eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na robotę budowlaną w trybie przetargu nieograniczonego na przebudowę dachu w budynku Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żytniej 4-6



Ogłoszenie z dnia 2010-09-29

Gdańsk: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na robotę budowlaną w trybie przetargu nieograniczonego na przebudowę dachu w budynku Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żytniej 4-6
Numer ogłoszenia: 268293 - 2010; data zamieszczenia: 29.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Urząd Skarbowy w Gdańsku , ul. Żytnia 4/6, 80-749 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 69 05 937, faks 0-58 69 05 991.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.us.gdansk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na robotę budowlaną w trybie przetargu nieograniczonego na przebudowę dachu w budynku Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żytniej 4-6.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem robót jest przebudowa dachu w budynku Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żytniej 4/6. Lokalizacja Gdańsk ul. Żytnia 4/6, obręb 99 dz. nr 94 Funkcja obiektu Budynek użyteczności publicznej Dane podstawowe budynku: - wysokość - 19,10m - ilość kondygnacji - cztery (4), z poddaszem użytkowym, - podpiwniczenie - powierzchnia zabudowy - 955,00 m2, - powierzchnia wewnętrzna strefy pożarowej - 3 020,00m2, - kubatura - 13 472,00m3 Dane konstrukcyjne : - ściany murowane ceglane - stropy żelbetowe - dach - stromy dwuspadkowy kryty dachówką ceramiczną ; konstrukcja nośna drewniana - schody - konstrukcja żelbetowa - stolarka okienna i drzwiowa drewniana i PCV. Opis stanu istniejącego . W.w budynek jest obiektem czterokondygnacyjnym ( parter, I piętro, II piętro, poddasze częściowo użytkowe) częściowo podpiwniczonym; krytym dachem stromym dwuspadkowym - ściany murowane ceglane - stropy żelbetowe oraz strop Kleina nad II-piętrem - dach - konstrukcja drewniana; pokrycie dachówka ceramiczna (po stronie istniejących lukarn nowa dachówka esówka, po stronie projektowanych okien dachowych dachówka cementowa) - stolarka okienna i drzwiowa drewniana - ściany tynkowane malowane , w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych pokryte glazurą - posadzki : w zależności od przeznaczenia pomieszczeń lastryko, gres, wykładzina dywanowa. Budynek w dobrym stanie technicznym, nie stwierdzono zagrożeń konstrukcji. Wykończenie ścian i sufitu: istniejąca obudowa z płyt g-k , istniejąca posadzka z płytek gresowych; instalacje: elektryczna i CO, natomiast pomieszczenie nr 4.12 stanowi jednoprzestrzenną nieużytkową część poddasza będącą odrębną strefą pożarową . Wyposażenie w instalacje: W/w budynek wyposażony jest w następujące instalacje: - wodną - zasilanie z sieci miejskiej - kanalizacyjną - odprowadzenie do sieci miejskiej - elektryczną - teletechniczną - grzewczą - CO zasilane z własnej kotłowni Dostęp do drogi publicznej W/w budynek posiada dostęp do drogi publicznej : - główne wejście do budynku od strony ul. Żytniej - wjazd na teren posesji istniejącym zjazdem z ul. Żytniej Uwaga Zakres robót obejmuje jedynie prace związane z remontem dachu od strony północnej wraz z wymianą dachówki, rynien z całą obróbką blacharską wyprowadzeniem wentylacji, montażem okien połaciowych. Roboty nie dotyczą dostosowanie pomieszczeń strychowych do pomieszczeń biurowych (płyty g.k, ścianki działowe, wykładziny stolarka drzwiowa, roboty malarskie itp.). Postanowienia końcowe Wszystkie roboty budowlano montażowe powinny być prowadzone zgodnie z odpowiednimi przepisami BHP i ppoż. pod nadzorem upr. kierownika robót. Wszystkie wbudowywane materiały powinny posiadać odpowiednie atesty. Wszelkie zmiany materiałowo-konstrukcyjne wymagają pisemnej zgody projektanta potwierdzonej wpisem w dzienniku budowy. NAZWA I KOD GRUP ROBÓT: 45000000-7 Roboty budowlane 45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne 45261100-5 Wykonywanie konstrukcji dachowych Przedmiot zamówienia - roboty budowlane będą mogły być realizowane w godzinach od 07.00 do 16.00 od poniedziałku do piątku, a w soboty i niedziele za zgodą kierownika Zamawiającego. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną, dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót z uwzględnieniem wizji lokalnej w budynku (Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej po uprzednim uzgodnieniu terminu z jego przedstawicielem) oraz niniejszą SIWZ. Przedmiot zamówienia publicznego należy wykonać zgodnie z: Prawomocną decyzją nr WUAiOZ-I-7353-1861-3-10-4-MM-189994 z dnia 13 sierpnia 2010 roku Prezydenta Miasta Gdańska - pozwolenia na wykonanie robót budowlanych polegających na adaptacji strych na pomieszczenia biurowe i budowę szybu windowego w budynku Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku położonego przy ul. Żytniej 4/6 w Gdańsku na terenie działki nr 94 obr. 99..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie jest wymagane

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania wiedzy i doświadczenia - warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, (rozpoczęcie i zakończenie realizacji zadania jest w wymienionym okresie), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej: a) dwie roboty budowlane - dekarskie o wartości nie mniejszej niż 250.000 zł brutto każda, w przypadku Wykonawcy lub Wykonawców występujących wspólnie polegających na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących ich stosunków, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą się łącznie dwiema ww. robotami budowlanymi oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie jest wymagany

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia: a) kierownikiem budowy - o specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Do umowy w sprawie zamówienia publicznego stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego, jeżeli przepisy ustawy nie stanowią inaczej. 2. Projekt umowy, jaka ma zostać zawarta w efekcie przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, stanowi ZAŁĄCZNIK NR 9 do niniejszej SIWZ. 3. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Dopuszczalne są zmiany postanowień umowy: 1) dotyczące zmian inspektorów nadzoru i kierowników (budowy, robót) w następujących przypadkach: a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, b) nie wywiązywanie się z obowiązków wynikających z przepisów prawa, c) jeżeli zmiana inspektora nadzoru/ kierownika stanie się konieczna z jakiejkolwiek innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego - Wykonawcy (np. rezygnacja, rozwiązanie stosunku pracy itp.), d) Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany kierownika, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z przepisów prawa, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, 2) dotyczące nazwy, siedziby firmy, konta bankowego Wykonawcy lub Zamawiającego (zmian podmiotowych), 3) dotyczące spowodowane zmian przepisów ustaw wymienionych w Umowie, a w szczególności ustawy Prawo Budowlane, Prawo zamówień publicznych, 4) dotyczące wprowadzenie lub zmiany Podwykonawcy robót, w następujących przypadkach: a) śmierci, choroby (w przypadku osób fizycznych) lub innych zdarzeń losowych, b) nie wywiązanie się z obowiązków wynikających z przepisów, c) jeżeli zmiana Podwykonawcy stanie się konieczna z jakiejkolwiek innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego - Wykonawcy (np. rezygnacja), 5) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 6) dotyczące przedłużenia terminu realizacji umowy w przypadku, gdy wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp opóźniających lub wstrzymujących realizację robót zasadniczych, 7) z powodu okoliczności siły wyższej, w szczególności zagrażającej bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącej powstaniem szkody w znaczących rozmiarach, 8) opóźnienia wynikające z nieplanowanych inspekcji organów kontrolnych skutkujących wstrzymaniem robót, które to działania nie są konsekwencją winy, którejkolwiek ze stron umowy, 9) zmiana podmiotu, który zobowiązał się do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów w celu realizacji niniejszego zamówienia, pod warunkiem, że Wykonawca przedstawi zobowiązanie nowego podmiotu przed upływem ważności poprzedniego zobowiązania, Strona występująca o zmianę postanowień Umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności uzasadniających tę zmianę. Wniosek o zmianę postanowień Umowy musi być wyrażony na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.gdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku w Gdańsku przy Żytniej 4/6 w pom. 3.7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2010 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku w Gdańsku przy Żytniej 4/6 w kancelarii Urzędu pom. 1.22.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.