eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów › Przebudowa parku wiejskiego w miejscowości Janów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-05

Janów: Przebudowa parku wiejskiego w miejscowości Janów
Numer ogłoszenia: 266668 - 2009; data zamieszczenia: 05.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Janów , ul. Sokólska 18, 16-130 Janów, woj. podlaskie, tel. 085 7216288, faks 085 7216095.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: janow.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa parku wiejskiego w miejscowości Janów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Roboty budowlane drogowe Zgodnie z uzgodnioną z Inwestorem koncepcją przebudowy projektuje się na terenie parku układ alejek spacerowych i chodników na głównych kierunkach istniejącego ruchu pieszego. Układ ten umożliwia przejście przez teren parku na kierunkach głównych , dojście do pomnika oraz łączy ze sobą skrzyżowania ulic obrzeżnych. Zachowuje się istniejący układ założenia parkowego i głównej alejki na kierunku wschód -zachód. Przed pomnikiem przewiduje się wykonanie placu rekreacyjnego o wymiarach 26 x 26 m umożliwiającego zorganizowanie lokalnych uroczystości okolicznościowych. Plac przed kościołem projektuje się przebudować , wzmacniając jego nawierzchnię i dostosowując ją do przewidywanej funkcji jako ciągu pieszo-jezdnego. Chodniki przy przystanku autobusowym projektuje się przebudować w dowiązaniu do aranżacji nawierzchni drogowych parku i placu przed kościołem z jednoczesną likwidacją wydeptanych trawników i ujęciem ist. drzew w misy trawnikowe. Istniejący wzdłuż ul. Rynkowej chodnik z kostki betonowej brukowej projektuje się rozebrać i wykonać nową nawierzchnię w kolorystyce i układzie dostosowanym do nowej aranżacji projektowanego terenu. W obrębie istniejącej skarpy terenowej od strony południowej i wschodniej parku projektuje się wykonanie schodów terenowych z prefabrykowanych elementów drogowych w murkach z cegły klinkierowej o kolorystyce zbliżonej do kolorystyki elewacji kościoła. Przed podestem budynku poczekalni przystanku autobusowego wykonać dodatkowy stopień z prefabrykowanych elementów betonowych. Wysokościowo projektowany teren dowiązano do przebiegu wysokościowego ulic obrzeżnych, punktów stałych : wejście do budynku poczekalni przystanku, na dziedziniec kościoła, teren przy stacji benzynowej oraz w sposób zapewniający sprawne odprowadzenie wód opadowych. Alejki spacerowe na terenie parku trasować wysokościowo zachowując wyniesienie krawędzi nawierzchni min. 3 cm ponad teren- zapewniające spływ wód opadowych na przyległy trawnik. W obrębie projektowanych trawników projektuje się zdjęcie warstwy roślinnej, wyrównanie terenu zasypując lokalne zagłębienia, rozścielenie warstwy dobrego humusu grub. 5 cm z obsianiem dobrej jakości mieszanką traw stosowaną dla terenów zacienionych. Zdjętą warstwę roślinną grub.5 cm odwieźć na zewnątrz i zakompostować. ODWODNIENIE Wody opadowe z projektowanych nawierzchni alejek spacerowych i placów na terenie parku odprowadza się powierzchniowo na przyległe zieleńce ( podłoże przepuszczalne ). Z nawierzchni chodników wokół przystanku i placu przed kościołem do istniejącego w jezdni ulicy Rynkowej ścieku przykrawężnikowego - zgodnie z naturalną istniejącą konfiguracją terenu. Na przedmiotowym terenie oraz w jego sąsiedztwie brak jest sieci kanalizacji deszczowej. Z uwagi na konieczność dowiązania się do istniejącego obramowania wokół pomnika oraz minimalne spadki podłużne w tym rejonie nawierzchnię przy pomniku oraz chodnik przed furtką w murze kościelnym projektuje się odwodnić z zastosowaniem ciągów odwodnienia liniowego klasy obciążenia A-15 szer 100 mm, podłączonych do projektowanych studni chłonnych O 200 cm i O 150 cm zlokalizowanych w obrębie trawnika. KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI Przyjmuje się nawierzchnie alejek spacerowych, placów rekreacyjnych, ciągów pieszo-jezdnych i chodników o następującej konstrukcji . W doborze warstw konstrukcyjnych uwzględniono przewidywane obciążenie nawierzchni , warunku gruntowe oraz zapewnienie wieloletniej trwałości nawierzchni plac przed kościołem jako ciąg pieszo-jezdny - kostka betonowa brukowa kolorowa i szara ( nostalit ) grub. 8 cm podbudowie z kruszywa naturalnego doziarnianego łamanym ( 25 % naturalnym lub betonowym ) grub. 20 cm i warstwie wzmacniającej z pospółki grub.10 cm - alejki główne , plac przed pomnikiem - kostka betonowa brukowa kolorowa i szara ( nostalit ) grub. 6 cm na podbudowie z kruszywa naturalnego grub. 15 cm - ścieżki spacerowe boczne, miejsca na ławki i chodniki - schody terenowe -kostka betonowa wibroprasowana kolorowa i szara ( nostalit )grub.6 cm na podsypce piaskowej grub. 10 cm -prefabrykowane stopnie betonowe 40 x 15 x 100 cm , kolorowe na podbudowie betonowej i kostka betonowa cegiełka, policzki z cegły klinkierowej na ławie betonowej Alejki główne na terenie parku ,plac przed kościołem i ciągi pieszo-jezdne obramować obrzeżem betonowym typu ciężkiego 8 x 30 cm. Alejki spacerowe szer 2 m oraz pozostałe chodniki obramować obrzeżem betonowym 6 x 20 cm . UWAGI: 1) Roboty nawierzchniowe wykonać zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Drogowych. 2) Koryto pod nawierzchnie drogowe dogęszczać mechanicznie do uzyskania wymaganego normą (Roboty ziemne) i odpowiednią SST wskaźnika zagęszczenia 3) Pokrywy studni rewizyjnych kanalizacji sanitarnej oraz istniejącą armaturę wodociągową wyregulować do projektowanego poziomu nawierzchni. 2) Usunąć z bezpośredniego posadowienia nawierzchni drogowych humus, części organiczne gruz i kamienie , odpadki 3) Studnie rewizyjne kanalizacji sanitarnej znajdujące się w nawierzchni drogowej obrukować jednym rzędem kostki betonowej stosowanej do układania wzorów kołowych ( bez przycinania kostki ) 4) W miejscach przejść przez jezdnię zróżnicować kolorystycznie nawierzchnię chodnika na długości ok.1.50 m ( kostka koloru czerwonego ) ROBOTY ZIEMNE Roboty ziemne drogowe obliczono na podstawie wykonanych szczegółowych przekrojów poprzecznych terenu. Z przeprowadzonych obliczeń otrzymano następujące wyniki: Wykopy pod alejki, ciągi pieszo-jezdne , chodniki i u/t 1062 m3 Nasypy 36 m3 Nadmiar ziemi z wykopów w ilości - 1026 m3 należy odwieźć na zewnątrz. Część gruntu użyć do wyrównania terenu ( zasypanie dołów terenowych i wykonania równych płaszczyzn ) WYKAZ POWIERZCHNI powierzchnia opracowania 1 ha alejki główne, plac przed pomnikiem 1107m2 plac prze kościołem i ciągi pieszo-jezdne 1041 m2 alejki spacerowe i chodniki zwykłe 1729 m2 schody terenowe 32 m2 trawniki 5307 m2 powierzchnia utwardzona ogółem 3909 m2 2 Roboty elektryczne Zasilanie projektowanej linii oświetleniowej , zgodnie z warunkami przyłączenia , odbywać się będzie z odrębnego układu pomiarowego , zasilanego przyłączem napowietrznym . Projektowany układ pomiarowy , zlokalizowany w sąsiedztwie istniejącej szafki pomiarowej na ścianie zewnętrznej budynku Przystanku autobusowego . Budowa przyłącza i wyposażenie układu pomiarowego stanowią zadanie inwestycyjne RED Sokółka . Na ścianie budynku przystanku autobusowego przewidziano lokalizację złącza pomiarowego TL2 . Od TL2 do projektowanej szafki oświetleniowej SO należy wykonać wiz zalicznikowy . Projektowana szafka SO , w obudowach systemu Incobex wyposażona w zabezpieczenia obwodów odbiorczych i układ sterowania oświetleniem . Sterowanie załączaniem linii oświetleniowej przewiduje się czujnikiem zmierzchowym i programatorem cyfrowym - co umożliwi programowanie czasu załączenia oraz uwzględnienia warunków naświetlenia światłem dziennym . Linię oświetleniową przewiduje się kablem YKY 5x6mm2 wyprowadzonym z rozdzielnicy SO . Latarnie oświetleniowe stylowe , proponuje się wybór słupów i opraw z oferty Art-metal . Słupy o wysokości 4 m , na fundamentach prefabrykowanych , z wnękami na zabezpieczenia opraw . Oprawy typu Vega z lampą WLS-70 . Oświetlenie iluminacyjne pomnika wykonać naświetlaczami halogenowymi do wbudowania w ziemi, typu URAN 20 ( z oferty ES-SYSTEM ) . Kabel oświetleniowy w ziemi układać w rowie kablowym o głębokości 0,7 m , na podsypce z piasku o gr. 10 cm , przysypać taką samą warstwą piasku i osłonić folią koloru niebieskiego . Na skrzyżowaniach z uzbrojeniem podziemnym - kabel układać w przepustach z rur AROT o średnicy 50 mm . Projektowane trasy linii kablowych , lokalizacje słupów oraz rodzaje kabli pokazano w części graficznej opracowania . Uwagi końcowe Całość robót wykonać zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami i normami, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów BHP. Ochrona przed dotykiem pośrednim - samoczynne wyłączenie zasilania w układzie sieciowym TN-C-S. Wszystkie podane w opracowaniu typy urządzeń i aparatów należy traktować jako przykładowe . Dopuszcza się stosowanie zamienników pod warunkiem zachowania ich cech użytkowych , parametrów technicznych i walorów estetycznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.1Wysokość wadium Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: - 10 000,00 PLN (słownie PLN: dziesięć tysięcy), Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzą się na przedłużenie okresu związania ofertą zostaną wykluczeni z postępowania (Art. 24 ust. 2 pkt. 4) Ustawy). 1.2. Forma wadium 1.2.1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w Art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm) 1.2.2. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 1.3. Miejsce i sposób wniesienia wadium Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Gminy w Janowie, 16-130 Janów, ul. Sokólska 18: w PLN Bank Spółdzielczy w Sokółce O Janów nr rachunku: 10 8093 0000 0028 3982 2000 0010 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy w oryginale załączyć do oryginału oferty. 1.4. Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę nie jest warunkiem wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 1.5. Dokumenty, o których mowa w punkcie 11.2.1. podpunkty b) - d), muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w Art. 46 ust. 5 Ustawy. 1.6. Zwrot wadium 1.6.1. Wadium zostanie zwrócone, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 1.6.2. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed terminem składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt. b) i c), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającegoJeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 1.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Oferta, do której nie będzie dołączone wadium spowoduje wykluczenie wykonawcy przez zamawiającego. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez lidera konsorcjum lub przez wskazanego w umowie konsorcjum partnera. 1.8. Wadium wybranego wykonawcy zostanie zwrócone w momencie podpisania przez niego Umowy oraz wniesienia wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawca, który wniósł wadium w pieniądzu może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 1.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, w ofercie powinien wykazać (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, spełnienie poniższych warunków Wykonawcy wykazują łącznie): a) Zakres działalności powinien zapewnić należyte wykonanie zadania. b) Dysponować pracownikami nadzoru posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane oraz należącymi do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 1.3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) Dysponować ilością zatrudnionych zapewniającą należyte wykonanie zadania. b) Wskaże do [wykonania / uczestniczenia w wykonaniu] niniejszego zamówienia następujące [osoby / podmioty], właściwe do realizacji określonych czynności, które posiadają określone kwalifikacje, niezbędne do wykonania zamówienia: kierownik budowy z nie mniej niż trzyletnim doświadczeniem na tym stanowisku (pkt. 1.2.b), z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, obsługę geodezyjną - geodeta z uprawnieniami zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 Dz. U. 2005 Nr 240 poz. 2027 c) Wskaże, że w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował (zakończył) jako Wykonawca lub Podwykonawca, co najmniej 1 zadanie w okresie roku kalendarzowego, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż: - 850 000,00 PLN (słownie: trzy miliony PLN) 1.4. W celu potwierdzenia znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa) posiadać środki finansowe i/lub zdolność kredytowa, z uwzględnieniem potrącenia na inne zobowiązania umowne w wysokości, co najmniej: - 850 000,00 PLN (słownie: osiemset pięćdziesiąt tysięcy PLN.) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.5. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia lub dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1.1. Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w Art. 22 ust. 1 Ustawy wg załączonego do IDW wzoru - Załącznik nr 2;. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. 1.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): 1.2.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, który potwierdza prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz wskazuje osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku, gdy nie wszystkie powyższe informacje znajdują się w dokumencie rejestrowym należy również załączyć inne dokumenty prezentujące powyższe dane np. statut, umowę spółki itp. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych dokumentów, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopię poświadczoną przez notariusza 1.2.2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.2.3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.2.4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców niżej wymienione dokumenty mogą być złożone wspólnie): 1.3.1. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, (Załącznik nr 4 i 5); 1.3.2. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 1.3.1, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 1.3.3. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia; 1.3.4. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 3). 1.3.5. W przypadku wykazania kontraktów zawartych w walucie innej niż PLN, wartość kontraktu należy przeliczyć na PLN po kursie średnim NBP obowiązującym w dniu podpisania kontraktu (w takim przypadku prosimy o podanie daty podpisania kontraktu). 1.4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): 1.4.1. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.4.2. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 1.5. Wymagane w punktach 9.1 do 9.4 dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1.6. Dodatkowo do oferty należy załączyć: a) dowód wniesienia wadium jako potwierdzenie, że Wykonawca przystępujący do przetargu wywiązał się z obowiązku wniesienia wadium; b) parafowany formularz umowy - dokument ten powinien zostać parafowany przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy bądź też, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia; c) parafowany formularz karty gwarancyjnej - dokument ten powinien zostać parafowany przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy bądź też, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Załącznik nr 6); d) kosztorysy ofertowe; e) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodnie z zapisem punktu 10 IDW. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oraz wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 2.1.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 9 niniejszej IDW oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie 9 IDW. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Preferowane jest, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.1.2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 2.1.3. W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawiają oni umowę regulującą ich współpracę. 2.2 Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 2.2.1. Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1.2.1.; 1.2.2.; 1.2.4. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2.2.2. Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1.2.3. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy. 2.2.3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2.2.1., litera a i c oraz pkt. 2.2.2., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 10.2.1. litera b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2.2.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 2.2.1. i 2.2.2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt. 2.2.3. 2.2.5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.janow.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Janowie ul Sokólska 18 16 - 130 Janów pokój nr 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Janowie ul Sokólska 18 16 - 130 Janów pokój nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach działania Odnowa i rozwój wsi Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.