eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Zakup i dostawa materiałów biurowych oraz środków higienicznych na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Lublinie oraz podległych Placówek Terenowych



Ogłoszenie z dnia 2010-01-05

Lublin: Zakup i dostawa materiałów biurowych oraz środków higienicznych na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Lublinie oraz podległych Placówek Terenowych
Numer ogłoszenia: 2664 - 2010; data zamieszczenia: 05.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Droga Męczenników Majdanka 12, 20-325 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7463191, faks 081 7462238.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów biurowych oraz środków higienicznych na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Lublinie oraz podległych Placówek Terenowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych oraz środków higienicznych na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Lublinie oraz podległych Placówek Terenowych. 2. Rodzaj, ilość i ceny jednostkowe przedmiotu zamówienia określa oferta przetargowa Wykonawcy, z dnia 21.12.2009 roku, stanowiąca wraz z całą dokumentacją przetargową integralną część umowy. 3. Ceny oraz szczegółowy zakres zamówienia o których mowa w § 1 ust. 2 nie mogą ulec zmianie przez cały okres trwania umowy. 4. Przedmiot umowy będzie realizowany sukcesywnie, w zależności od aktualnego zapotrzebowania zgłoszonego przez Zamawiającego. 5. Dostawa artykułów, objętych przedmiotem zamówienia każdorazowo jest bezpłatna, bez względu na ich wartość. 6. Wykonawca zobowiązuje się do ciągłej sprzedaży i dostawy przedmiotu umowy w czasie od 01.01.2010 do dnia 31.12.2010 roku lub do wyczerpania kwoty o której mowa w § 2 ust 1, na którą to zawarto umowę obejmującą katalog produktów objętych postępowaniem przetargowym, przy czym różnorodność oferowanego asortymentu w tym czasie nie ulegnie zmianie. 7. Wykonawca zrealizuje dostawę wraz z rozładunkiem w ciągu trzech dni od zgłoszenia zapotrzebowania, a w sprawach pilnych w czasie nie dłuższym niż 24 godziny. 8. Dostawa oraz rozładunek o której mowa w ust. 1 nastąpi wg zapotrzebowania podanego w Załączniku A do Formularza Oferty do siedzib: a) OR KRUS w Lublinie, ul. Droga Męczenników Majdanka 12, 20-325 Lublin, tel. (081) 462 44 87, fax: (081) 746 22 38, b) PT KRUS w Radzyniu Podlaskim, ul. Chomiczewskiego 6, 21-300 Radzyń Podlaski, tel. (083) 352 07 51, fax: (083) 351 24 29, c) PT KRUS w Chełm, ul. Al. I Armii Wojska Polskiego 8a, 22-100 Chełm, tel. (082) 563 93 01, fax: (082) 562 54 28, d) PT KRUS w Biłgoraju, ul. Włosiankarska 5, 23-400 Biłgoraj, tel. (084) 688 24 00, fax: (084) 686 84 29 w dni robocze w godzinach 7:15 - 15:15.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.97.92 - Kalendarze 33.76.10.00 - Papier toaletowy 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 33.71.19.00 - Mydło .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 40442.19 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Annex Sp. z o.o., ul. Rynek 10, 23-235 Annopol, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 40442.19
  • Oferta z najniższą ceną: 40442.19 oferta z najwyższą ceną: 49263.17
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.