Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-15
Częstochowa: Przetarg nieograniczony na dostawę mebli biurowych dla potrzeb Akademii.
Numer ogłoszenia: 268277 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie , ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3784100, fax. 034 3784202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajd.czest.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę mebli biurowych dla potrzeb Akademii..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy odrębne zadania. Szczegółowe parametry oraz wymiary mebli określa Rozdział II. Zadanie nr 1 - dostawa 90 szt. krzeseł z pulpitami dla potrzeb Instytutu Plastyki, ul. Dąbrowskiego 14, Częstochowa. Zadanie nr 2 - dostawa zestawu mebli biurowych dla potrzeb Instytutu Chemii i Ochrony Środowiska, al. Armii Krajowej 13/15, Częstochowa. Zadanie nr 3 - dostawa mebli biurowych oraz stolików i krzeseł bufetowych do Akademickiego Centrum Sportu, ul. Dembińskiego 6, Częstochowa jak również dwóch foteli biurowy i fotela dla Rektora AJD, ul. Waszyngtona 4/8, Częstochowa. Wszystkie meble objęte zamówieniem muszą spełniać obowiązujące normy bezpiecznego użytkowania. 2. Wynagrodzenie wykonawcy stanowiło będzie kwotę ryczałtową. Zawierać ono musi koszty transportu do poszczególnych jednostek zamawiającego. 3. Terminy realizacji: 14 dni od daty zawarcia umowy. 4. Gwarancja - minimum 24 miesiące. W razie awarii w okresie gwarancji, wykonawca odpowie na zgłoszenie w ciągu 2 dni od daty jego przesłania. Czas naprawy nie powinien przekraczać 7 dni..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.13.10 - 39.11.13.10 39.12.12.00 - Stoły .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: ZAmawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności stanowiących przedmiot zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 1 Ustawy) oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 4 Ustawy w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 Ustawy) oraz posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 Ustawy), 2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia(art. 22 ust. 1 pkt. 3 Ustawy): 1) akceptują płatność faktur w terminie do 30 dni od dnia ich wystawienia Spełnienie w/w warunków oceniane będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy oraz załączonych do niego dokumentów wymienionych w pkt VII..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy powinni załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-10 Ustawy (potwierdzenie pkt VI.1.); - załącznik nr 3; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (potwierdzenie pkt VI.1.); 3) oświadczenie o akceptacji płatność faktur w terminie do 30 dni od dnia ich wystawienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ajd.czest.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
Ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa
pokój 407.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie Ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa pokój 507.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa krzeseł z pulpitami.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa mebli biurowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.31.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa mebli biurowych i bufetowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.12.12.00-8, 39.11.20.00-0, 39.11.11.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Przebudowa chodnika w ul. Okólnej na odcinku ul. Dekabrystów do ul. gen. Władysława Sikorskiego.
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Łódzkiej i ul. Ludwika Wawrzynowicza
- Rozbiórka budynku magazynowego zlokalizowanego w Częstochowie na terenie Politechniki Częstochowskiej przy Alei Armii Krajowej 17/19, działka nr 22/2
- Remont schodów zewnętrznych do rektoratu od strony parkingu zlokalizowanych przy ul. Dąbrowskiego 69 w Częstochowie
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
- Wykonanie prac geod. polegających na sporządzeniu map z proj. podziału, wznowieniu znaków gr. , wyznaczeniu punktów gr., ustaleniu granic ewid. i podziale oraz sporządz. dokum. geod-prawnej - 5 części
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych i wyposażenia wraz z montażem do Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Strzelcach Krajeńskich
- Dostawa i montaż mebli biurowych w podziale na 2 części: Część 1 - Fotele biurowe, Część 2 - Meble biurowe
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
- Termomodernizacja oraz rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej w Lewinie Kłodzkim wraz z dostawą wyposażenia obiektu
- Zakup i dostawa nagłośnienia, sprzętu komputerowego, sprzętu rtv, agd i mebli wraz z montażem do pomieszczeń budynku przy ul. Wilsona 2 w Brwinowie
- dostawa mebli i wyposażenia typowego oraz regałów książkowych metalowych
więcej: Siedziska obrotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.