eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucyjnej1. do pomieszczeń biurowych w lokalach przy ul. Górna 3/1 i 3/2 oraz do lokalu mieszkalnego przy ul. Górna 3/5 w Polkowicach, 2. do pomieszczeń bi



Ogłoszenie z dnia 2008-10-15

Polkowice: Dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucyjnej: 1. do pomieszczeń biurowych w lokalach przy ul. Górna 3/1 i 3/2 oraz do lokalu mieszkalnego przy ul. Górna 3/5 w Polkowicach, 2. do pomieszczeń biurowych w lokalu przy ul. Górna 6 w Polkowicach, 3. do pomieszczeń biurowych w lokalu przy ul. Górna 4 w Polkowicach 4. do pomieszczeń biurowych w budynku przy ul. Spółdzielcza 2 w Polkowicach, 5. do pomieszczeń biurowych w lokalu przy ul. Rynek
Numer ogłoszenia: 267777 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Polkowicach , ul. Górna 2, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 7461518.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatpolkowicki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucyjnej: 1. do pomieszczeń biurowych w lokalach przy ul. Górna 3/1 i 3/2 oraz do lokalu mieszkalnego przy ul. Górna 3/5 w Polkowicach, 2. do pomieszczeń biurowych w lokalu przy ul. Górna 6 w Polkowicach, 3. do pomieszczeń biurowych w lokalu przy ul. Górna 4 w Polkowicach 4. do pomieszczeń biurowych w budynku przy ul. Spółdzielcza 2 w Polkowicach, 5. do pomieszczeń biurowych w lokalu przy ul. Rynek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucyjnej: 1) do pomieszczeń biurowych w lokalach przy ul. Górna 3/1 i 3/2 oraz do lokalu mieszkalnego przy ul. Górna 3/5 w Polkowicach, 2) do pomieszczeń biurowych w lokalu przy ul. Górna 6 w Polkowicach, 3) do pomieszczeń biurowych w lokalu przy ul. Górna 4 w Polkowicach 4) do pomieszczeń biurowych w budynku przy ul. Spółdzielcza 2 w Polkowicach, 5) do pomieszczeń biurowych w lokalu przy ul. Rynek 31 w Polkowicach, 6) do pomieszczeń biurowych w lokalu przy ul. Rynek 30 w Polkowicach. Parametry dostarczanej energii elektrycznej układu zasilania +/- 10%. Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie - Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (Dz. U. Nr 89 z 2006 r., poz. 625 ze zm.), przepisach wykonawczych do tej ustawy, a w szczególności Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 roku w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. Nr 93, poz.623), Taryfie dla energii elektrycznej sprzedawcy, Taryfie dla usług dystrybucji energii elektrycznej właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego (Taryfie OSD), Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) oraz powszechnie obowiązujących przepisach prawnych. 2 Przedmiot zamówienia w okresie realizacji będzie obejmował: 2.1 Dostawę energii elektrycznej zgodnie z obowiązującymi parametrami jakościowymi energii elektrycznej ustalonymi w ustawie Prawo Energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r. (Dz.U. z 2006 nr 89, poz. 625 z późn. zm.), a w szczególności w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 roku w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. Nr 93, poz.623), 2.2 Instalację i wymianę na własny koszt układu pomiarowo-rozliczeniowego, 2.3 Bezzwłoczną likwidację przerw w dostarczaniu energii elektrycznej, 2.4 Informowanie odbiorcy o planowanych przerwach w dostawie energii elektrycznej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65.31.00.00 - Przesył energii elektrycznej 40.10.00.00 - 40.10.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 5.1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności i koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; 5.1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadają aktualną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania energii elektrycznej dla obiektów Zamawiającego; 5.1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5.1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia - nie spełnia, czyli: nie spełnia warunku - za brak dokumentu, spełnia warunek - za przedstawienie ważnego dokumentu lub kompletu dokumentów (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne by było unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 5.1.1 Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 6.2 W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w pkt. 5.1.1 Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty aktualną koncesje na obrót energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; 6.2.1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w pkt. 5.1.2. - 5.1.4, Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył: - oświadczenie zgodnie z art. 44 ustawy P.z.p., zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; - oświadczenie o posiadaniu aktualnej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania energii elektrycznej dla obiektów Zamawiającego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatpolkowicki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Polkowicach, ul. Górna 2, 59-100 Polkowice.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Polkowicach, ul. Górna 2, 59-100 Polkowice, Kancelaria Ogólna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.