Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-05-22
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Siedlce: remont I i II piętra Sądu Rejonowego w Siedlach przy ul. Świrskiego 17
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Sąd Okręgowy w Siedlcach, do kontaktów: - w zakresie spraw formalnoprawnych specjalista d/s zam. publicz. Leszek Chmielewski, tel/fax (025)640-70-15;-w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia st. inspektor d/s inwestycji Janusz Konieczny, tel/fax (025)633-14-08, ul. Sądowa 2, 08-100 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6325235 w. 203, fax 025 6326198, e-mail: leszek.ch@sosiedlce.internetdsl.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont I i II piętra Sądu Rejonowego w Siedlach przy ul. Świrskiego 17. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont I i II piętra Sądu Rejonowego w Siedlcach przy ul. Świrskiego 17, polegający na wykonaniu robót budowlanych przy czynnym obiekcie (w tym instalacyjnych), których charakter i zakres został określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w przygotowanej dokumentacji projektowej. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: 08-110 Siedlce, ul. Świrskiego 17. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.12 - Sądy Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.12 - Roboty budowlane w zakresie budynków sądowych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Remont I i II piętra Sądu Rejonowego w Siedlcach przy ul. Świrskiego 17, polegający na wykonaniu robót budowlanych przy czynnym obiekcie (w tym instalacyjnych), zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz przygotowaną dokumentacją projektową. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3;
III.1) Wymagane wadium: 8.000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)Spełniają wymagania z art.22 ust.1 Pzp; 2)Wykonali w sposób należyty w charakterze wykonawcy w okresie ostatnich 5 lat(2001-2006), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, min.1 robotę budowlaną dot.obiektów kubaturowych,o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto każda, odpowiadającą swoim rodzajem robotom bud. stanowiącym przedmiot zam. 3)Dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedm.zam.,tj.osobami,które będą skierowane do pełnienia samodziel.funkcji kier.w bud.,(w tym kierownika budowy),związanych z realizacją robót bud.i które posiadają:-uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji kierowniczych w bud.wymagane zgodnie z przep.ustawy z 07.07.94r.Prawo budowl.,-aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,- min.3 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika bud.(wymagane dla kierownika bud.); 4) Posiadają aktualną polisę OC o wartości min. 100.000,00 zł; 5) Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 350.000,00 zł.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 07.07.2006, cena - 61. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 07.07.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.07.2006, godzina 10:30, Sąd Okręgowy w Siedlach, ul. Sądowa 2, 08-100 Siedlce, pok. nr 209.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 15.05.2006.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa medycznych środków materiałowych i produktów farmaceutycznych w zakresie zabezpieczenia działalności bieżącej na rzecz 28 WOG oraz jednostek i instytucji będących na jego zaopatrzeniu w 2024r.
- GRUPOWE UBEZPIECZENIE OD NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW STUDENTÓW JEDNOLITYCH STUDIÓW MAGISTERSKICH, STUDIÓW PIERWSZEGO, DRUGIEGO I TRZECIEGO STOPNIA ORAZ DOKTORANTÓW
- Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3617W na odcinku Golice - Golice-Kolonia
- Modernizacja sufitu podwieszonego Auli Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu w Siedlcach zlokalizowanego przy ul. Żytniej 39 w Siedlcach według formuły zaprojektuj i wybuduj
- Wyk. przeg. i kons., serw. bież., napr. i usu. awarii urz. bram i drzwi przes., gar., szlab. wjaz., br. obr. i zapór antyter. znajdujących się na ter. komp. wojs. będących na zaop. 28 WOG w Siedlcach
- Przebudowa ulicy Południowej w miejscowości Żelków - Kolonia, Gmina Siedlce
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- Remont łazienek na parterze w budynku sali gimnastycznej Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- Budowa budynku Przedszkola i świetlicy szkolnej w miejscowości Stare Juchy, gmina Stare Juchy
- Sukcesywne wykonywanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych, związanych z usuwaniem awarii oraz skutków awarii w obiektach Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Poprawa efektywności energetycznej w budynkach komunalnych w Gminie Zębowice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.