eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Przeprowadzenie zajęć doradztwa zawodowego dla uczniów zabrzańskich szkół ponadgimnazjalnych w roku szkolnym 2013/2014 Część I - Usługa grupowego doradztwa zawodowego w roku szkolnym 2013/2014 na rzecz maksymalnie 94 uczniów. Część II - Usługa indywidualnego doradztwa zawodowego w roku szkolnym 2013/2014 na rzecz maksymalnie 94 uczniów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-09

Zabrze: Przeprowadzenie zajęć doradztwa zawodowego dla uczniów zabrzańskich szkół ponadgimnazjalnych w roku szkolnym 2013/2014 Część I - Usługa grupowego doradztwa zawodowego w roku szkolnym 2013/2014 na rzecz maksymalnie 94 uczniów. Część II - Usługa indywidualnego doradztwa zawodowego w roku szkolnym 2013/2014 na rzecz maksymalnie 94 uczniów.
Numer ogłoszenia: 267818 - 2013; data zamieszczenia: 09.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zabrze , ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 32 3733537, 2710011, faks 32 3733427, 2710818.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zabrze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć doradztwa zawodowego dla uczniów zabrzańskich szkół ponadgimnazjalnych w roku szkolnym 2013/2014 Część I - Usługa grupowego doradztwa zawodowego w roku szkolnym 2013/2014 na rzecz maksymalnie 94 uczniów. Część II - Usługa indywidualnego doradztwa zawodowego w roku szkolnym 2013/2014 na rzecz maksymalnie 94 uczniów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: usługa przeprowadzenia zajęć doradztwa zawodowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w Zabrzu w roku szkolnym 2013/2014. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu systemowego pn.: Mam zawód - mam pracę w regionie, na podstawie umowy o dofinansowanie nr UDA-POKL.09.01.02-24-045/11-00, dofinansowany w ramach PO KL 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Programu operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 85.31.23.20-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania w szczególności koncesję, zezwolenie lub licencję. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie poradnictwa zawodowego zgodnie z art. 18 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. 2008 Nr 69 poz. 415 z późn. zm.), mianowicie wpis do rejestru agencji zatrudnienia w zakresie niniejszego przedmiotu zamówienia tj. w zakresie poradnictwa zawodowego. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia wykonawca przedstawi :- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Na potwierdzenie spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawca jest zobowiązany wykazać się nie mniej niż:- dla części I - 2 usługami o łącznym wymiarze nie mniejszym niż 10 godzin lekcyjnych (przyjmując, że jedna godzina lekcyjna to 45 minutlekcyjna to 45 minut) a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, o łącznej wartości nie mniejszym niż 10 000 zł w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na przeprowadzeniu grupowego doradztwa zawodowego w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dowody, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, -dla części II - 2 usługami o łącznym wymiarze nie mniejszym niż 20 godzin lekcyjnych (przyjmując, że jedna godzina lekcyjna to 45 minut) a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, o łącznej wartości nie mniejszej niż 25 000 zł w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na przeprowadzeniu indywidualnego doradztwa zawodowego w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dowody, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dotyczy wszystkich części : Dodatkowo warunkiem jest, aby ani jedna usługa spośród wszystkich usług wykonanych/wykonywanych z okresu trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, nie była niewykonana lub wykonana nienależycie. Dowodami określającymi czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty są: 1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej. W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie Rozporządzenia z dnia 19 lutego 2013 r. (Dz. U z 2013 r. poz.231), Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa wyżej, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca przedstawi dokumenty: -wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami; Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz zakres wykonywanych czynności: Dla części I - minimum 5 osób -doświadczenie zawodowe: polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jednej usługi grupowego doradztwa zawodowego w łącznym wymiarze nie mniejszym niż 10 godzin lekcyjnych (przyjmuje się, że godzina lekcyjna ma 45 minut). - następujące wykształcenie i kwalifikacje: - ukończone studia magisterskie w zakresie doradztwa zawodowego oraz posiadają przygotowanie pedagogiczne lub posiadają ukończone studia magisterskie na dowolnym kierunku i ukończone studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego oraz posiadają przygotowanie pedagogiczne, tj. kwalifikacje, o których mowa w § 22 ust. 1 Rozporządzenia ministra edukacji narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. 2009 nr 50 poz. 400); lub ukończone studia pierwszego stopnia w zakresie doradztwa zawodowego oraz posiadają przygotowanie pedagogiczne lub posiadają ukończone studia pierwszego stopnia na dowolnym kierunku (specjalności) i ukończone studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego oraz posiadają przygotowanie pedagogiczne, tj. kwalifikacje o których mowa w § 22 ust. 2 Rozporządzenia ministra edukacji narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. 2009 nr 50 poz. 400); lub ukończone studia pierwszego stopnia na dowolnym kierunku (specjalności) i posiadają kurs uzupełniający w zakresie doradztwa zawodowego oraz posiadają przygotowanie pedagogiczne; lub są doradcami zawodowymi lub doradcami zawodowymi I stopnia lub doradcami zawodowymi II stopnia w rozumieniu art. 94 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (j.t. Dz.U 2008 Nr 69 poz.415 z późn. zm.); lub są osobami wykonującymi zawód nauczyciela, psychologami albo pedagogami posiadającymi przygotowanie do prowadzenia zajęć związanych z wyborem kierunku kształcenia i zawodu. Dla części II - minimum 10 osób doświadczenie zawodowe: polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jednej usługi indywidualnego doradztwa zawodowego w łącznym wymiarze nie mniejszym niż 20 godzin lekcyjnych (przyjmuje się, że godzina lekcyjna ma 45 minut). - następujące wykształcenie i kwalifikacje: ukończone studia magisterskie w zakresie doradztwa zawodowego oraz posiadają przygotowanie pedagogiczne lub posiadają ukończone studia magisterskie na dowolnym kierunku i ukończone studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego oraz posiadają przygotowanie pedagogiczne, tj. kwalifikacje, o których mowa w § 22 ust. 1 Rozporządzenia ministra edukacji narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. 2009 nr 50 poz. 400); lub ukończone studia pierwszego stopnia w zakresie doradztwa zawodowego oraz posiadają przygotowanie pedagogiczne lub posiadają ukończone studia pierwszego stopnia na dowolnym kierunku (specjalności) i ukończone studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego oraz posiadają przygotowanie pedagogiczne, tj. kwalifikacje o których mowa w § 22 ust. 2 Rozporządzenia ministra edukacji narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. 2009 nr 50 poz. 400); lub ukończone studia pierwszego stopnia na dowolnym kierunku (specjalności) i posiadają kurs uzupełniający w zakresie doradztwa zawodowego oraz posiadają przygotowanie pedagogiczne; lub są doradcami zawodowymi lub doradcami zawodowymi I stopnia lub doradcami zawodowymi II stopnia w rozumieniu art. 94 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (j.t. Dz.U 2008 Nr 69 poz.415 z późn. zm.); lub są osobami wykonującymi zawód nauczyciela, psychologami albo pedagogami posiadającymi przygotowanie do prowadzenia zajęć związanych z wyborem kierunku kształcenia i zawodu. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca przedstawi dokumenty: - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż: 5 000 zł dla części I oraz 20 000 zł dla części II Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Na potwierdzenie spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawca jest zobowiązany wykazać się nie mniej niż:- dla części I - 2 usługami o łącznym wymiarze nie mniejszym niż 10 godzin lekcyjnych (przyjmując, że jedna godzina lekcyjna to 45 minutlekcyjna to 45 minut) a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, o łącznej wartości nie mniejszym niż 10 000 zł w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na przeprowadzeniu grupowego doradztwa zawodowego w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dowody, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, -dla części II - 2 usługami o łącznym wymiarze nie mniejszym niż 20 godzin lekcyjnych (przyjmując, że jedna godzina lekcyjna to 45 minut) a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, o łącznej wartości nie mniejszej niż 25 000 zł w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na przeprowadzeniu indywidualnego doradztwa zawodowego w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dowody, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dotyczy wszystkich części : Dodatkowo warunkiem jest, aby ani jedna usługa spośród wszystkich usług wykonanych/wykonywanych z okresu trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, nie była niewykonana lub wykonana nienależycie. Dowodami określającymi czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty są: 1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej. W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie Rozporządzenia z dnia 19 lutego 2013 r. (Dz. U z 2013 r. poz.231), Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa wyżej, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokumenty, o których mowa wyżej są składane w oryginale lub kopii i poświadczane za zgodność z oryginałem przez inne podmioty udostępniające wykonawcy odpowiednio potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia, wiedzę i doświadczenie oraz zdolności finansowe zgodnie z zapisami paragrafu 7 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U z 2013 r. poz. 231) Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany, jakie można wprowadzić do umowy o zamówienie publiczne Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: - zmiany terminu wykonania zamówienia oraz terminów pośrednich, o których mowa we wzorze umowy, w następujących przypadkach: - wystąpienie siły wyższej oznaczającej wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, -zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy tylko na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego i jednocześnie wydłużenia okresu realizacji usługi o czas trwania tych okoliczności w tym między innymi: w przypadku wystąpienia opóźnień w przekazywaniu środków finansowych z Instytucji Zarządzającej finansującej przedmiot zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia w całości lub części postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na doradztwo zawodowe grupowe i indywidualne w przypadku nieuruchomienia przez Instytucję Zarządzającą dotacji na realizację projektu systemowego Mam zawód - mam pracę w regionie w pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności: - zmiany personelu Wykonawcy lub Zamawiającego na skutek zdarzeń losowych, zmian kadrowo - personalnych. Zmiana kluczowego personelu wykonawcy może nastąpić wyłącznie pod warunkiem okazania uprawnień, co najmniej równoważnych, - zmiany podwykonawców w tym podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wymagane w SIWZ, - wprowadzenie dodatkowego personelu Wykonawcy, podwykonawcy lub nowego podwykonawcy z przyczyn o obiektywnym charakterze zaakceptowanych przez Zamawiającego pod warunkiem spełnienia warunków w zakresie nie mniejszym niż wymagane w SIWZ, - ustawowa zmiana stawki podatku VAT, której zastosowania nie będzie skutkowało zmianą wartości brutto umowy, - ograniczenia przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku kiedy Zamawiający nie mógł takiej sytuacji przewidzieć, tj. zmiany liczby uczestników, - zmiana danych Wykonawcy lub Zamawiającego ; w szczególności: zmiana adresu, zmiana nazwy, zmiana numeru rachunku bankowego, zmiany NIP, REGON W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany umowy z przyczyn, o których mowa wyżej, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy Wykonawca sporządzi protokół, który zostanie podpisany przez strony umowy. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu sporządzonego przez Zamawiającego i podpisanego przez strony umowy, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w części V do SIWZ wzór umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabrze.magistrat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zabrzu, Wydział Oświaty ul. Park Hutniczy 8, 41-800 Zabrze, pok. 10, 12, tel. (032) 373-35-91, (032) 373-35-48 fax (032) 271-66-30. Osoba przekazująca: Bożena Hazy,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Zabrzu, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Wolności 286; 41-800 Zabrze, pok. 303..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu systemowego pn.: Mam zawód - mam pracę w regionie, na podstawie umowy o dofinansowanie nr UDA-POKL.09.01.02-24-045/11-00, dofinansowany w ramach PO KL 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Dla części I - wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia nie później niż od dnia 09.09.2013r., i nie później niż do dnia 14.10.2013r. Dla części II - wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia nie później niż od dnia 21.10.2013r., i nie później niż do dnia 18.11.2013r.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa grupowego doradztwa zawodowego w roku szkolnym 2013/2014 na rzecz maksymalnie 94 uczniów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa grupowego doradztwa zawodowego w roku szkolnym 2013/14, na rzecz 94 uczniów. Zajęcia będą odbywały się w 5 grupach liczących około 20 osób (nie mniej niż 15 osób i nie więcej niż 25 osób), od poniedziałku do piątku, z możliwością przeprowadzenia zajęć w soboty za zgodą uczestników projektu, w godzinach nie pokrywających się z godzinami zajęć lekcyjnych tych uczniów, jednak nie wcześniej niż od godz. 8.00 i nie później niż do godz. 20.00. Zakres zamówienia obejmuje grupowe doradztwo zawodowe na rzecz uczniów w wymiarze 24 godzin lekcyjnych (przy czym za godzinę lekcyjną uważamy 45 minut) dla każdej z wyodrębnionych przez Zamawiającego grup. Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę godzin lekcyjnych doradztwa zawodowego grupowego. W przypadku zmiany liczby grup cena jednostkowa za usługę (tj. cena za godzinę lekcyjną doradztwa) nie ulegnie zmianie, a Wykonawca nie wniesie żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Rozliczenie nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu umowy, tj. na podstawie list obecności oraz Dzienników zajęć doradztwa grupowego każdej z grup, do prowadzenia, których Wykonawca jest zobowiązany. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia nie później niż od dnia 09.09.2013r., i nie później niż do dnia 14.10.2013r.. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeżeli zaistnieją obiektywne okoliczności niezależne od Wykonawcy uniemożliwiające wykonanie usługi i jednocześnie wydłużenia okresu realizacji usługi o czas trwania tych okoliczności..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa indywidualnego doradztwa zawodowego w roku szkolnym 2013/2014 na rzecz maksymalnie 94 uczniów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa indywidualnego doradztwa zawodowego w roku szkolnym 2013/14 na rzecz 94 uczniów. Zamawiający zastrzega możliwość nieuruchomienia 20% zamówienia, tj. zmniejszenia liczby osób objętych indywidualnym doradztwem zawodowym z 94 uczestników do 75 uczestników. W przypadku zmiany liczby osób objętych indywidualnym doradztwem zawodowym Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę godzin lekcyjnych indywidualnego doradztwa zawodowego. Cena jednostkowa za usługę (tj. cena za godzinę lekcyjną doradztwa) nie ulegnie zmianie, a Wykonawca nie wniesie żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. W takim przypadku rozliczenie nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu umowy, tj. na podstawie list obecności, prowadzonych przez Wykonawcę oraz na podstawie Indywidualnych Planów Rozwoju Zawodowego, które Wykonawca zobowiązany jest utworzyć dla każdego z uczniów uczestniczących w zajęciach. Grupa uczniów będących odbiorcami doradztwa indywidualnego zostanie wyłoniona z grupy uczniów będących uczestnikami zajęć doradztwa grupowego (które poprzedza doradztwo indywidualne). Każdy z zakwalifikowanych do doradztwa indywidualnego uczniów będzie miał możliwość skorzystania z 9 godzin lekcyjnych doradztwa indywidualnego. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia nie później niż od dnia 21.10.2013r., i nie później niż do dnia 18.11.2013r. Zajęcia z doradztwa indywidualnego będą się odbywać od poniedziałku do soboty, w godzinach nie pokrywających się z godzinami zajęć lekcyjnych tych uczniów, jednak nie wcześniej niż od godz. 8.00 i nie później niż do godz. 20.00. Przy czym zajęcia indywidualnego doradztwa zawodowego w soboty mogą być realizowane jedynie z każdorazowo wyrażoną zgodą ucznia i w godzinach uwzględniających jego osobiste plany. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeżeli zaistnieją obiektywne okoliczności niezależne od wykonawcy uniemożliwiające wykonanie usługi i jednocześnie wydłużenia okresu realizacji usługi o czas trwania tych okoliczności..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.