To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-12
Warszawa: Dostawa sprzętu medycznego, sprzętu do fizykoterapii oraz mebli medycznych do Przychodni Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście z siedzibą w Warszawie przy ul. Ciołka 11
Numer ogłoszenia: 267799 - 2011; data zamieszczenia: 12.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 248151 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście, ul. E. Ciołka 11, 01-445 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8360191, faks 22 8378127.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego, sprzętu do fizykoterapii oraz mebli medycznych do Przychodni Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście z siedzibą w Warszawie przy ul. Ciołka 11.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część 1: Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego sprzętu medycznego wraz z jego dostawą do Przychodni przy ul. Dragonów 6A, Chmielnej 14, Elekcyjnej 54, Grzybowskiej 34, Ciołka 11 i Płockiej 49 w Warszawie. Zakup obejmuje rozładunek, wniesienie, montaż, uruchomienie, odbiór przez Wykonawcę opakowań po sprzęcie oraz przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi. Wymagany okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi minimum 24 miesiące liczone od dnia podpisania przez obie strony: protokołu bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia, protokołu montażu/ instalacji/poprawności działania. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (rok produkcji 2011), kompletny, oznakowany znakiem CE, musi posiadać niezbędne instrukcje, gwarancję i dokumentację w języku polskim a dostarczony sprzęt medyczny dodatkowo musi posiadać wpis do rejestru wyrobu medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ oraz opis parametrów technicznych sprzętów medycznych stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ Część 2: Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego sprzętu do fizykoterapii wraz z jego dostawą do Przychodni przy ul. Dragonów 6 A w Warszawie. Zakup obejmuje rozładunek, wniesienie , odbiór przez Wykonawcę opakowań po sprzęcie oraz przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi. Wymagany okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi minimum 24 miesiące liczone od dnia podpisania przez obie strony: protokołu bezusterkowego odbioruprzedmiotu zamówienia, protokołu montażu/ instalacji/poprawności działania. Dostarczony sprzęt do fizykoterapii musi być fabrycznie nowy (rok produkcji 2011), kompletny, oznakowany znakiem CE, musi posiadać niezbędne instrukcje, gwarancję i dokumentację w języku polskim a dostarczony sprzęt dodatkowo musi posiadać wpis do rejestru wyrobu medycznego o ile przepisy tego wymagają. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ. Jednocześnie : Wytwórca, importer i dystrybutor wprowadzający do obrotu na terytorium RP lub sprowadzający na terytorium RP w celu używania na tym terytorium wyrób, który dla prawidłowego i bezpiecznego działania wymaga specjalnych części zamiennych , części zużywalnych lub materiałów eksploatacyjnych określonych przez wytwórcę wyrobu, załącza do wyrobu wykaz dostawców takich części i materiałów. Wytwórca, importer i dystrybutor wprowadzający do obrotu na terytorium RP lub sprowadzający na terytorium RP w celu używania na tym terytorium wyrób, który dla prawidłowego i bezpiecznego działania wymaga fachowej instalacji, okresowej konserwacji, okresowej lub doraźnej obsługi serwisowej, aktualizacji oprogramowania, okresowych lub doraźnych przeglądów, regulacji, kalibracji, wzorcowań, sprawdzeń lub kontroli bezpieczeństwa - które zgodnie z instrukcją używania wyrobu nie mogą być wykonane przez użytkownika - załącza do wyrobu wykaz podmiotów upoważnionych przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do wykonania tych czynności. Podmiot zamieszczony w wykazie, o którym mowa w powyższym ustępie powinien: - dysponować określonym przez wytwórcę zapleczem technicznym, częściami zamiennymi, częściami zużywalnymi i materiałami eksploatacyjnymi ; - posiadać określone przez wytwórcę instrukcje serwisowe oraz odpowiednie procedury i instrukcje wykonywania czynności; - zatrudniać osoby posiadające określone przez wytwórcę kwalifikacje i doświadczenie zawodowe. Część 3 : Dostawa oraz montaż mebli medycznych: 1. Jednorazowa dostawa mebli, w ilości i rodzaju określonym w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ, spełniających wymagania w nim zawarte, obejmujące ich transport, dostawę, rozładunek, wniesienie, montaż, rozmieszczenie, ustawienie, przekazanie do użytkowania i odbiór opakowań. Przez jednorazową dostawę Zamawiający rozumie jedną dostawę do poszczególnej Przychodni. 2. Miejsca dostawy: a/ Poradnia Zdrowia Psychicznego Dorosłych, ul. Mariańska 1, 00-144 Warszawa; b/ Przychodnia Lekarska ul. Grzybowska 34, 00-863 Warszawa; c/ Przychodnia Specjalistyczna, ul. Dragonów 6 A, 00-467 Warszawa. d/ Przychodnia Rehabilitacyjna Mokotowska 15 00- 640 Warszawa 3. Dostarczone meble muszą posiadać minimum 24 miesięczną gwarancję. 4. Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy w opakowaniu jednostkowym wskazującym nazwę producenta, typ i model. 5. Dostarczone meble muszą być pierwszej jakości. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia w Przychodni ciągów komunikacyjnych, drzwi, ościeżnic, ścian przed zniszczeniem. Wszelkie uszkodzenia, obicia, zarysowania itp. powstałe w wyniku wykonywania czynności związanych z dostawą, rozładunkiem, montażem, rozmieszczeniem Wykonawca usunie na własny koszt Wykonawca zobowiązany jest w ofercie wskazać część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.19.62.00 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych 33.19.20.00 - Meble medyczne 33.19.11.10 - Autoklawy 33.19.70.00 - Medyczne urządzenia komputerowe 31.52.10.00 - Lampy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa sprzętu medycznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDEN-INMED Sp. z o.o., ul. Wenedów 2, 75-847 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 110361,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 95646,00
Oferta z najniższą ceną: 95646,00 / Oferta z najwyższą ceną: 103425,09
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa sprzętu do fizykoterapii
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDEN-INMED Sp. z o.o., ul. Wenedów 2, 75-847 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28121,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30544,14
Oferta z najniższą ceną: 30544,14 / Oferta z najwyższą ceną: 30544,14
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa oraz montaż mebli medycznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDEIR Przemysław Fila, ul. Lipowa 17/4, 65-028 Zielona Góra, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18134,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20505,84
Oferta z najniższą ceną: 20505,84 / Oferta z najwyższą ceną: 30081,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usługi administracji i utrzymania w sprawności systemu CallCenter.
- Bieżące utrzymanie mieszkaniowego zasobu m.st. Warszawy w sprawności technicznej w zakresie branży sanitarnej - teren AOM Nr 2 i Nr 3.
- Dostawa odczynników genetycznych - wg 2 pakietów.
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych i odpadów wielkogabarytowych z nieruchomości Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie.
- Wykonanie inwestycji pn. "Część 1 - Rozbudowa ul. Jana Pawła II w Dzielnicy Wesoła. Realizacja projektów z Budżet Obywatelskiego w ul. Gwiaździstej i ul. Dzieci Warszawy; Część 2 - Budowa drogi dla...
- Ewaluacja wdrażania i realizacji Edycji 2023 Programu Dom Kultury+ Narodowego Centrum Kultury
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ambulansu drogowego typu B oraz ambulansu drogowego typu C wraz z wyposażeniem medycznym, znak ZP/11/2024
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora
- "Biblioteka blisko ludzi"- modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej w Pyskowicach. Przebudowa wypożyczalni i czytelni dla dorosłych
- Dostawa gastroskopu pediatrycznego dla Kliniki Pediatrii, Gastroenterologii i Żywienia
- Zakup ambulansu typu C w zabudowie kontenerowej na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Bydgoszczy
- Sukcesywna dostawa jednorazowego, wysokospecjalistycznego sprzętu medycznego do chirurgicznych zabiegów minimalnie inwazyjnych i zmniejszania żołądka do Szpitala Miejskiego im. F. Raszei w Poznaniu
więcej: Lampy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.