eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zapolice › Świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć w ramach projektu KOLOROWE DNI TYGODNIA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-24

Zapolice: Świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć w ramach projektu KOLOROWE DNI TYGODNIA
Numer ogłoszenia: 267488 - 2012; data zamieszczenia: 24.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zapolice , Plac Strażacki 5, 98-161 Zapolice, woj. łódzkie, tel. 43 8231982, faks 43 8231982.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zapolice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć w ramach projektu KOLOROWE DNI TYGODNIA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć w ramach projektu KOLOROWE DNI TYGODNIA - projekt systemowy finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego działanie: 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienia wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałanie: 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (minimalizujących trudności w uczeniu się i opanowywaniu niezbędnych umiejętności oraz podnoszących poziom wiedzy i umiejętności) w klasach I-III Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół Ogólnokształcących, dla której organem prowadzącym jest Gmina Zapolice. Zajęcia będą odbywały się w roku szkolnym 2012/2013. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentowanie zajęć dodatkowych dla uczniów, dostosowanie treści zajęć do potrzeb uczniów oraz kontrolę właściwej liczebności uczniów na zajęciach. Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć: dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu (korygujących poziom wiedzy i umiejętności); logopedycznych - korygujących wady wymowy; gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy; socjoterapeutycznych dla uczniów mających trudności z prawidłowym funkcjonowaniem w szkole i w grupie rówieśniczej; zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem tematyki matematyczno - przyrodniczej. Przedmiot zamówienia obejmuje 17 części - oddzielnych typów zajęć. Oferty można składać na dowolną ilość części. Dla każdej części zamówienia będzie oddzielnie wybierana oferta najkorzystniejsza. W ramach każdej części przewidziane jest przeprowadzenie określonej ilości godzin lekcyjnych (1 godzina = 45 minut), wynikających z diagnozy. Usługi edukacyjne będą realizowane w dniach i godzinach uzgodnionych pomiędzy dyrektorem szkoły a wyłonionym wykonawcą (dokładne godziny odbywania zajęć zostaną ustalone w terminie 20 - 29 sierpnia 2012r. i wpisane w plan lekcji na rok szkolny 2012/ 2013). I. Zajęcia korygujące poziom wiedzy i umiejętności Część I.1: 1 grupa, 30 godzin, do 8 uczniów w grupie - zajęcia mające na celu wyrównywanie i korygowanie niedoborów wiedzy i umiejętności w zakresie techniki czytania i czytania ze zrozumieniem, pisania i liczenia na poziomie klasy pierwszej szkoły podstawowej, zgodnie z wymogami podstawy programowej; Część I.2: 1 grupa, 30 godzin, do 8 uczniów w grupie - zajęcia mające na celu wyrównywanie i korygowanie niedoborów wiedzy i umiejętności w zakresie techniki czytania i czytania ze zrozumieniem, pisania i liczenia na poziomie klasy pierwszej szkoły podstawowej, zgodnie z wymogami podstawy programowej; Część I.3: 1 grupa, 30 godzin, do 8 uczniów w grupie - zajęcia mające na celu wyrównywanie i korygowanie niedoborów wiedzy i umiejętności w zakresie techniki czytania i czytania ze zrozumieniem, pisania i liczenia na poziomie klasy drugiej szkoły podstawowej, zgodnie z wymogami podstawy programowej; Część I.4: 1 grupa, 30 godzin, do 8 uczniów w grupie - zajęcia mające na celu wyrównywanie i korygowanie niedoborów wiedzy i umiejętności w zakresie techniki czytania i czytania ze zrozumieniem, pisania i liczenia na poziomie klasy drugiej szkoły podstawowej, zgodnie z wymogami podstawy programowej; Część I.5: 1 grupa, 30 godzin, do 8 uczniów w grupie - zajęcia mające na celu wyrównywanie i korygowanie niedoborów wiedzy i umiejętności w zakresie techniki czytania i czytania ze zrozumieniem, pisania i liczenia na poziomie klasy trzeciej szkoły podstawowej, zgodnie z wymogami podstawy programowej II. Zajęcia specjalistyczne - logopedyczne Część II.1: 1 grupa, 30 godzin, do 4 uczniów w grupie - zajęcia mające na celu wyćwiczenie poprawnej artykulacji głosek oraz poprawnego zapisywania i wymawiania wyrazów w zakresie omawianych głosek wśród uczniów klas pierwszych szkoły podstawowej; Część II.2: 1 grupa, 30 godzin, do 4 uczniów w grupie - zajęcia mające na celu wyćwiczenie poprawnej artykulacji głosek oraz poprawnego zapisywania i wymawiania wyrazów w zakresie omawianych głosek wśród uczniów klas pierwszych i drugich szkoły podstawowej; Część II.3: 1 grupa, 30 godzin, do 4 uczniów w grupie - zajęcia mające na celu wyćwiczenie poprawnej artykulacji głosek oraz poprawnego zapisywania i wymawiania wyrazów w zakresie omawianych głosek wśród uczniów klas drugich szkoły podstawowej; Część II.4: 1 grupa, 30 godzin, do 4 uczniów w grupie- zajęcia mające na celu wyćwiczenie poprawnej artykulacji głosek oraz poprawnego zapisywania i wymawiania wyrazów w zakresie omawianych głosek wśród uczniów klas drugich i trzecich szkoły podstawowej; III. Zajęcia specjalistyczne - socjoterapeutyczne Część III.1: 1 grupa, 30 godzin, do 10 uczniów w grupie - zajęcia mogące, w zależności od koncepcji i programu terapeutycznego, obejmować poznawanie przez grupę dzieci różnorodnych zagadnień, pozwalających im sprawniej funkcjonować i radzić sobie z różnymi problemami, m. in. sposobów i motywacji uczenia się rozpoznawania emocji, zmiana sądów urazowych, zaburzonych zachowań, nabywanie umiejętności takich jak asertywność, podejmowanie decyzji, szukanie wsparcia i pomocy itp. wśród uczniów klas I - III szkoły podstawowej; Część III.2: 1 grupa, 30 godzin, do 10 uczniów w grupie zajęcia mogące, w zależności od koncepcji i programu terapeutycznego, obejmować poznawanie przez grupę dzieci różnorodnych zagadnień, pozwalających im sprawniej funkcjonować i radzić sobie z różnymi problemami, m. in. sposobów i motywacji uczenia się rozpoznawania emocji, zmiana sądów urazowych, zaburzonych zachowań, nabywanie umiejętności takich jak asertywność, podejmowanie decyzji, szukanie wsparcia i pomocy itp. wśród uczniów klas I - III szkoły podstawowej. IV. Zajęcia specjalistyczne - gimnastyka korekcyjna Część IV.1: 1 grupa, 30 godzin, do 8 uczniów w grupie - zajęcia mające na celu prowadzenie ćwiczeń ogólnorozwojowych, służących wyeliminowaniu wad postawy i harmonijnemu rozwojowi fizycznemu oraz wytworzeniu nawyku utrzymania prawidłowej postawy i umiejętnemu stosowaniu go w życiu u uczniów klas I - III szkoły podstawowej; Część IV.2: 1 grupa, 30 godzin, do 8 uczniów w grupie- zajęcia mające na celu prowadzenie ćwiczeń ogólnorozwojowych, służących wyeliminowaniu wad postawy i harmonijnemu rozwojowi fizycznemu oraz wytworzeniu nawyku utrzymania prawidłowej postawy i umiejętnemu stosowaniu go w życiu u uczniów klas I - III szkoły podstawowej. V. Zajęcia matematyczno - przyrodnicze dla uczniów uzdolnionych Część V.1: 1 grupa, 30 godzin, do 8 uczniów w grupie - zajęcia mające na celu rozwijanie zainteresowań matematyczno - przyrodniczych, rozwijanie wyobraźni ucznia, umiejętności twórczego i logicznego myślenia oraz wdrażanie do samodzielnej pracy i doskonalenie własnych metod uczenia się wśród uczniów klasy drugiej szkoły podstawowej; Część V.2: 1 grupa, 30 godzin, do 8 uczniów w grupie - zajęcia mające na celu rozwijanie zainteresowań matematyczno - przyrodniczych, rozwijanie wyobraźni ucznia, umiejętności twórczego i logicznego myślenia oraz wdrażanie do samodzielnej pracy i doskonalenie własnych metod uczenia się wśród uczniów klasy drugiej szkoły podstawowej; Część V.3: 1 grupa, 30 godzin, do 8 uczniów w grupie- zajęcia mające na celu rozwijanie zainteresowań matematyczno - przyrodniczych, rozwijanie wyobraźni ucznia, umiejętności twórczego i logicznego myślenia oraz wdrażanie do samodzielnej pracy i doskonalenie własnych metod uczenia się wśród uczniów klasy trzeciej szkoły podstawowej; Część V.4: 1 grupa, 30 godzin, do 8 uczniów w grupie- zajęcia mające na celu rozwijanie zainteresowań matematyczno - przyrodniczych, rozwijanie wyobraźni ucznia, umiejętności twórczego i logicznego myślenia oraz wdrażanie do samodzielnej pracy i doskonalenie własnych metod uczenia się wśród uczniów klasy drugiej trzeciej podstawowej. W ramach Umowy Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania w szczególności następujących czynności: 1) ścisłej współpracy z dyrektorem szkoły przy realizacji zajęć w ramach projektu KOLOROWE DNI TYGODNIA; 2) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych, w godzinach dostosowanych do planu lekcji szkolnych oraz planu dowozu dzieci do szkoły i warunków szkoły; 3) prawidłowego i systematycznego dokumentowania zajęć pozalekcyjnych w kartach czasu pracy, dziennikach zajęć, listach obecności, kartach ewaluacji; 4) sporządzania miesięcznych sprawozdań z realizacji zajęć i osiągnięcia wskaźników realizacji rezultatów projektu; 5) sporządzenia najpóźniej w terminie 5 dni przed rozpoczęciem poszczególnych semestrów w roku szkolnym 2012/2013 szczegółowego harmonogramu zajęć w oparciu o harmonogram ogólny stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ, planu zajęć szkolnych w danym semestrze oraz zakresu zajęć dla uczestników projektu KOLOROWE DNI TYGODNIA i przedstawienia ww. dokumentów do akceptacji dyrektorowi szkoły/ asystentowi koordynatora projektu; 6) zrealizowania programu zajęć zgodnie ze złożoną ofertą i przez osoby w niej wskazane z wykorzystaniem pomocy dydaktycznych udostępnionych przez Zamawiającego; 7) realizacji przedmiotu Umowy zgodnie z uzgodnionym z dyrektorem/ asystentem koordynatora projektu szkoły harmonogramem zajęć, 8) comiesięcznego przekazywania w formie elektronicznej i pisemnej informacji dyrektorowi szkoły/ asystentowi koordynatora projektu o stanie realizacji przedmiotu umowy, w tym liczbie zrealizowanych godzin (karty pracy, dzienniki lekcyjne), stopniu osiągnięcia wskaźników rezultatów; 9) wspomagania promocji i ewaluacji przedmiotu Umowy, w tym informowania o finansowaniu przedmiotu umowy ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ścisłej współpracy z asystentem koordynatora projektu w mierzeniu rezultatów przedmiotu umowy; 10) mierzenia rezultatów założonych w projekcie za pomocą testów umiejętności, sprawdzianów itp. (przeprowadzonych przed rozpoczęciem zajęć, w razie potrzeb w trakcie realizacji oraz na zakończenie projektu); 11) osiągnięcia rezultatów założonych we wniosku do projektu KOLOROWE DNI TYGODNIA, który stanowi załącznik nr 10 do SIWZ; 12) opisu w dziennikach zajęć diagnozy problemu i analizy rezultatów założonych i osiągniętych przez uczniów - uczestników przedmiotu umowy we wstępnym etapie projektu, po upływie 50% zaplanowanych godzin zajęć i na zakończenie projektu; 13) dobierania metod nauczania ze szczególnym naciskiem na umiejętności praktyczne uczniów, z wykorzystaniem zapewnionych przez Zamawiającego pomocy dydaktycznych służących indywidualizacji nauczania. Pomoce dydaktyczne będą ściśle związane z zajęciami dodatkowymi wskazanymi powyżej oraz będą odpowiadać rozpoznanym potrzebom; 14) ponoszenie odpowiedzialności za bezpieczeństwo uczestników przedmiotu Umowy w czasie jego trwania; 15) przestrzegania regulaminu pracowni, w której odbywają się zajęcia; 16) bieżącego informowania asystenta koordynatora projektu o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu Umowy - nieobecnościach uczestników lub prowadzącego na zajęciach, ewentualne odstępstwa od harmonogramu itp.; 17) wykonywania innych czynności wynikających ze specyfiki dla danej części przedmiotu Umowy, mających na celu osiągnięcie rezultatów przedmiotu umowy; 18) umieszczenia logo i oznaczenia wskazanego przez Zamawiającego na wszystkich opracowanych przez siebie materiałach oraz w korespondencji prowadzonej w związku z realizacją niniejszej Umowy; 19) rozliczenia się z osiągnięcia rezultatów po udzielonym wsparciu w formie raportu ewaluacyjnego, przedkładanego asystentowi koordynatora projektu po zakończeniu działań projektu (do 14 lipca 2013 r.).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje minimum jedną osobą (odpowiednio do części zamówienia) posiadającą następujące kwalifikacje i doświadczenie: a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym (dotyczy każdego rodzaju zajęć), b) co najmniej stopień awansu nauczyciela mianowanego (dotyczy każdego rodzaju zajęć), c) kwalifikacje nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej (dotyczy zajęć korygujących poziom wiedzy i umiejętności, zajęć dla uczniów uzdolnionych rozwijających zainteresowania matematyczno-przyrodnicze), d) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie logopedii lub uprawnienia do prowadzenia zajęć logopedycznych: studia podyplomowe w zakresie logopedii lub kurs kwalifikacyjny dający uprawnienia do prowadzenia zajęć logopedycznych (dotyczy zajęć specjalistycznych - logopedycznych), e) uprawnienia do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej: studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej lub kurs kwalifikacyjny dający uprawnienia do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej (dotyczy zajęć specjalistycznych - gimnastyka korekcyjna), f) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagodicznym i kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych (dotyczy zajęć specjalistycznych - socjoterapeutycznych), g) minimum pięcioletnie doświadczenie w wykonywaniu usług o charakterze jak przedmiot niniejszego zamówienia - dotyczy wszystkich rodzajów zajęć.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zapolice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zapolice, ul. Plac Strażacki 5, 98-161 Zapolice, pok. nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Gmina Zapolice ul. Plac Strażacki 5, 98-161 Zapolice pok. nr 15 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja zamówienia polegająca na świadczeniu usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć w ramach projektu KOLOROWE DNI TYGODNIA - projekt systemowy finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego działanie: 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienia wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałanie: 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.