To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-02-08
Lublin: Wykonanie i zainstalowanie mebli na potrzeby Urzędu Miasta Lublin
Numer ogłoszenia: 26739 - 2008; data zamieszczenia: 08.02.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 226974 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lublin, Pl. Łokietka, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4435145, fax 081 5329851.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i zainstalowanie mebli na potrzeby Urzędu Miasta Lublin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I część - meble biurowe w okleinie naturalnej: - biurko - 23 szt., - łącznik ½ koła - 3 szt., - stół owalny - 1 szt., - stół konferencyjny - 6 szt., - końcówka ½ koła - 5 szt., - biurko komputerowe - 2 szt., - stolik - 1 szt., - łącznik 90 stopni - 2 szt., - szafa aktowa - 9 szt., - witryna - 8 szt., - szafa ubraniowa - 2 szt., - drzwi przesuwne dwuskrzydłowe- 1 szt., - zabudowa kuchni: szafki górne dolne - 1 szt. II część - meble biurowe z płyty laminowanej: - szafa aktowa z nadstawką - 6 szt., - szafa ubraniowa z nadstawką - 6 szt., - łącznik - 1 szt., - szafka - 8 szt., - biurko narożne lewe - 11 szt., - biurko narożne prawe - 12 szt., - kontener 3-szufladowy z piórnikiem i centralnym zamkiem - 17 szt., - szafa aktowa półotwarta - 5 szt., - biurko komputerowe - 11 szt., - kontener 4-szufladowy z piórnikiem i centralnym zamkiem - 16 szt., - biurko pomocnicze - 2 szt., - lada - 2 szt., - lada 3-elementowa - 1 szt., - nadstawka - 20 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 116958 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: I część - meble biurowe w okleinie naturalnej..
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SALUS FURNICO S.C., ul. Jutrzenki 24, 20-538 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 79618.00
- Oferta z najniższą ceną: 79618.00 / oferta z najwyższą ceną: 98760.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: II część - meble biurowe z płyty laminowanej..
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WENA Beata Turek, Zimna Woda, 38-203 Szebnie, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 37340.00
- Oferta z najniższą ceną: 37340.00 / oferta z najwyższą ceną: 54600.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Sukcesywne dostawy ciekłego helu
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Usługa dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych na podstawie imiennych karnetów dla pracowników Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Dostawa projektorów na potrzeby jednostek Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- 35/24-postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na usługę transportu sanitarnego
- Usługa druku i dostawy druków wysokonakładowych i niskonakładowych na potrzeby KUL z podziałem na 2 części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku Komendy Powiatowej PSP i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Brzozowie
- Dostawa wyposażenia dla żłobka ramach zadania: "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka w ramach programu "MALUCH +" 2022-2029"
- D/22/2024 Zakup i dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Zakup wraz z montażem wyposażenia do budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Turzy Śl.
- Zakup i dostawa łóżek drewnianych sosnowych ze stelażem i materacy z pokrowcami przeznaczonych do wyposażenia pokoi w Regionalnym Leśnym Ośrodku Edukacji Ekologicznej "Leśnik" w Ustroniu-Jaszowcu
- Zakup i dostawa wyposażenia do żłobka w Strzelinie - Wyposażenie kuchni w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.