eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gowarczów › Część 1- ZADANIE A Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością oraz posiadanym mieniem, Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk. Część 2- ZADANIE B Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażera. Ubezpieczenie AUTO CASCO i ASSISTANCE Część 3-ZADANIE C Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-14

Gowarczów: Część 1- ZADANIE A Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością oraz posiadanym mieniem, Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk. Część 2- ZADANIE B Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażera. Ubezpieczenie AUTO CASCO i ASSISTANCE Część 3-ZADANIE C Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych
Numer ogłoszenia: 266037 - 2012; data zamieszczenia: 14.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Gowarczów , pl. XX-lecia 1, 26-225 Gowarczów, woj. świętokrzyskie, tel. 048 6724037, 6724022, faks 048 6724744, 6724037 w. 24.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.gowarczow.asi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część 1- ZADANIE A Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością oraz posiadanym mieniem, Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk. Część 2- ZADANIE B Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażera. Ubezpieczenie AUTO CASCO i ASSISTANCE Część 3-ZADANIE C Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1- ZADANIE A Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością oraz posiadanym mieniem, Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk. Część 2- ZADANIE B Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażera. Ubezpieczenie AUTO CASCO i ASSISTANCE Część 3-ZADANIE C Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający, w przypadku wystąpienia okoliczności określonych art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. Zm.), zastrzega sobie możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień oraz dotyczących przedmiotu zamówienia, jeżeli zaistnieje taka konieczność. Zamówieniem uzupełniającym jest w szczególności: doubezpieczenie mienia na podstawie klauzul automatycznego pokrycia, podniesienie sumy gwarancyjnej w ubezpieczeniu OC, odnowienie limitów w ryzykach ubezpieczonych na pierwsze ryzyko w przypadku ich wyczerpania wskutek wypłaty odszkodowania, ubezpieczenie mienia osób trzecich, aktualizacja sum ubezpieczenia wynikająca z przekroczenia limitu określonego w klauzulach automatycznego pokrycia, ubezpieczenie OC/AC/NW/ASS dla nowo nabytych pojazdów, zwiększenia liczby ubezpieczonych w zakresie NNW członków OSP, aktualizacji sum ubezpieczenia w 2 i 3 okresie ubezpieczenia oraz w innych przypadkach przewidzianych w SIWZ.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3, 66.51.30.00-9, 66.51.41.10-0, 66.51.60.00-0, 66.51.61.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.01.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek niniejszy będzie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży zezwolenie Ministra Finansów lub inny dokument potwierdzający uprawnienie Wykonawcy do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tj. prowadzą działalność zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2010 r. Nr 11, poz. 66, Nr 81, poz. 530, Nr 126, poz. 853 i Nr 127, poz. 858) . Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń przedstawionych wraz z ofertą, z zastosowaniem metody spełnia / nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • sytuacja ekonomiczna i finansowa tj. a) posiadają na ostatni dzień bilansowy wskaźnik pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi na poziomie co najmniej 100% b) posiadają na ostatni dzień bilansowy wskaźnik pokrycia rezerw techniczno ubezpieczeniowych aktywami, na poziomie co najmniej 100% c) na dzień składania ofert Wykonawca nie znajduje się w trakcie realizacji planu przywrócenia prawidłowych stosunków finansowych lub krótkoterminowego planu wypłacalności lub nie ma ustanowionego zarządu komisarycznego (w rozumieniu ustawy o działalności ubezpieczeniowej z dnia 22 maja 2003 roku Dz. U. 124 poz. 1151)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1). Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu okreslonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.2) Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3) Oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gowarczow.asi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Gowarczowie, ul. Plac XX Lecia 1, 26-225 Gowarczów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Gowarczowie, ul. Plac XX Lecia 1, 26-225 Gowarczów (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1- ZADANIE A Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością oraz posiadanym mieniem, Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1- ZADANIE A Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością oraz posiadanym mieniem, Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3, 66.51.30.00-9, 66.51.41.10-0, 66.51.60.00-0, 66.51.61.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.01.2016.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Zaakceptowanie klauzul i zapisów dodatkowych - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2- ZADANIE B Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażera. Ubezpieczenie AUTO CASCO i ASSISTANCE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, Ubezpieczenie zawarte będzie na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (Dz. U. nr 124 z 16.07.2003 r. poz. 1152 ze zm.). Suma gwarancyjna: Minimalna suma gwarancyjna zostanie ustalona w oparciu o aktualnie obowiązującą sumę gwarancyjną określoną na podstawie art. 36 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych. Okresy ubezpieczenia: wg Załącznika nr 9 do SIWZ. Składka zostanie określona kwotowo w odniesieniu do wszystkich pojazdów wymienionych w załączniku nr 9 do SIWZ oraz dla każdego pojazdu oddzielnie. Ubezpieczyciel oprócz polis OC na każdy pojazd wystawi dodatkowo dla kierowcy, certyfikat potwierdzający zawarcie umowy obowiązkowego ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów. Zastrzeżenie dotyczące badań technicznych pojazdów Zakresem ochrony objęte są również szkody powstałe w pojeździe jak i wyrządzone przez ten pojazd, w momencie, gdy ubezpieczony pojazd nie posiadał ważnych badań technicznych, o ile nie miało to wpływu na rozmiar lub zaistnienie szkody. Szkodowość: na podstawie informacji z PZU S.A. Brak szkód w ostatnich 3 latach. Okresy ubezpieczenia w ubezpieczeniu środków transportu OC w trzech 12-miesięcznych okresach ubezpieczenia począwszy od terminu ekspiracji. 3.5 UBEZPIECZENIE NNW KIEROWCY I PASAŻERÓW Suma ubezpieczenia 10.000 zł na każde miejsce wg dowodu rejestracyjnego, Zakres ochrony minimalny: trwały uszczerbek na zdrowiu (za 1 % uszczerbku 1 % SU), śmierć wskutek NW- 100 % SU, inne świadczenia wg OWU Pojazdy objęte ubezpieczeniem oraz koniec aktualnego okresu ubezpieczenia wg załącznika. Ubezpieczyciel w Załączniku nr 8 do SIWZ- Formularz Oferty wpisuje łączną kwotę za 12 miesięczny okres ubezpieczenia dla wszystkich pojazdów wymienionych w Załączniku nr 9 do Programu Ubezpieczenia - Wykaz pojazdów. W przypadku zakupu lub przejęcia przez Ubezpieczającego nowych środków transportu, podlegają one ubezpieczeniu na warunkach oraz wg stawek Ubezpieczyciela jakie złoży w ofercie na wykonanie niniejszego zamówienia. Szkodowość: na podstawie informacji z PZU S.A. Brak szkód w ostatnich 3 latach. Okresy ubezpieczenia w ubezpieczeniu środków transportu NNW w trzech 12-miesięcznych okresach ubezpieczenia począwszy od terminu ekspiracji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3, 66.51.30.00-9, 66.51.41.10-0, 66.51.60.00-0, 66.51.61.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.01.2016.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3-ZADANIE C Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie NNW członków OSP w formie bezimiennej: Liczba jednostek 8 , ilość osób 211 OSP Gowarczów, OSP Bębnów, OSP Borowiec, OSP Giełzów, OSP Korytków, OSP Skrzyszów, OSP Ruda Białaczowska, OSP Bernów, Suma ubezpieczenia na 1 jednostkę i każdego członka jednostki - 10.000 PLN Zakres terytorialny - RP Zakres ochrony obejmuje: drogę do jednostki i z powrotem, udział w akcjach ratowniczych i poszukiwawczych, zawodach OSP, ćwiczeniach, turniejach pożarniczych, w tym również zawał serca i udar mózgu powstałe w związku z w/w zdarzeniami, bez względu na przyczynę tego zdarzenia. Zakres świadczeń proporcjonalny - 1% trwałego uszczerbku = 1% SU Śmierć lub 100% uszczerbek = 100% SU Koszty przeszkolenia zawodowego - 15% SU Koszty nabycia przedmiotów ortopedycznych - 15% SU Koszty leczenia - 10% SU Oparzenia i odmrożenia - 20% SU Jednorazowe świadczenie szpitalne - 5% SU 3.7. Ubezpieczenie NNW członków OSP w formie imiennej: Zakres ubezpieczenia: zgodnie z wymogami ustawy o ochronie przeciwpożarowej z 24.08.1991r. (Dz.U. 1991 nr 81 poz. 351 z późniejszymi zmianami (w szczególności z Dz.U. z 2003 nr 52 poz. 452) Rodzaje świadczeń: - jednorazowe odszkodowanie w razie doznania trwałego (stałego) lub długotrwałego uszczerbku na zdrowiu. - jednorazowe odszkodowanie z tytułu śmierci ubezpieczonego. Wysokość jednorazowych odszkodowania ustalana jest zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 30 października 2002r. o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych (Dz. U. nr 199, poz. 1673 z późniejszymi zmianami). Liczba ubezpieczonych: 20 - może ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Szkodowość: na podstawie informacji z PZU S.A. Okres Liczba szkód Wypłacone odszkodowania Rezerwy 01.01.2010-31.12.2010 0 0 0 01.01.2011-31.12.2011 2 4 915 PLN 0 01.01.2012-09.11.2012 0 0 0.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3, 66.51.30.00-9, 66.51.41.10-0, 66.51.60.00-0, 66.51.61.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.01.2016.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.