eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna › Wykonanie nawierzchni asfaltowej drogi gminnej transportu rolnego dz. nr 185 w miejscowości Kościerzyna Wybudowanie , gmina Kościerzyna.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-15

Kościerzyna: Wykonanie nawierzchni asfaltowej drogi gminnej transportu rolnego dz. nr 185 w miejscowości Kościerzyna Wybudowanie , gmina Kościerzyna.
Numer ogłoszenia: 267365 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna , Stare Nadleśnictwo 5, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 058 6866342, fax. 058 6866960.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koscierzyna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nawierzchni asfaltowej drogi gminnej transportu rolnego dz. nr 185 w miejscowości Kościerzyna Wybudowanie , gmina Kościerzyna..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni asfaltowej drogi gminnej transportu rolnego dz. nr 185 w miejscowości Kościerzyna Wybudowanie , gmina Kościerzyna. Zakres robót obejmuje: 1.Wykonanie mechaniczne koryta gł. 30 cm na całej szerokości jezdni (140 x 5 m) - 700 m2 2.Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczonym mechanicznie o gr. 15 cm - 700 m2, 3.Ułożenie warstwy wiążącej, z mieszanki mineralno-bitumicznej gr. 4 cm - 700 m2 4.Ułożenie warstwy ścieralnej, z mieszanki mineralno-bitumicznej gr. 4 cm - 700 m2 Szczegółowy zakres robót określony jest w załączonym do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiarze robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie wymaga sie wpłaty wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: 1.1. Wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał roboty drogowe polegające na wykonaniu utwardzenia nawierzchni dróg o powierzchni nie mniejszej niż 800 m2. 1.2. Wskaże osobę przewidzianą do realizacji przedmiotu zamówienia posiadającą uprawnienia wykonawcze do prowadzenia robót drogowych. 1.3. Oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. 1.4. Udzieli minimum 3 letniego okresu gwarancji na wykonane roboty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 2 do oferty B. Wykaz robót sporządzony wg wzoru - załącznik nr 4 do oferty C. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia w załączeniu uprawnienia, aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 3 do oferty D. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp oraz spełnia warunki art. 22 ust. 1 Pzp - załącznik nr 1 do oferty. E. Kosztorys sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru robót - załącznik nr 6 do oferty. F. Upoważnienie do podpisania oferty - zał. Nr 5 do oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koscierzyna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna Stare Nadleśnictwo 5, 83-400 Kościerzyna sekretariat pok. nr 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna Stare Nadleśnictwo 5, 83-400 Kościerzyna sekretariat pok. nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.