eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Konserwacje i wykonywanie napraw w zakresie wentylacji i klimatyzacji w obiektach ZUS I Oddział w Łodzi. Postępowanie prowadzone z możliwością składania ofert częściowych w 3 pakietach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-15

Łódź: Konserwacje i wykonywanie napraw w zakresie wentylacji i klimatyzacji w obiektach ZUS I Oddział w Łodzi. Postępowanie prowadzone z możliwością składania ofert częściowych w 3 pakietach.
Numer ogłoszenia: 267037 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: ZUS I Oddział w Łodzi , ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6382740, fax. 042 6382665.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacje i wykonywanie napraw w zakresie wentylacji i klimatyzacji w obiektach ZUS I Oddział w Łodzi. Postępowanie prowadzone z możliwością składania ofert częściowych w 3 pakietach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacje i wykonywanie napraw w zakresie wentylacji i klimatyzacji w obiektach ZUS I Oddział w Łodzi. Postępowanie prowadzone z możliwością składania ofert częściowych w 3 pakietach: Pakiet I - wykonywanie konserwacji i napraw urządzeń wentylacyjnych użytkowanych w budynkach ZUS I Oddział w Łodzi Pakiet II - wykonywanie konserwacji i napraw urządzeń klimatyzacyjnych użytkowanych w budynkach ZUS I Oddział w Łodzi Pakiet III - wykonywanie konserwacji i napraw instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej w budynku ZUS I Oddział w Łodzi, położonym w Łodzi przy ul. Wólczańskiej 225 Wielkość zamówienia: Wartość niniejszego zamówienia (postępowanie oznaczone nr sprawy 210000/370/3/2008/TR/NA-3) wynosi 34.821,93 euro, w tym: PAKIET I - 15.431,09 euro PAKIET II - 15.050,98 euro PAKIET III - 4.339,86 euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 uPzp. Potwierdzeniem spełniania tych warunków w niniejszym postępowaniu jest złożenie oświadczenia i dokumentów określonych w pkt. 3.3 - 3.5 II części SIWZ.W zakresie warunku określonego w art. 22 ust. 1 pkt 2 uPzp, Wykonawcy winni oświadczyć odpowiednio do wybranego Pakietu, że:W Pakiecie I - dysponują osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne w zakresie remontów i konserwacji urządzeń, instalacji i sieci określonych w Grupie 1 pkt 2 lub 3 i pkt 10 oraz w Grupie 2 pkt 4 i 10 Załącznika Nr 1 do rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.):- na stanowisku dozoru - dla osoby nadzorującej prace (bądź odpowiednie uprawnienia budowlane),- na stanowisku eksploatacji - dla co najmniej 1 osoby wykonującej prace.W Pakiecie II dysponują osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne w zakresie remontów i konserwacji urządzeń, instalacji i sieci określonych w Grupie 1 pkt 2 lub 3 oraz pkt 10 Załącznika Nr 1 do ww. rozporządzenia:- na stanowisku dozoru - dla osoby nadzorującej prace (bądź odpowiednie uprawnienia budowlane),- na stanowisku eksploatacji - dla co najmniej 1 osoby wykonującej prace.W Pakiecie III dysponują osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne w zakresie remontów i konserwacji urządzeń, instalacji i sieci określonych w Grupie 1 pkt 2 lub 3 oraz pkt 10 Załącznika Nr 1 do ww. rozporządzenia:- na stanowisku dozoru - dla osoby nadzorującej prace (bądź odpowiednie uprawnienia budowlane),- na stanowisku eksploatacji - dla co najmniej 1 osoby wykonującej prace.Potwierdzenie spełnienia warunku określonego w art. 22 ust. 1 pkt 2 uPzp (w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia) nastąpi przez złożenie oświadczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ (pkt 3.2. II części SIWZ).W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wystarczy, że ww. warunek spełni 1 z Wykonawców lub spełnią go Wykonawcy łącznie.Ocena spełnienia w/w warunków odbywać się będzie metodą spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie z art. 22 ust. 1 uPzp (wg wzoru Zał. Nr 2 do SIWZ)2.Aktualny odpis w właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - w rozumieniu rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - Dz. U. Nr 87, poz. 605 - zwanego dalej Rozporządzeniem,3.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS - w rozumieniu Rozporządzenia,4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego - w rozumieniu Rozporządzenia.Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiednio do przepisów Rozporządzenia, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2, 3 i 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.Dokument, o którym mowa w pkt 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1) - 2), Wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie winno być sporządzone z zachowaniem terminów odpowiednio jak dla dokumentów wymienionych w pkt 1) i 2)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Stawka (brutto) za 1 roboczogodzinę wykonywania naprawy podana w Formularzu ofertowym - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódź 90-431, ul. Zamenhofa 2 p. XI, pok. 1114.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2008 godzina 12:00, miejsce: ZUS I Oddział w Łodzi, ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, p. XI, pok. 1114.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódź 90-431, ul. Zamenhofa 2 p. XI, pok. 1114 2.W niniejszym postępowaniu dopuszcza się by oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazywali faksem. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. Każda ze Stron na żądanie drugiej winna niezwłocznie potwierdzić fakt otrzymania faksu. Nie dopuszcza się możliwości porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów drogą elektroniczną. 3.Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:Remigiusz Lewandowski, Elżbieta Kubiak, tel. (0-42) 638 27 40faks (0-42) 638 26 65. 4.Miejsce i termin otwarcia ofert: ZUS I Oddział w Łodzi ul. Zamenhofa 2, piętro XI, pok. nr 1112B dnia 27.10.2008 r. o godz. 12.30..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie konserwacji i napraw urządzeń wentylacyjnych użytkowanych w budynkach ZUS I Oddział w Łodzi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie konserwacji i napraw urządzeń wentylacyjnych użytkowanych w budynkach ZUS I Oddział w Łodzi.Wykaz urządzeń wentylacyjnych określa załącznik do Wzoru umowy dla Pakietu I w III części SIWZ. Urządzenia wentylacyjne użytkowane są w obiekcie położonym w Łodzi przy ul. Zamenhofa 2 oraz w Łowiczu przy ul. Kaliskiej 8.Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy dla Pakietu I. Wartość zamówienia: 15.431,09 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.20.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Stawka (brutto) za 1 roboczogodzinę wykonywania naprawy podana w Formularzu ofertowym - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie konserwacji i napraw urządzeń klimatyzacyjnych użytkowanych w budynkach ZUS I Oddział w Łodzi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie konserwacji i napraw urządzeń klimatyzacyjnych użytkowanych w budynkach ZUS I Oddział w Łodzi.Wykaz urządzeń klimatyzacyjnych określa załącznik do Wzoru umowy dla Pakietu II w III części SIWZ. Urządzenia klimatyzacyjne użytkowane są w następujących obiektach: Łódź, ul. Zamenhofa 2, Łódź, ul. Brzezińska 5/15, Zgierz, ul. Długa 43, Zgierz, ul. Chopina 5, Łęczyca, ul. Zachodnia 8, Kutno, ul. Jagiełły 12 Łowicz, ul. Kaliska 8, Brzeziny ul. Głowackiego 43. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy dla Pakietu II. Wartość zamówienia: 15.050,98 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.20.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Stawka (brutto) za 1 roboczogodzinę wykonywania naprawy podana w Formularzu ofertowym - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonywanie konserwacji i napraw instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej w budynku ZUS I Oddział w Łodzi, położonym w Łodzi przy ul. Wólczańskiej 225..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie konserwacji i napraw instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej w budynku ZUS I Oddział w Łodzi, położonym w Łodzi przy ul. Wólczańskiej 225.Wykaz urządzeń stanowiących instalację wentylacji nawiewno-wywiewnej w budynku położonym w Łodzi przy ul. Wólczańskiej 225 określa załącznik do Wzoru umowy dla Pakietu III w III części SIWZ.Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy dla Pakietu III. Wartość zamówienia: 4.339,86 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.20.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Stawka (brutto) za 1 roboczogodzinę wykonywania naprawy podana w Formularzu ofertowym - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.