eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › dostawy odczynników, preparatów do chorób zakaźnych zwierząt, szkła laboratoryjnego, drobnego sprzętu laboratoryjnego, artykułów laboratoryjnych z tworzyw sztucznych oraz innych laboratoryjnych artykułów pomocniczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-08

POZYCJA 26608

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Krosno: dostawy odczynników, preparatów do chorób zakaźnych zwierząt, szkła laboratoryjnego, drobnego sprzętu laboratoryjnego, artykułów laboratoryjnych z tworzyw sztucznych oraz innych laboratoryjnych artykułów pomocniczych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z/s w Krośnie, do kontaktów: Franciszek Pudło, ul. Piotra Ściegiennego 6, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4325923, fax 013 4326933, e-mail: krosno.wiw@wetgiw.gov.pl, www.wiw.krosno.prv.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy odczynników, preparatów do chorób zakaźnych zwierząt, szkła laboratoryjnego, drobnego sprzętu laboratoryjnego, artykułów laboratoryjnych z tworzyw sztucznych oraz innych laboratoryjnych artykułów pomocniczych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Sukcesywne dostawy (w wymaganym przez zamawiającego terminie liczonym od dnia złożenia zamówień częściowych) odczynników (w tym podłoży bakteriologicznych,suplementów, odczynników chemicznych,testów,wskaźników,surowic,wzorców,gazów)i preparatów do monitorowania chorób zakaźnych zwierząt o wymaganych przez zamawiającego terminach ważności, szkła laboratoryjnego, drobnego sprzętu laboratoryjnego, artykułów laboratoryjnych z tworzyw sztucznych oraz innych laboratoryjnych artykułów pomocniczych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: siedziba zamawiającego - Wojewódzki inspektorat Weterynarii z/s w Krośnie Zakład Higieny Weterynaryjnej. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 26.15.23.30 - Laboratoryjne wyroby szklane Kod CPV wg słownika 2008: 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane Oryginalny kod CPV: 33.25.10.00 - Przyrządy pomiarowe Kod CPV wg słownika 2008: 38.41.00.00 - Przyrządy pomiarowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Pakiety I-LV. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium: 1800 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: nie później niż w ciągu 30 dni od dnia otrzymania od Wykonawcy faktury za dostarczony przedmiot zamówienia częściowego, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne) obowiązani są przedstawić odpowiednią umowę regulującą ich współpracę oraz dokument pełnomocnictwa wyznaczający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają wymagania określone w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) oświadczenie potwierdzające zgodność terminów ważności oferowanych artykułów, składów oferowanych podłoży i suplementów oraz stężeń oferowanych odczynników chemicznych z wymaganymi przez Zamawiającego, b) oświadczenie potwierdzające, że dostarczane przez Wykonawcę podłoża certyfikaty będą zawierały potwierdzenie testowania podłoża szczepem referencyjnym NCTC i/lub ATCC. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: WIW.A.3211-7/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 25.07.2005, cena - 35 PLN. Warunki i sposób płatności: Pobranie pocztowe, przy odbiorze osobistym - płatność gotówka w kasie zamawiającego. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 25.07.2005 godzina 08:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: członkowie komisji przetargowej, przedstawiciele wykonawców. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 25.07.2005, godzina 08:15, siedziba zamawiającego, pok. nr 6.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Zamówienie ma charakter powtarzający sie okresowo; przyblizony termin publikacji kolejnego ogłoszenia - styczeń 2006 r. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 01.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.