eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowego sprzętu technicznego do bezprzewodowego systemu tłumaczeń symultanicznych dla wyposażenia modernizowanej sali konferencyjnej w Ośrodku konferencyjnym Karwan w Muzeum Zamkowym w Malborku. Znak sprawy Zp 15/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-15

Malbork: Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowego sprzętu technicznego do bezprzewodowego systemu tłumaczeń symultanicznych dla wyposażenia modernizowanej sali konferencyjnej w Ośrodku konferencyjnym Karwan w Muzeum Zamkowym w Malborku. Znak sprawy Zp 15/2008
Numer ogłoszenia: 266531 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Zamkowe w Malborku , ul. Starościńska 1, 82-200 Malbork, woj. pomorskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamek.malbork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucla kultury. Muzeum.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowego sprzętu technicznego do bezprzewodowego systemu tłumaczeń symultanicznych dla wyposażenia modernizowanej sali konferencyjnej w Ośrodku konferencyjnym Karwan w Muzeum Zamkowym w Malborku. Znak sprawy Zp 15/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem fabrycznie nowego sprzętu technicznego do bezprzewodowego systemu tłumaczeń symultanicznych dla wyposażenia modernizowanej sali konferencyjnej w Ośrodku konferencyjnym Karwan w Muzeum Zamkowym w Malborku. Sala konferencyjna usytuowana jest na drugim piętrze zabytkowego budynku Karwan w Malborku przy ulicy Starościńskiej 1. Powierzchnia sali wynosi 144 m2 ( dł. 16 m; szer. 9 m). Wysokość sali w układzie amfiteatralnym ( 99 miejsc ) od 2,60 m do 5,60 m. Wyposażona jest w dwie kabiny tłumaczy oraz kabinę obsługi technicznej. Dlatego też zaleca się zapoznanie z przedmiotem zamówienia w ramach przeprowadzonej wizji lokalnej. Ustalenie terminu wizji należy dokonać telefonicznie dzień wcześniej z p. Jerzym Sułkowskim na warunkach określonych w pkt. 8.3. niniejszej SIWZ Dodatkowe wymagania: 1.warunki gwarancji: minimum 36 miesięcy, liczone od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. Wykonawca w ramach udzielonej gwarancji dokona bezpłatnego usunięcia wad przedmiotu umowy. Czas reakcji na awarię - 2 dni robocze, czas usunięcia awarii - 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia wady przez Zamawiającego. W przypadku konieczności dłuższej naprawy, awarii - Wykonawca dostarczy Zamawiającemu sprzęt zastępczy o takich samych parametrach. 2.Wykonawca musi dysponować minimum jedną osobą przeszkoloną przez producenta w zakresie obsługi i montażu oferowanych urządzeń. Do oferty należy załączyć dokument poświadczający wymagane przeszkolenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1/.Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5 000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 2/.W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca wpłaca wadium, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ S.A. O/Malbork Nr 55 2030 0045 1110 0000 0039 2450 z dopiskiem: Wadium - system tłumaczeń. Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 3/. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 1/. muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 4/. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa ustawa w art. 46 ustawy Pzp.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w artykule 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. W szczególności Zamawiający wymaga aby Wykonawcy wykazali, że: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości łącznej nie mniejszej niż netto 200.000 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych); 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 1.5. wniosą wadium; 1.6. udzielą gwarancji na okres minimum 36 miesięcy. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 6 i 7 niniejszej SIWZ. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, jednak każdy z Wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w punkcie 6.1.1 i 6.1.3. SIWZ, a wszyscy Wykonawcy muszą razem załączyć do oferty dokumenty o których mowa w pkt. 6.1.2. SIWZ. Ponadto w/w Wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika, o którym mowa w punkcie 12 SIWZ. 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.1. W celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków, Wykonawcy zobowiązania są dostarczyć następujące dokumenty: A.1.1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wykazujące prowadzenie działalności objętej przedmiotem zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; A.1.2. wykaz wykonanych dostaw (Doświadczenie zawodowe) zgodnie z pkt. 5.1.2. SIWZ. Wykaz powinien zawierać: przedmiot dostaw, wartość, datę/y, miejsca wykonania oraz nazwę odbiorców - wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ. Należy załączyć dokumenty np. referencje lub protokoły odbioru, potwierdzające (dostawę i instalację bezprzewodowego systemu tłumaczeń symultanicznych), że wymieniane dostawy zostały wykonane należycie; A.1.3. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczenia z postępowania - wypełniony i podpisany załącznik nr 4 do SIWZ. B. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się § 2.1. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. - w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. C.Jeżeli Wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamek.malbork.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Zamkowe w Malborku ul. Starościnska 1, 82-200 Malbork..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Muzeum Zamkowego w Malborku ul. Starościńska 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.