eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › DIZ 42-2010 Dostawa odczynników niezbednych do wykonania około 38.600 oznaczen parametrów krytycznych (gazometria i oksymetria), wraz z dzierżawą fabrycznie nowych automatycznych analizatorów sztuk - 2 parametrów krytycznych przez okres 24 miesięcy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-26

Włocławek: DIZ 42-2010 Dostawa odczynników niezbednych do wykonania około 38.600 oznaczen parametrów krytycznych (gazometria i oksymetria), wraz z dzierżawą fabrycznie nowych automatycznych analizatorów sztuk - 2 parametrów krytycznych przez okres 24 miesięcy.
Numer ogłoszenia: 266108 - 2010; data zamieszczenia: 26.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki , ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 412-94-32, faks 054 4129432.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.republika.szpitalwloclawek.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.szpital.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DIZ 42-2010 Dostawa odczynników niezbednych do wykonania około 38.600 oznaczen parametrów krytycznych (gazometria i oksymetria), wraz z dzierżawą fabrycznie nowych automatycznych analizatorów sztuk - 2 parametrów krytycznych przez okres 24 miesięcy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PARAMETRY GRANICZNE FABRYCZNIE NOWEGO AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA PARAMETRÓW KRYTYCZNYCH ( GAZOMETRIA I OKSYMETRIA) Niespełnienie wszystkich parametrów granicznych powoduje odrzucenie oferty. L.p. Parametr wymagany -warunek graniczny wymagana odpowiedź 1 Dwa fabrycznie nowe analizatory parametrów krytycznych, pracujące w systemie ciągłym z kompletnym wyposażeniem, przeznaczone do pracy w oddziałach. Rok produkcji - 2010. tak 2 Odczynniki, sensory, płyny kalibracyjne, płyny płuczące oraz pojem-niki na ścieki zamknięte w wymiennych kasetach pomiarowo - od-czynnikowych. tak 3 Pomiar jednoczasowy dokonywany w jednej próbce następujacych parametrów : pH, pCO2, pO2, K+, Na+, Ca ++, glukoza, mleczany, Hct. tak 4 Zakres liniowości dla wapnia zjonizowanego nie mniejszy niż 0,10 - 5,00 mmol l tak 5 Możliwość wykonywania badań z zakresu CO-OX tak 6 Objętość próbki umożliwiająca jedno czasowe wykonanie oznaczeń wymaganych parametrów nie większa niż 160 ?l. tak 7 UPS-y umożliwiające pracę przez min. 45 min., jako integralne części zestawów. tak 8 Automatyczna kalibracja 1 i 2 punktowa oraz kontrola jakości wyko-nywanych pomiarów. tak 9 Zestawy pomiarowo - odczynnikowe zintegrowane z systemem kon-troli jakości - 3 różne poziomy ( niski, normalny, wysoki ) - bez ko-nieczności stosowania dodatkowych materiałów kontrolnych. tak 10 Czytnik kodów kreskowych. tak 11 Wydruki pojedynczych i zbiorczych wyników wraz z danymi demogra-ficznymi pacjentów i zakresami wartości referencyjnych - możliwość drukowania wyników poza LSI. tak 12 Wydajność minimum 20 oznaczeń na godzinę. tak 13 Parametry wprowadzane : temperatura pacjenta tak numer identyfikacyjny pacjenta tak numer identyfikacyjny operatora tak 14 Możliwość podawania badanego materiału z : kapilar, tak strzykawko - probówek zamkniętych systemów pobrań tak 15 Zasilanie 220 - 240V tak 16 Instrukcja obsługi w języku polskim tak 17 Możliwość współpracy z dowolną laboratoryjną siecią komputerową. tak 18 Przedstawienie minimum 3 pisemnych opinii użytkowników oferowa-nego sprzętu. tak 19 Oferowane, wyspecyfikowane powyżej urządzenie, winno posiadać oprogramowanie w języku polskim i być gotowe do podjęcia działal-ności bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji ( poza materia-łami eksploatacyjnymi ). tak 20 Zgodność oferowanych wyrobów z wymogami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych. tak 21 Termin dostawy - w ciągu 7 dni od podpisania umowy. tak 22 Serwis : Merytoryczne wsparcie w rozwiązywaniu doraźnych problemów eks-ploatacyjnych poprzez telefoniczny instruktaż operatora. tak Gwarancja techniczna przez cały okres trwania umowy - uwzględnia-jąca koszty napraw, wymiany podzespołów, okresowych przeglądów serwisowych ( podać terminy wszystkich przeglądów z dokładnością do 2 tygodni oraz określić ich zakres ), a także inne nie wymienione koszty, z wyjątkiem wyspecyfikowanych w ofercie części zużywal-nych. tak Czas reakcji serwisu - max. 60 min. od chwili zgłoszenia*. tak Czas przystąpienia do naprawy - max. 1 dzień roboczy, licząc od chwili zgłoszenia. tak Dostępność serwisu - ciągła, przez cały czas trwania umowy - możli-wość zgłaszania awarii przez 24 godz. - dobę, 7 dni w tygodniu ( także w dni ustawowo wolne od pracy ) - podać numery kontaktowe: telef. stacjonarny, fax, tel. komórkowy. Oferent zobowiąże się do przedstawienia aktualnych numerów w przypadku każdorazowej ich zmiany. tak Działania naprawcze będą podejmowane niezwłocznie, bez jakich-kolwiek dodatkowych warunków wstępnych i kosztów ponoszonych przez zamawiającego. tak Instalacja, uruchomienie i szkolenie personelu oddziałów ( OIOM i SOR ) w zakresie obsługi ( w tym zasad podawania materiału bada-nego do analizatora ), konserwacji, rozwiązywania drobnych proble-mów technicznych oraz interpretacji wyników na koszt oferenta. tak * Pod pojęciem czas reakcji serwisu zamawiający rozumie - kontakt w sprawie zgłoszenia usterki..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00 - Odczynniki do badania krwi .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie sprzedaży lub produkcji i sprzedaży artykułów medycznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać ,że zrealizował co najmniej 2 dostawy ,których przedmiotem byłm podobny sprzęt medyczny.Zamawiający stwierdzi to na podstawie dołączonego do ofert wykazu dostaw.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży stosowne oświadczenia .Zamawiający oceni Wykonawcę na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży stosowne oświadczenia .Zamawiający oceni Wykonawcę na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada zdolność kredytową lub środki własne w wysokości minimum połowy wartości oferty .Zamawiający oceni Wykonawcę na podstawie stosownego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dokument potwierdzający że zaoferowany asortyment jest wpisany (lub zgłoszony) do Rejestru Wyrobów Medycznych i dopuszczony do obrotu zgodnie z ustawa z dnia 20 kwietnia 2004 roku . o wyrobach medycznych (Dz. U.Nr 93, poz 896 ze zm.)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.wloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki Dział Inwestycji i Zaopatrzenia ul. Wieniecka 49 , pokój 303 (biurowiec) 87-800 Włocławek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki Dział Inwestycji i Zaopatrzenia ul. Wieniecka 49 , pokój 303 (biurowiec) 87-800 Włocławek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.