eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › przegląd i konserwacja sprzętu medycznego - A.ZP/4/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-12

Zakopane: przegląd i konserwacja sprzętu medycznego - A.ZP/4/09
Numer ogłoszenia: 26720 - 2009; data zamieszczenia: 12.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc im. dr O. Sokołowskiego , ul. Gładkie 1, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2015045, faks 018 2014632.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsokolowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przegląd i konserwacja sprzętu medycznego - A.ZP/4/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na wykonywaniu okresowych przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu oraz aparatury medycznej znajdujących się w Samodzielnym Publicznym Specjalistycznym Szpitalu Chorób Płuc w Zakopanem. Wykaz sprzętu i aparatury medycznej objętej przedmiotową usługą znajduje się w zał. nr 1 do specyfikacji. 2. Przedmiotowa usługa obejmuje: - wykonanie: kwartalnych/półrocznych/ rocznych czynności konserwacyjno- przeglądowych, - nadzór techniczny nad powierzonym sprzętem, - wystawienie raportu serwisowego i wpis do dokumentacji eksploatacji sprzętu ( paszportu technicznego) wykonanych czynności, - legalizację, - kalibrację, - sprawdzenie instalacji, - ustawienie ( regulację) wymaganych przez producenta parametrów - sporządzenie orzeczeń o stanie urządzeń nie nadających się do naprawy, - zakres czynności wykonywanych w ramach przeglądów i terminy ich wykonania powinny być zgodne z zaleceniami producenta i obowiązującymi przepisami prawa, 3. Zakończenie usługi przeglądu powinno nastąpić w terminie max 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. 4. W przypadku wyłączenia aparatu/ urządzenia z użytkowania do Wykonawcy należy obowiązek umieszczenia na niesprawnym aparacie/ urządzeniu czytelnej informacji: urządzenie niesprawne- nie używać lub urządzenie przeznaczone do naprawy- nie używać. 5. W cenie za przegląd techniczny Wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszty związane z tą usługą, w tym dojazd. 6. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta aparatury, sprzętu, obowiązującymi Normami i odnośnymi przepisami oraz z zachowaniem przepisów BHP i P. Poż. . Usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania Wykonawca wykona przy użyciu własnej aparatury kontrolno-pomiarowej, narzędzi i materiałów w siedzibie Zamawiającego. W przypadku konieczności wykonania usługi serwisowej w siedzibie Wykonawcy, ewentualny transport aparatów i sprzętu ma być wkalkulowany w cenę usługi i Zamawiający nie ponosi kosztów tego transportu. 7. Usługi serwisowe Wykonawca wykonywać będzie na mocy pisemnego zlecenia Zamawiającego- zgodnie z zaleceniami producenta aparatury i sprzętu. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Uwaga. Sprzęt i aparatura medyczna w okresie gwarancji zgodnie z zawartą umową z dostawcą podlega przeglądom przez autoryzowany serwis producenta. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania czynności konserwacyjnych i przeglądowych zgodnie z przyjętym harmonogramem wynikającym z właściwości danego sprzętu/ aparatury, obowiązującymi instrukcjami, standardami, normą. 9. Konieczność przeprowadzenia napraw lub wymiany części zamiennych na nowe Wykonawca będzie uzgadniał z Działem Administracji Zamawiającego z podaniem przewidywanych kosztów. Wykonanie ich nastąpi po akceptacji kosztów przez Kierownika Zamawiającego z uwzględnieniem kosztów roboczogodziny i dojazdu podanych w ofercie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego 50.42.12.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego 50.42.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu chirurgicznego 50.43.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń precyzyjnych 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: 2.1. Wykonawca składający ofertę musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonał co najmniej 2 dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, z których każda była o wartości co najmniej 80% wartości złożonej oferty; 2.2.Wykonawca musi dysponować osobą/osobami, które posiadają certyfikat/certyfikaty wystawione przez producenta, poświadczający ukończenie specjalistycznego przeszkolenia w zakresie aparatury wyszczególnionej w opisie przedmiotu zamówienia przez co najmniej jedną osobę lub inny dokument wystawiony przez producenta, uprawniający do świadczenia usług serwisowych objętych przedmiotem zamówienia; 3. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 3 do specyfikacji. 3. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (co najmniej 2 usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, z których każda była o wartości co najmniej 80% wartości złożonej oferty), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; ( należy wypełnić załącznik nr 4 do specyfikacji); 4. wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności ( należy wypełnić załącznik nr 6 do siwz). Do ww. wykazu należy dołączyć certyfikat/certyfikaty wystawione przez producenta, poświadczający ukończenie specjalistycznego przeszkolenia w zakresie aparatury wyszczególnionej w opisie przedmiotu zamówienia przez min. jedną osobę lub inny dokument wystawiony przez producenta, uprawniający do świadczenia usług serwisowych objętych przedmiotem zamówienia lub 5. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 6. oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika; 7. wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji (wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść musi być zgodna z treścią formularza załączonego do specyfikacji); 8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.10 ppkt 1 niniejszej specyfikacji składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 9. Dokument o którym mowa w pkt 8 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 8 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 11. Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii (kserokopii) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 12. Jeżeli złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 13. Dokumenty sporządzone w języku obcym mają być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Oferta składana przez więcej niż jednego wykonawcę: - Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. - Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich wykonawców. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. - Wykonawcy, składający ofertę wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. - W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i spełnia wymogi art.22 ust.1 ustawy. W zakresie warunku określonego w pkt III.2 ppkt 2 wykonawcy wspólnie ( co najmniej jeden z nich) mają udowodnić, iż spełniają ten warunek. - Dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazane w pkt 1, 2, 8 muszą być złożone odrębnie przez każdego z wykonawców. - Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, - Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalsokolowski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc im. dr O. Sokołowskiego ul. Gładkie 1 34-500 Zakopane Sekretariat pok. 03.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc im. dr O. Sokołowskiego ul. Gładkie 1 34-500 Zakopane Sekretariat pok. 03.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: przegląd techniczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przegląd techniczny sprzętu i aparatury medycznej: Pompa infuz. strzykawkowa 22 szt. podstawa do pompy inf. 5 szt. pompa inf.objętościowa 10 szt. Pompa infuz. Strzyk.z PCA 4 szt. respirator EVITA 3 szt. elektr. Urządzenie do ssania EVAC 2 szt. monitor DELTA 10 szt. aparat do znieczula FABIUS 1 szt. respirator SAVINA 1 szt. aparat do znieczul. Julian 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.80.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: przegląd techniczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przegląd techniczny sprzętu i aparatury medycznej myjnia automatyczna 2 szt. źródło światła 2 szt. procesor 2 szt. bronchofiberoskop 3 szt. bronchoskop 5 szt. gastroskop 3 szt. mikroskop 2 szt. videokolonoskop 1 szt. sigmoidoskop 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.80.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: przegląd techniczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przegląd techniczny sprzętu i aparatury medycznej : Generator elektrochirurgiczny 2 szt. system podgrzewania pacjenta 2 szt. podgrzewacz do płynów 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.20.00-9, 50.80.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: przegląd techniczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przegląd techniczny sprzętu i aparatury medycznej: videotorakoskop 2 szt. telecam kamera 1 szt. tubus ezofagoskopu 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.43.00.00-8, 50.80.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: przegląd techniczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przegląd techniczny sprzętu medycznego: autoklaw 3 szt. lancentron 1 szt. koncentrator tlenu 20 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.80.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: przegląd techniczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przegląd techniczny sprzętu medycznego sterylizator plazmowy 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.80.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: przegląd techniczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przegląd techniczny sprzętu medycznego procesor tkankowy 1 szt. mikrotom 1 szt. kriostat 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.80.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: przegląd techniczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przegląd techniczny sprzętu medycznego macerator 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.80.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: przegląd techniczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przegląd techniczny sprzętu medycznego defibrylator 4 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.80.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: przegląd techniczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przegląd techniczny sprzętu medycznego spirometr MASTERSCOPE 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.80.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: przegląd techniczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przegląd techniczny sprzętu medycznego coolscope 1 szt. mikroskop Nikon ECLIPSE+ kamera 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.43.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: przegląd techniczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przegląd techniczny sprzętu medycznego materac p/odleżynowy 5 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.80.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: przegląd techniczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przegląd techniczny sprzętu medycznego analizator stanów krytycznych 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.80.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: przegląd techniczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przegląd techniczny sprzętu medycznego Gazometr CIBA 1 szt. Analizator fonoselektywny Rapidchem 744 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.80.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: przegląd techniczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przegląd techniczny sprzętu i aparatury medycznej aparat RTG Practix 33 1 szt. aparat RTG Diagnost 15 1 szt. elektrokardiograf 2 szt. automatyczna ciemnia 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: przegląd techniczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przegląd techniczny sprzętu medycznego respirator BEAR 1000 1 szt. ultrasonograf 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.80.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: przegląd techniczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przegląd techniczny sprzętu medycznego aparat kriochirurgiczny CRYO 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.20.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: przegląd techniczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przegląd techniczny sprzętu medycznego Analizator hematologiczny SWELAB 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.80.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: przegląd techniczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przegląd techniczny sprzętu medycznego cieplarka 2 szt. fotometr 2 szt. koagulometr 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.80.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.