eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemiatycze › wykonanie remontu elewacji kościoła parafialnego p.w. Wniebowzięcia NMP w Siemiatyczach



Ogłoszenie z dnia 2007-05-11

POZYCJA 26757

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Siemiatycze: wykonanie remontu elewacji kościoła parafialnego p.w. Wniebowzięcia NMP w Siemiatyczach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Wniebowzięcia NMP w Siemiatyczach, do kontaktów: Ks. Bogusław Kiszko, Arkadiusz Mateńko, ul. 3-go Maja 2, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 085 6552402, 604402732, 600408099. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Parafia Rzymskokatolicka; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu elewacji kościoła parafialnego p.w. Wniebowzięcia NMP w Siemiatyczach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Siemiatycze, ul. 3-go Maja 2. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: wykonanie remontu elewacji kościoła poprzez zbicie zmurszałych i zawilgoconych tynków, naprawę murów polegającą na wymianie cegieł i spoin, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, wykonanie nowych tynków, odtworzenie detali architektonicznych, malowanie elewacji, remont stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę rur spustowych i obróbek blacharskich oraz inne roboty określone dokumentacją projektową. Budynek wpisany jest do rejestru zabytków województwa podlaskiego pod nr 47 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie wymaga się 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 6 000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 0/100) wniesionym w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, - poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (wyłącznie poręczenie pieniężne) - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 2. Wadium w akceptowalnej formie powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert (tj. 06.06.2007r. godz. 15:00) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Warunek uważa się spełniony, jeżeli: a) Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu działania odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. b) Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie robót ogólnobudowlanych objętych zamówieniem oraz zaświadczenie o przynależności do izb w rozumieniu ustawy z 15.12.2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r nr 5, poz. 42 z późn. zm.), oraz zaświadczenie o spełnianiu wymagań dotyczących kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004r. Nr 150, poz. 1579), 1.2. posiadają wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz pracowników zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek uważa się za spełniony, jeżeli: a) Wykonawca posiada rusztowania ramowe elewacyjne w ilości 860 m kw. b) Warunek uważa się za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, roboty budowlane polegające na remoncie elewacji budynków wpisanych do rejestru zabytków, w ilości co najmniej 8 szt., w tym co najmniej 5 szt. zabytkowych budynków sakralnych. Do formularza dołączyć dokumenty, wystawione przez inwestora robót, potwierdzające rodzaj wykonanych robót oraz że zostały one wykonane należycie. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia. Warunek uważa się za spełniony, jeżeli: a) Wykonawca posiada zapewnione środki finansowe do wysokości 25% ceny złożonej oferty. Przez zapewnione środki finansowe rozumie się środki własne zgromadzone na podstawowym rachunku bankowym, jak również zdolność kredytową Wykonawcy. b) Wykonawca posiada umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem robót budowlanych na kwotę co najmniej 50 000,00zł. 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełniania warunków przetargu komisja przetargowa dokona zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia" na podstawie informacji przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie i załącznikach do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie któregokolwiek z wymienionych warunków, a także niespełnienie innych wymagań określonych ustawą skutkowało będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy, który został wykluczony z postępowania, uznaje się za odrzuconą Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz oferty, b) kosztorys ofertowy, c) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki wymagane w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówieniach publicznych (formularz) d) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat związanych z działalnością Wykonawcy, albo że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, e) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, albo że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, f) informacja z Centralnego Rejestru Karnego lub równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24, ust. 1, pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych, g) informacja z Centralnego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24, ust. 1, pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych. h) aktualny odpis dokumentu potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), wystawiony, lub którego aktualność została potwierdzona przez organ wystawiający, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. i) dokument potwierdzający, że osoby nadzorujące, odpowiedzialne za wykonanie zamówienia, posiadają uprawnienia umożliwiające realizację zadania (uprawnienia budowlane w odpowiednim zakresie). j) aktualne zaświadczenie osób odpowiedzialnych za wykonanie zadania o przynależności do izb w rozumieniu ustawy z 15.12.2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r nr 5, poz. 42 z późn. zm.), k) dokument potwierdzający, że osoby kierujące robotami spełniają wymagania dotyczące kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004r. Nr 150, poz. 1579), l) wykaz urządzeń i narzędzi, jakie posiada Wykonawca, niezbędnych do wykonania zamówienia (formularz), m) wykaz zamówień wykonanych w okresie ubiegłych 5 lat, o rodzaju i wartości porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia (formularz), n) dokumenty potwierdzające, iż roboty wymienione w wykazie z ppkt m), zostały wykonane należycie. o) informacja banku potwierdzająca wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (informacja musi uwidaczniać zabezpieczenie środków finansowych w wysokości ceny ofertowej - wyrażone wartością liczbową), p) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drohiczyn.opoka.org.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie kancelarii parafialnej lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2007 godzina 15:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.06.2007, godzina 16:30, kancelaria parafialna przy ul. 3-go Maja 2 w Siemiatyczach.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.