eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › dostawa materiałów eksploatacyjnych do posiadanych urządzeń

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-08

POZYCJA 26605

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Katowice: dostawa materiałów eksploatacyjnych do posiadanych urządzeń: część A - tusze; część B - tonery Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, do kontaktów: mgr Katarzyna Poprawa mgr Agnieszka Piwowarczyk, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3592048, fax 032 3592048, e-mail: juspik@adm.us.edu.pl, kanet@adm.us.edu.p, www.us.edu.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Uniwersytet Śląski Dział Zamówień Publiczych, mgr Katarzyna Poprawa mgr Agnieszka Piwowarczyk Mariusz Małecki (sprawy techniczne) tel./032/359 18 11, ul. Szkolna 7, 40-006 Katowice, woj. śląskie, tel. /032/ 359 13 81, fax /032/ 359 13 81, 359 20 48. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Uniwersytet Śląski Dział Zamówień Publiczych, mgr Tomasz Chrobok Ireneusz Barszcz, ul. Szkolna 7, 40-006 Katowice, woj. śląskie, tel. /032/ 359 13 34, fax /032/ 359 20 48. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Uniwersytet Śląski Dział Zamówień Publiczych, mgr Tomasz Chrobok Ireneusz Barszcz, ul. Szkolna 7, 40-006 Katowice, woj. śląskie, tel. /032/ 359 13 34, fax /032/ 359 20 48. 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów eksploatacyjnych do posiadanych urządzeń: część A - tusze; część B - tonery. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do posiadanych przez Zamawiającego urządzeń: część A - tusze część B - tonery. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Uniwersytet Śląski. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Oryginalny kod CPV: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do posiadanych przez Zamawiającego urządzeń: część A - tusze w 72 pozycjach zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia część B - tonery w 96 pozycjach zgodnie ze specyfikacją istotnych wrunków zamówienia. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: dla części A - 10 950,00 dla częśći B - 14 620,00. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: płatność nastąpi przelewem na konto dostawcy po każdej zrealizowanej dostawie - zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: spółka cywilna lub konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: - złożyć ofertę zgodną z przepisami prawa i specyfikacją istotnych wrunków zamówienia - spełniać warunki określone w art. 22 ust 1 w związku z postanowieniami art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - wnieść wadium w wymaganej wysokości - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. szczegółowy wykaz oferowanych materiałów, 2. W przypadku oferowania produktów równoważnych - oświadczenie złożone przez producenta posiadanych przez Zamawiajązego urządzeń stwierdzające, iż zastosowanie oferowanych równoważnych produktów nie naruszy gwarancji udzielonej Zamawiającemu, 3.aktualny odpis z właściwego rejestru lub o wpisie do ewidencji działaln. gospod.wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,4.aktualna informacja z KRK w zakresie określ. w art.24ust.1pkt.9 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.aktualna informacja z KRK w zakresie określ. w art.24ust.1pkt.4-8 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert, 6. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz z właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: RU DW 42 05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 25.07.2005, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: za gotówkę w siedzibie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym na prośbę Wykonawcy. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 25.07.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 25.07.2005, godzina 11:00, Uniwersytet Śląski Dział zamówień publicznych ul. Szkolna 7 40-006 Katowice, pok 13.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 02.06.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do posiadanych przez Zamawiającego urządzeń część A: tusze zgodnie ze spisem w siwz określone w 72 pozycjach. 3) Zakres lub wartość: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do posiadanych przez Zamawiającego urządzeń część A: tusze zgodnie ze spisem w specyfikacji istotnych warunków zamówienia podane w 72 pozycjach 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Część B - tonery, zgodnie ze spisem podanym w siwz w 96 pozycjach. 3) Zakres lub wartość: tonery, zgodnie ze spisem podanym w siwz w 96 pozycjach 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.