eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Remont budynku mieszkalnego w msc. Kwilcz ul. 1 Maja 11, pow. Międzychód, położonego na terenie parku pałacowego w Kwilczu, wpisanego do rejestru zabytków.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-01

Poznań: Remont budynku mieszkalnego w msc. Kwilcz ul. 1 Maja 11, pow. Międzychód, położonego na terenie parku pałacowego w Kwilczu, wpisanego do rejestru zabytków.
Numer ogłoszenia: 268184 - 2011; data zamieszczenia: 01.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 195308 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy, ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8560681, faks 061 8515092.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku mieszkalnego w msc. Kwilcz ul. 1 Maja 11, pow. Międzychód, położonego na terenie parku pałacowego w Kwilczu, wpisanego do rejestru zabytków..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku mieszkalnego w msc. Kwilcz ul. 1 Maja 11, pow. Międzychód, położonego na terenie parku pałacowego w Kwilczu, wpisanego do rejestru zabytków 2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1 Wykonawca zobowiązany jest do: 2.1.1 przedstawienia urzędowi konserwatorskiemu kierownika robót w celu jego zatwierdzenia, 2.1.2. zgłosić pisemnie urzędowi konserwatorskiemu rozpoczęcie robót, 2.1.3. zgłosić pisemnie urzędowi konserwatorskiemu zakończenie robót, 2.2 W ramach zamówienia Wykonawca wykona zakres robót wskazany w dokumentacji projektowej i wycenionym przedmiarze robót. 2.2.1. remont konstrukcji dachu, odtworzenie lukarn, 2.2.2. wykonanie pokrycia z dachówki cer. karpiówki wraz z obróbkami blacharskimi i orynnowaniem, 2.2.3. wykonanie instalacji odgromowej, 2.2.4. izolacja pionowa murów fundamentowych, 2.2.5. wykonanie nadproży nad otworami okiennymi, 2.2.6. w części wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, 2.2.7. remont elewacji 2.2.8. opaska wokół budynku 2.3. Kierownik budowy jest obowiązany wypełniać obowiązki zgodnie z Prawem Budowlanym. 2.4. Wypełnić wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 2.5. Po zakończeniu robót wykonawca załączy dokumentację odbiorową zawierającą: 2.5.1. deklaracje zgodności, 2.5.2. atesty, 2.5.3. aprobaty techniczne, 2.5.4. karty gwarancyjne, 2.5.5. oświadczenia kierownika budowy, 2.5.6. niezbędne protokoły badań , 2.5.6. kartę gwarancyjną na wykonane roboty, 2.5.7. dokumentację powykonawczą wraz dokumentacją fotograficzną przebiegu robót 2 egz. 3. Szczegółowy zakres rzeczowy robót zawarty został w Dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca robót jest odpowiedzialny, za wykonanie robót zgodnie z Dokumentacją projektową oraz Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przepisami prawa budowlanego oraz sztuką budowlaną. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wykonać inne roboty nie ujęte w dokumentacji, a bez których nie można wykonać zamówienia w ramach zaoferowanej ceny ryczałtowej. 5. Przedmiar robót opracowany przez zamawiającego i przekazany wraz z SIWZ stanowi jedynie podstawę informacyjną. 6. W przypadku użycia w powyższych dokumentach znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Podane przez zamawiającego wymagania określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których zamawiający będzie oczekiwał. 7. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami BHP, Polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej oraz planem BIOZ. 8. Wykonawca zobowiązuje się wykonać prace zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo budowlane i aktami wykonawczymi do niej oraz ustawą Prawo zamówień publicznych. 9. Wykonawca dokona wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobędzie na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 10. Materiały pochodzące z robót prowadzonych w ramach zamówienia, w tym pochodzące z robót rozbiórkowych, ziemnych, wycinki drzew i krzewów, itp. stanowić będą własność Wykonawcy, po ich zafakturowaniu przez Zamawiającego, wg zasad opisanych w § 8 pkt 2 projektu umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). 11. Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonane prace. 12. Wszelkie koszty wykonania zamówienia ponosi Wykonawca. 13. Rozliczenie prac następować będzie na podstawie faktur częściowych. 14. Termin płatności za wykonaną pracę wynosi 30 dni od dnia otrzymania przez zamawiającego faktury za częściowo wykonane prace. 15. Podstawą wystawienia faktury za wykonaną pracę będzie protokół odbioru końcowego prac objętych zamówieniem podpisany bez uwag przez inspektora nadzoru reprezentującego zamawiającego. 16. W formularzu ofertowym Wykonawca wskaże czy powyższe zamówienie wykona sam w 100%, czy wykonanie zamówienia powierzy podwykonawcom, jeśli tak to w jakiej części..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Instalacyjno-Budowlany Mateusz Maćkowiak, ul. Świętojańska 7, 64-310 Lwówek, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 192267,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 127573,02

  • Oferta z najniższą ceną: 127573,02 / Oferta z najwyższą ceną: 193000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.