis przedmiotu zamówienia) oraz posiadających niezbędne doświadczenie tj. wykonywali lub wykonują prace w zakresie obsługi cyfrowych urządzeń emisyjnych systemu PROCON (AVECO), SATURN (GRASS VALLEY) i DECO (AVID) przez okres minimum 6 miesięcy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych Specyfikacją. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż określone przez Zamawiającego warunki Wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w pkt 14.4 SIWZ i w formie określonej w Specyfikacji: 1 Formularz ofertowy zgodny w treści z Załącznikiem nr 2 do Siwz, 2 Pełnomocnictwo, w oryginale bądź kopii poświadczonej notarialnie lub przez wystawcę pełnomocnictwa, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej dokumenty podpisuje osoba nieujawniona we właściwym rejestrze lub ewidencji do reprezentowania Wykonawcy lub w przypadku składania zamówienia wspólnej. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7 Siwz, Wykonawca zobowiązany jest załączyć: 1 oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SIWZ, 2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3 Oświadczenie o części lub częściach zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, o ile Wykonawca będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawców oraz wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat posiadania doświadczenia w zakresie obsługi cyfrowych urządzeń emisyjnych systemu PROCON (AVECO), SATURN (GRASS VALLEY) i DECO (AVID) wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SIWZ, OFERTA WSPÓLNA Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1 Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2 Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo, powinno być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: 1) postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, 2) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. Dokument określony w pkt 11.2 SIWZ musi być złożony w formie określonej w pkt 10.1.2) SIWZ. Podpisy na dokumencie muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji. W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 Ustawy każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować spełnienie wymaganych warunków, w tym przypadku dokumenty wymienione w pkt 10.2.2) SIWZ składają wszyscy Wykonawcy. Oświadczenie z art. 22 Ustawy, o którym mowa w pkt 10.2.1) SIWZ, musi być złożone przez każdego z Wykonawców lub przez pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie w imieniu każdego z nich. Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy. Zaleca się by poświadczenia tego dokonywał Pełnomocnik. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty. WYKONAWCA ZAGRANICZNY Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10.2.2) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 12.1 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.TVP.PL/ZAMOWIENIA_PUBLICZNE/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WWW.TVP.PL/ZAMOWIENIA_PUBLICZNE/.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Telewizja Polska S.A. Oddział w Gorzowie Wlkp. ul. Kombatantów 34, pok. nr 303 66 - 400 Gorzów Wlkp.;.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.