eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sztum › dowóz dzieci i młodzieży objętych obowiązkiem szkolnym na terenie Miasta i Gminy Sztum do publicznych przedszkoli szkół podstawowych i gimnazjów



Ogłoszenie z dnia 2005-06-08

POZYCJA 26640

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Sztum: dowóz dzieci i młodzieży objętych obowiązkiem szkolnym na terenie Miasta i Gminy Sztum do publicznych przedszkoli szkół podstawowych i gimnazjów Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sztumie, do kontaktów: Jarosław Mazurowski, ul. Mickiewicza 39, 82-400 Sztum, tel. 048 55 277 24 50, fax 048 55 177 24 50, e-mail: mgzo-sztum@oswiata.org.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 2. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dowóz dzieci i młodzieży objętych obowiązkiem szkolnym na terenie Miasta i Gminy Sztum do publicznych przedszkoli szkół podstawowych i gimnazjów. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dowóz dzieci i młodzieży objętych obowiązkiem szkolnym na terenie Miasta i Gminy Sztum do publicznych przedszkoli szkół podstawowych i gimnazjów na godzinę 8:00 i powrót po skończonych zajęciach szkolnych na trasach (szacunkowa średnia miesięczna ilość kilometrów: autobusy duże tzn. min. 36 miejsc siedzących - 18 104 km; autobus mały tzn. max 22 miejsca siedzące - 2 433 km): a) z miejscowości Ramzy do Szkoły Podstawowej w Czerninie i Gimnazjum nr 2 w Czerninie, b) z miejscowości Uśnice, Sztumskie Pole, ul. Żeromskiego do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Sztumie i Gimnazjum Nr 1 w Sztumie, c) z miejscowości Sztumska Wieś, Zakład Sztumska Wieś, Parowy, Mątki, Michorowo, Polaszki do Szkoły Podstawowej w Nowej Wsi i Gimnazjum Nr 2 w Czerninie, d) z miejscowości Gronajno, Koniecwałd, Zakład Rolny Koniecwałd, Goraj, Węgry do Szkoły Podstawowej w Gościszewie i Gimnazjum Nr 1 w Sztumie, e) z miejscowości Cygusy, Szpitalna Wieś do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Sztumie i Gimnazjum Nr 2 w Czerninie, f) z miejscowości Koślinek, Pietrzwałd do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Sztumie i Gimnazjum Nr 1 w Sztumie, g) dowóz dzieci niepełnosprawnych do Szkoły Podstawowej w Czerninie, oraz zapewnienie opieki dla dowożonych uczniów na ww. trasach tzn. w każdym autobusie oprócz kierowcy przewoźnik musi zapewnić dodatkowego opiekuna - osoby pełnoletniej, niekaranej, posiadającej zdolność do czynności prawnych, której stan zdrowia i doświadczenie gwarantuje prawidłowe sprawowanie opieki. Do obowiązków opiekuna będzie należało: - zapewnienie bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dowożonych do szkół dzieci; - opieka i zwracanie uwagi na właściwe uwagi zachowanie się dzieci w czasie przejazdu; - zapewnienie bezpiecznego wsiadania i wysiadania z pojazdu dzieci w drodze; - ustalanie sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy; - w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu dzieci, nie dopuszczenie do ich przewozu; - ponoszenie pełnej odpowiedzialności za powyższe obowiązki. W przypadku przewozu dzieci poruszających się na wózkach inwalidzkich do obowiązków opiekuna oprócz wymagań wymienionych powyżej będzie należało wnoszenie i wynoszenie z pojazdu przewożonych dzieci. Dokładny rozkład jazdy wykonawca jest zobowiązany ustalić z dyrektorami szkół i przedszkoli podległymi Radzie Miasta i Gminy Sztum po ogłoszeniu planu zajęć na dany rok szkolny. W przypadku zmian godzinowego rozkładu zajęć szkolnych wykonawca zobowiązany jest do zmian rozkładu jazdy na indywidualne zgłoszenie dyrektorów placówek oświatowych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miasto i gmina Sztum. Kod NUTS: PL632. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.31.00 - Usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób Oryginalny kod CPV: 85.31.21.10 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi Kod CPV wg słownika 2008: 85.31.21.10 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi Oryginalny kod CPV: 85.31.21.20 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną Kod CPV wg słownika 2008: 85.31.21.20 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 71211, 71212, 71214. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie powyżej 130 000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.09.2005; data zakończenia: 30.06.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 10 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatności za przedmiot zamówienia będą dokonywane miesięczne w ciągu 14 dni, na podstawie faktury po uprzednim potwierdzeniu jakości wykonanej usługi przez Dyrektorów szkół na wskazane konto bankowe wykonawcy zamówienia. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) Posiadają tabor pojazdów w ilości minimalnej: - 5 autobusów (dalej zwany autobusem dużym) - o minimalnej ilości miejsc siedzących 36, - 1 autobus (dalej zwany autobusem małym) - o maksymalnej ilości miejsce 22 przystosowany do dowozu osób niepełnosprawnych. Wszystkie z ww. pojazdów musza spełniać wymagania definicji autobusu szkolnego określonej w art. 2 pkt 41a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym: "Autobus szkolny - autobus przeznaczony do przewozu dzieci do szkoły, barwy pomarańczowej, oznaczony z przodu i z tyłu prostokątnymi tablicami barwy białej, z napisem barwy czarnej - autobus szkolny" oraz muszą być dopuszczone do ruchu zgodnie z postanowieniami ww. ustawy. 6) w ciągu ostatnich 3 lat wykonywali usługę lub usługi o równoważnym zakresie przedmiotowym i podobnym co do wielkości a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - dowód wniesienia wadium - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - oświadczenie do przystępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wykorzystaniem wzoru. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczeniem podatków opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia usługi - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca z wykorzystaniem wzoru - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nich czynności z wykorzystaniem wzoru - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, iż wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamowienia, lub równoważne dokumenty potwierdzające jakość świadczonych usług, jeżeli wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 341/1/MGZO/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 24.07.2005, cena - 0 PLN. Warunki i sposób płatności: bezpłatnie. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 25.07.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 25.07.2005, godzina 12:00, Urząd Miasta i Gminy w Sztumie, ul. Mickiewicza 39.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo. Przybliżony termin publikacji kolejnego ogłoszenia - maj 2008. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 25.05.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.