eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › Remont drogi powiatowej nr 2208F ulicy Mickiewicza od skrzyżowania z ulicą Dworcową do skrzyżowania z ulicą Ogrodową od km 0+00,00 do km 0+242,50 wraz z remontem kanalizacji deszczowej w miejscowości Bytom Odrzański. Zadanie jest realizowane ze środków bu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-06

Nowa Sól: Remont drogi powiatowej nr 2208F ulicy Mickiewicza od skrzyżowania z ulicą Dworcową do skrzyżowania z ulicą Ogrodową od km 0+00,00 do km 0+242,50 wraz z remontem kanalizacji deszczowej w miejscowości Bytom Odrzański. Zadanie jest realizowane ze środków budżetu Powiatu Nowosolskiego oraz budżetu Gminy Bytom Odrzański
Numer ogłoszenia: 268170 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowej Soli , ul. Wojska Polskiego 100b, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4585330, faks 068 4585330.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd-nowasol.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi powiatowej nr 2208F ulicy Mickiewicza od skrzyżowania z ulicą Dworcową do skrzyżowania z ulicą Ogrodową od km 0+00,00 do km 0+242,50 wraz z remontem kanalizacji deszczowej w miejscowości Bytom Odrzański. Zadanie jest realizowane ze środków budżetu Powiatu Nowosolskiego oraz budżetu Gminy Bytom Odrzański.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przedmiotu zamówienia pn. Remont drogi powiatowej nr 2208F ulicy Mickiewicza od skrzyżowania z ulicą Dworcową do skrzyżowania z ulicą Ogrodową od km 0+00,00 do km 0+242,50 wraz budową kanalizacji deszczowej w ulicy M.C. Skłodowskiej w miejscowości Bytom Odrzański. Zadanie jest finansowane ze środków budżetu Powiatu Nowosolskiego o Gminy Bytom Odrzański. 1.1. Zadanie obejmować będzie swym zakresem remont drogi powiatowej 2208F ulicy Mickiewicza w Bytomiu Odrzańskim. Droga podlegająca remontowi jest drogą urządzoną, która posiada obecnie nawierzchnię bitumiczną z wydzieloną jezdnią, chodnikiem i polegać będzie w szczególności na następujących działaniach 1. wykonanie robót rozbiórkowych - mechaniczne nawierzchni bitumicznej o gr. 6 cm - mechanicznie podbudowy z kamienia - brukowca 18/20 cm - nawierzchni z płyt chodnikowej 30x30x5 - nawierzchni chodnika z betonu gr. 12 cm - nawierzchni chodnika z kostki betonowej gr. 8 cm - nawierzchni chodnika z kostki granitowej 9/11 - nawierzchni krawężnika bet. 30X15x100 cm z ławą betonową z oporem - ławy betonowej 0,06 m3/mb - obrzeża betonowego 30x8 cm 2. wykonanie robót ziemnych - wykonanie wykopów pasie zieleni, chodniku pod kanalizację deszczową - wykonanie koryta pod jezdnie - 45 cm - wykonanie koryta pod parking - 70 cm - wykonanie koryta pod chodnik - 8 cm - wykonanie koryta pod zjazdy - 20 cm - wykonanie podsypki piaskowej o gr. 25 cm po zagęszczeniu 3. wykonanie stabilizacji o 2,5 Mpa metodą bezpyłową o grubości 15 cm, 4. wykonanie warstw podbudowy - pod nawierzchnię jezdni z tłucznia łamanego naturalnego o frakcji 0/32 mm warstwa o grubości 20 cm po zagęszczeniu - pod nawierzchnię wjazdów i parkingu z tłucznia łamanego naturalnego o frakcji 0/32 mm warstwa o grubości 15 po zagęszczeniu, 5. wykonanie nawierzchni i ich elementów: - nawierzchnia jezdni, parkingu i wjazdy z kostki betonowej NOSTALIT grafitowej grubości 8 cm, ostrokrawędziowej, klasa 50, gat. I, wibroprasowana, na podsypce cementowo - paskowej - nawierzchni chodników z kostki betonowej NOSTALIT kolor szary grubości 8 cm, krawędzie fazowane, klasa 50, gat. I, wibroprasowana na podsypce cementowo - piaskowej - wbudowanie ścieku przykrawężnikowego szerokości 20 cm z kostki granitowej rzędowej 10 /10 kolor szary na betonie B 15 - wbudowanie krawężników betonowych 15 x 30 x100 na ławie betonowej z oporem z betonu B 15 o przekroju 0,06 m3/mb - wbudowanie obrzeży chodnikowych 8 x 30 - w razie większych różnic poziomów na granicy pasa drogowego stosować zamiast obrzeży kątowniki oporowe z prefabrykatów 6. wykonanie regulacji elementów urządzeń podziemnych, 7. wykonanie sieci kanalizacji deszczowej w ulicy z robotami ziemnymi, miedzy innymi: - montaż rur PPE o średnicy od 160 mm do 500 mm - montaż studni rewizyjnych - montaż wpustów ulicznych - montaż separatora 1.2. Charakterystyka podstawowych elementów przedmiotu zamówienia. 1.2.1. Konstrukcja jezdni: a) warstwa ścieralna z kostki betonowej NOSTALIT grafitowy grubości 8 cm, ostrokrawędziowej, klasa 50, gat. I, wibroprasowana na podsypce cementowo - piaskowej, b) podbudowa zasadnicza grubości 20 cm z tłucznia naturalnego łamanego o frakcji 0/32 mm, wg normy PN-S-06102:1996, c) ściek przykrawężnikowy dwurzędowy z kostki granitowej rzędowej10/10 na betonie B - 15, 1.2.2. Konstrukcja wjazdów i parkingu: a) warstwa ścieralna z kostki betonowej NOSTALIT grafitowy grubości 8 cm, ostrokrawędziowej, klasa 50, gat. I, wibroprasowana na podsypce cementowo - piaskowej, b) podbudowy zasadnicza grubości 15 cm z tłucznia naturalnego łamanego o frakcji 0/32mm, wg normy PN-S-06102:1996, 1.2.3. Konstrukcja chodników: tylko dla ruchu pieszego - nawierzchnia chodników z kostki betonowej NOSTALIT szarej grubości 8 cm, krawędzie fazowane, klasa 50, gat. I, wibroprasowana na podsypce cementowo-piaskowej. 1.2.4. Nawierzchnia obróbek : studni, skrzynek urządzeń podziemnych , obróbek słupów energetycznych i oświetleniowych, słupków znaków drogowych, pasów wyrównawczych nawierzchni chodnika (wzdłuż ścian budynków, cokołów, obrzeży): a) kostka granitowa gr. 4/6 cm i 9/11 cm, b) podsypka cementowo - piaskowa 1.2.5. Regulacja urządzeń sieci wodociągowo - kanalizacyjnej i gazowej należy dokonać regulacji wysokościowej skrzynek zaworów oraz włazów kanałowych pokryw studni. 1.2.6. Odwodnienie ulicy - kanalizacja deszczowa: Projektuje się nową sieć kanalizacji deszczowej na projektowanym odcinku drogi, do której podłącza się nowe wpusty deszczowe. Projektowane ukształtowanie niwelety drogi determinuje wykonanie trzech niezależnych odcinków kolektorów deszczowych. Pierwszy będzie odprowadzał wodę do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej w ulicy Sienkiewicza, drugi do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej w pasie drogowym ulicy Chopina i trzeci odcinek do projektowanej sieci kanalizacji deszczowej w pasie drogowym ulicy Kaczkowskiego. Sieć kanalizacyjną stanowi: 1. kolektor deszczowy wykonany z rur 2. przykanaliki i wpusty deszczowe 3. studzienki rewizyjne 4. studzienki wpustów deszczowych 1.4. Charakterystyka podstawowych materiałów. 1.4.1. Podbudowa pomocnicza tłuczeń łamany naturalny o frakcji 0/32 mm wg normy 1.4.2. Krawężnik betonowy a) typ uliczny szerokość 15 cm b) materiał: beton wibroprasowany klasy B - 35 c) rodzaje: - prostokątne ścięte 15 x 30 cm, - prostokątne wjazdowe 15 x 22 cm, - skośne lewe i prawe d) gatunek 1, e) dokumenty odniesienia : normy PN - EN 1340: 2004 1.4.3. Obrzeża chodnikowe : a) typ uliczny 100 x 30 x 8 cm b) materiał: beton wibroprasowany klasy B -35 c) gatunek 1 d) dokumenty odniesienia : normy BN-80/6775-03/01 i BN- 80/6775-03/04 1.4.4. Kostka kamienna: a) kostka granitowa, szara, nieregularna (uzupełniająca obróbki) - grubość - 10/10 cm, - klasa - I, - gatunek - 2, b) kostka granitowa, szara, nieregularna (uzupełnienia, obróbki) - grubość - 4/6 cm, - klasa - I, - gatunek - 2, 1.4.5. Kostka brukowa betonowa NOSTALIT: a) wzór: jezdnia - 12x9cm, kwadrat 12x12 cm, 12x16 cm, ostrokrawędziowa z infułami, kolor grafit - jezdnia, parking, wjazdy b) wzór: chodnik 12x9cm, kwadrat 12x12 cm, 12x16 cm, kolor szary, c) grubość - 8 cm, d) klasa wytrzymałościowa - 50, e) gatunek - I, f) metoda wytwarzania - wibroprasowanie, g) wymagania jakościowe: - wygląd zewnętrzny: - powierzchnie kostki powinny być pozbawione rys, pęknięć i ubytków betonu, - krawędzie elementów powinny być równe i proste, - tekstura i kolor powierzchni licowej powinny być jednorodne, - wytrzymałość na ściskanie nie mniejsza niż 50 MPa: - mrozoodporność: - po 30 cyklach zamrażania i rozmrażania próbek w 3 % roztworze NaCl lub po 150 cyklach zamrażania i rozmrażania w wodzie powinny być spełnione następujące warunki: próbki nie powinny wykazywać pęknięć i zarysowań powierzchni licowych, łączna, końcowa masa ubytków betonu próbek zamrażanych nie powinna przekraczać 5 %masy próbek nie zamrożonych, końcowe obniżenie wytrzymałości na ściskanie próbek zamrażanych nie powinno być większe niż 20 % , - nasiąkliwość - nie powinna przekraczać 5 %, - ścieralność - nie powinna przekraczać 3,50 mm, - szorstkość - wskaźnik szorstkości SRT powierzchni licowej, sprawdzony wahadłem angielskim powinien wynosić nie mniej niż 50 h) aprobata techniczna - producent betonowej kostki brukowej powinien posiadać aktualną aprobatę techniczną, i) deklaracja zgodności - dla każdej dostarczonej i wbudowanej partii kostki Wykonawca przekaże zamawiającemudeklarację zgodności producenta kostki. 1.4.6. kolektory deszczowe zaprojektowano z rur PCV-U o średnicy 500 mm o połączeniach kielichowych z uszczelką gumową. Nie wolno stosować rurociągów z rdzeniem spienionym. 1.4.7. studnie rewizyjne - zaprojektowano z kręgów żelbetowych z betonu B 40 o średnicy 1000 mm prefabrykowanym z elementem dennym z betonu B45 łączonych na uszczelki z przykryciem komory płytą nad studzienną z otworem śr. 625 w wersji do zabudowy w jezdni, wyposażone we włazy typu ciężkiego z zawiasem i wkładką tłumiąca klasy D 400. 1.4.8. studnie inspekcyjne ze względu na zbliżenie do sieci gazowej zaprojektowano dwie studnie z rury karbowanej DN - 425 i DN 600 jako niewłazowe, wyposażone we włazy typu ciężkiego z zawiasem i wkładką tłumiąca klasy D 400 oraz pierścieniem obciążającym. 1.4.9. przykanaliki zaprojektowano z rur z rur PVC - U i średnicy 160 mm 1.4.10. studzienki wpustów ulicznych zaprojektowano jako studzienki ściekowe betonowe o średnicy 500 mm z osadnikiem bez syfonu. 1.5. Rodzaj i ilość robót 1.5.1. Rodzaj i ilość robót zaprojektowanych do wykonania przedmiotu zamówienia zostały podane w tabeli przedmiaru robót. 1.6. Uwagi 1.6.1. Zakres robót i elementów do wykonania przez wykonawcę określony jest w tabeli przedmiaru robót. 1.6.2. Wartość zaprojektowanych przez zamawiającego robót należy określić na podstawie Formularza kosztorysu ofertowego. 1.6.3. Zamawiający założył, że wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. 1.6.4. Zawarte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne urządzeń, elementów, materiałów należy traktować jako przybliżenie ułatwiające ich dobór przez wykonawcę. Wykonawca może zaoferować urządzenia, elementy, materiały równoważne spełniające parametry, warunki określone w opisie i dokumentacji projektowej oraz posiadające wymagane aprobaty i certyfikaty..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Kwotę wadium ustala się w wysokości 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b, ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275), 3. Dowód wniesienia wadium - należy załączyć do oferty w formie oryginału. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr: 89 203000451110000000284750 - Starostwo Powiatowe w Nowej Soli, ul. Moniuszki 3 b, 67-100 Nowa Sól lub wpłaca w Kasie Starostwa Powiatowego (parter). 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców każdy z nich może złożyć wadium o takiej wartości by ich suma wynosiła 15 000,00 PLN. uwaga: w tytule przelewu proszę wpisać, czego dotyczy wadium (przetarg PN 21/2009/PZD)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych b. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych c. spełniają dodatkowe warunki szczególne określone w punkcie 8.5. niniejszej instrukcji, II. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. III. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: a. wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; b. wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; c. wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d. osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; e. spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; f. spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; g. spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; h. osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; i. podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; j. wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych. IV. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: a. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2; b. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; c. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3; d. nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. V. Dodatkowe warunki szczególne udziału wykonawców w postępowaniu: 1. dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - potencjał kadrowy (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców ich potencjał kadrowy będzie oceniany łącznie): - o zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy dysponujący osobami o niżej wymienionych kwalifikacjach: L.p. Stanowisko Wymagana liczba osób Wymagane uprawnienia i przynależność 1. Kierownik budowy lub robót(branża drogowa) 1 1. odpowiednie uprawnienia budowlane 2. przynależność do Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa 3. Kierownik budowy lub robót(branża sanitarna - dotyczy kanalizacji deszczowej drogi) 1 1. odpowiednie uprawnienia budowlane 2. przynależność do Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa VI. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Ocena zostanie dokonana w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę Formularz oferty oraz załączniki stanowiące jego integralną część a w szczególności: a) oświadczenia, o których mowa w punkcie 9.1 niniejszej instrukcji, b) dokumenty, o których mowa w punkcie 9.2 niniejszej instrukcji, c) zaakceptowaną umowę, d) zaakceptowaną gwarancję jakości, e) wypełniony Formularz kosztorysu ofertowego,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane Oświadczenia a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w formie oryginału) wzór formularza oświadczenia zamieszczony jest w Rozdziale III, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców każdy z nich musi złożyć oświadczenie); b) oświadczenie wskazujące części zamówienia, które wykonawca powierzy podwykonawcom (w formie oryginału); 2. Wymagane dokumenty: 2.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznychz dnia 29 stycznia 2004r. zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców każdy z nich musi złożyć n/w dokumenty): a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, c) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 2.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; b) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (chodzi o uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w odpowiedniej specjalności oraz wpis na listę członków Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę); 2.3. Inne wymagane dokumenty: a) Dowód wniesienia wadium (w formie oryginału) - wnosi się przed upływem terminu składania ofert, b) Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy (należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza) - Ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wykonawców (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców) w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, które w szczególności powinno: . jednoznacznie określać postępowanie do którego się odnosi, . precyzować zakres umocowania, . wskazywać pełnomocnika, . wyliczać wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, . być podpisane przez każdego wykonawcę, c) Stosowne pełnomocnictwo (należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza) do podpisania oferty w sytuacji, w której uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zapisu w rejestrze lub ewidencji. 2.4. Dokumenty zamienne wymagane od Wykonawców zagranicznych: 1. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w punkcie 9.2.1. a, b, c, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne li zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie ogłoszono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2. dokumenty o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składnia ofert. Dokument, o którym mowa w punkcie 1 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składnia ofert, 3. jeżeli w kraju pochodnia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://pzd-nowasol.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy zarząd Dróg w Nowej Soli ul. Wojska Polskiego 100 b pok. nr 1 - Sekretariat 67 - 100 Nowa Sól.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy zarząd Dróg w Nowej Soli ul. Wojska Polskiego 100 b pok. nr 1 - Sekretariat 67 - 100 Nowa Sól.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.