eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Wymiana oznakowania pionowego i urządzeń B. R. D. na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Puławach - Obwód drogowy w Annopolu - drogi Nr 747, 755, 759, 817, 824 , 825, 854, 855, 857 i 900

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-11

Puławy: Wymiana oznakowania pionowego i urządzeń B. R. D. na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Puławach - Obwód drogowy w Annopolu - drogi Nr 747, 755, 759, 817, 824 , 825, 854, 855, 857 i 900
Numer ogłoszenia: 266819 - 2011; data zamieszczenia: 11.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 230105 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach, ul. Składowa 1A, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8863163, 8864103, faks 081 8863163.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana oznakowania pionowego i urządzeń B. R. D. na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Puławach - Obwód drogowy w Annopolu - drogi Nr 747, 755, 759, 817, 824 , 825, 854, 855, 857 i 900.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres robót obejmuje: 1) Wymianę istniejącego oznakowania pionowego przy drogach wojewódzkich nr: 747, 755, 759, 817, 824, 825, 854, 855, 857, 900 wraz z transportem zdemontowanych tarcz znaków i słupków na plac składowy Obwodu Drogowego w Annopolu. 2) Wymianę istniejących słupków przy znakach drogowych na nowe. 3) Wymianę istniejących oraz montaż nowych tarcz znaków drogowych. 2. Roboty należy wykonać zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi, wykazem robót i materiałów oraz lokalizacją znaków do wymiany. 3. Wszystkie elementy oznakowania oraz materiał do ich wbudowania zapewnia Wykonawca. 4. Wzory i wszelkie parametry techniczne elementów oznakowania powinny być zgodne z następującymi normami: a. Rozporządzenie Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. nr 170, poz. 1393), b. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach wraz z załącznikami nr 1 - 4 (Dz. U. nr 220 poz. 2181). 5. Wykonawca udziela gwarancji na: a. Zachowanie parametrów odblaskowości folii typu 1 na okres 7 lat, b. Zachowanie parametrów odblaskowości folii typu 2 na okres 10 lat, c. Tarcze znaku min. 7 lat, 6. Okres rękojmi jakości dla prac montażowych objętych zamówieniem wynosi 2 lata od daty odbioru. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych robót objętych umową, na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót), zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich, tj. Dyrektora ZDW w Lublinie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Wielobranżowa ZEBRA-MAX Danuta Respondek, ul. Siemianowicka 98, 41-902 Bytom, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 186383,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 186059,64

  • Oferta z najniższą ceną: 186059,64 / Oferta z najwyższą ceną: 366257,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.